Snap ik zou ik ook willen alleen zal toch oppassen om het precies op 5 weken te doen zou paar dgn aan vast plakken om stress te voorkomen Ik heb nog 2 testjes liggen 1 van kruidvat en 1 van action. Denk dat ik ze morgen doe en dan ga stoppen met testen want mij maakt het alleen maar onzeker als de test niet helemaal naar wens is...
Bij mij geen 3+ met 5 weken. Als je echt die 3+ wil zien ik wat langer wachten. Weet dat er veel pas iets later de 3+ zien.
Mavane en Anoniempje mijn fotoalbum is privé, vandaar waarschijnlijk hihi. Ik heb jullie uitgenodigd als vrienden, dan zouden jullie het wel moeten zien als jullie accepteren
Wvw duidelijke knaller! Weet niet of ik je al had gefeliciteerd maar hierbij gefeliciteerd. Hoop dat ze blijven plakken
Dankje wel Anoniempje! Ze? hihi misschien voorspel jij hierbij wel (per ongeluk) een tweeling haha. Mooie knaller he
Haha ik typ vanuit me telefoon dus een foutje. Maar ach je weet maar nooit he Heb je al een afspraak staan voor een echo?
Hihi grappje vond het wel leuk staan Ik heb 13 april een echo staan, dan ben ik max. 6 weken en 4 dagen. En jij?
Ik heb mij maandagavond aangemeld bij Mvm. Ik ben nog niet gebeld, ik begreep dat je meestal wel binnen een dag wordt gebeld. Hopelijk vandaag hihi. Zou willen dat ze as. vrijdag komt, maar zal wel niet met Goede vrijdag.
Anoniempje ik zie al dat jij de 20e de eerste hebt. Ik heb trouwens gisteren wel hardgelopen, vond het eigenlijk helemaal geen fijn idee, maar al afgesproken en wil dan niet liegen of smoesjes bedenken. Uiteindelijk was het weer een goede reden geweest, aan het einde keihard regenen, waaien en onweer haha. Maar het was 3,3 km (ik dacht 2) en rustig hardgelopen. Maar voelde op gegeven moment wel mijn buik dus ben gewoon gaan lopen verder en zij bleef rustig hardlopen haha. Vind maar weer eng. Dus ga toch kijken hoe ik dat de komende tijd kan ontkomen.
Haha moeilijk is dat he elke keer wat verzinnen Doe gewoon even lekker rustig aan. Wanneer wil jij het bekend maken aan iedereen? Hier weten ze het bij me ouders thuis en 2 vriendinnen nog niemand Toevallig is 1 van die vriendinnen ook zwanger. We schelen volgens onze berekeningen maar 2 dagen
Mavane bedankt Ik had eigenlijk niet aan gedacht nog de digitale te doen, maar wie weet doe ik het toch nog over paar dagen. Ik wil dan inderdaad ook een 3+ Anoniempje, spannend he, duurt zo lang he wachten. Leuk dat paar het bij jou al weten hoe waren de reacties? en super leuk om gelijk te lopen met een vriendin! Ik weet dat 2/3 vriendinnen ook bezig zijn, dus wie weet.. Bij mij weet een collega het die ook van de drie miskramen al wist. Verder nog niemand. Ik vertel het liever na 8 weken aan onze ouders en waarschijnlijk onze broer en zus met aanhang. Ik wil het denk pas na de 12 weken aan de rest vertellen. Ik ben er best voorzichtig in en wil het graag zelf eerst echt geloven zeg maar en wat zekerder voelen.. al kan het natuurlijk helaas altijd nog misgaan. Zij weten ook niet van de andere keren.
Wvw, hoe voel jij je nu na alle miskramen? Kun je er een beetje van genieten of overheersen de zorgen? Ik merk dat ik me vooral druk maak om het ontbreken van symptomen. Ik ben constant gefoccused op het wel of niet hebben van de erge pijn in mijn lies die tot twee keer toe mijn miskraam aankondigde. Vind het zo jammer. Maar durf gewoon niet te hopen dat het goed zal gaan. Al helemaal niet omdat ieder kwaaltje ontbreekt, terwijl ik al een week voor nod zo duidelijk van alles voelde
Wat leuk anoniempje dat je vriendin ook zwanger is. Wauw wvw wat een knaller heb je vandaag, heerlijk!! Ps. Leuk hondje ook
Wvw iedereen was superblij dat het snel is gegaan dit keer. Met me zoontje heeft het 3.5 jaar geduurd. Nadat we voor hormoonbehandeling waren gestart was het binnen 4 maanden raak. Dit keer binnen 1 maand dus was extra happy ☺ Me schoonfam vertellen we het ook na de eerste echo en ooms en tantes pas na 12 weken In jou geval zou ik dan ook nog voor me houden. Jullie geheimpje haha Dus voor jou is het allemaal extra spannend Een eerste kindje leuk hoor! Dank je wel mieke. Was wel zo blij toen ze me vanochtend haar test liet zien. Ze had het niet zo snel verwacht maar is zeer welkom
Mag ik me ook melden hier? Ik denk dat 5 december mijn datum is, maar ik kom uit de mmm dus vind het nogal lastig te bepalen... 27-2 laatste menstruatie begonnen, later in natuurlijke cyclus alleen wel 1 x hormonen gespoten. Dan zit ik zo ongeveer goed toch? Gefeliciteerd allemaal ladies!!!