1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Noa, ik heb de huisarts gesproken en het is afwachten .

Hebben jullie evaring met de 5e ziekte? Als de vlekjes verschijnen , hoe snel verspreiden die zich ? Stomme hormonen, blijf als de dood dat hij opeens vlekjes krijgt vooral naar het verhaal bij overleden vlinder kindjes ( kindje overleden door de 5eziekte)

Morgen iedere geval echo !

2. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snap dat je er over inzit! Maar heb er geen ervaring mee.
    Onze dame heeft dat soort ziektes nog niet gehad.

Vandaag een boutdag, niet eens door het weer. Veel pijn. Maar ook een lieve collega die langskwam. Als collega's waren ze het er over eens: niet meer op de groep werken. Veel te zwaar en sowieso niet komen als je je niet goed voelt. Dat zei de bedrijfsarts gelukkig ook! Alleen mijn teamleidinggevende zet nog druk. Ik wil zo graag, ik mis het werken maar ik kan niet. Niet zoals het nu gaat. Hoop dat het wat sneller verbetert en ik meer kan doen voor het werk (en in huis, mijn lieve man doet nu alles naast 40-50 uur werk in de week!).

3. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Sorry ken de vijfde ziekte ook niet.
    Ben je al bij dokter geweest? (Sorry dit heb je misschien al gezegd)

4. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

He bah, wat een onzekerheid. Snap heel goed dat je je zorgen maakt! Zullen idd ook de hormonen zijn... Geen nare verhalen meer lezen meis!

Hier ook geen ervaring mee... Maar is het niet zo dat het alleen gevaarlijk is in het begin van de zwangerschap? Ze kunnen ook niks preventiefs doen of geven?

Leuk morgen de echo!!! Wat zegt je gevoel?

5. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

😍😍😍😍

6. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukkig maar!! Wel jammer dat het eerst zo moest gaan...

7. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg.... Probeer echt rustig aan te doen! Als het niet gaat, dan gaat het niet!

8. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Sorry hier ook geen ervaring met de 5de ziekte alleen met de 6de ziekte, toen was quinn eerst 2 dagen ongeveer een beetje hangerig en toen 1 dag flinke koorts en vervolgens 2 dagen later kreeg hij vlekjes en dat hield ong. 3 dagen aan!
    Ik las wel.over de 5de ziekte dat je eerst een week het virus hebt ( je hoeft er niet de hele week ziek van te zijn en.sommige worden helemaal niet ziek)en dan de week er op de vlekjes! Maar het is erg verschillend altijd..

Xx

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Vandaag controle gehad bij de vk. Omdat onze oudste 8,5 pond woog bij de geboorte moet ik helaas weer een suiker test doen (zwangerschapssuiker) en krijg ik later in de zwangerschap 2 groeiecho ' s.

10. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    De suikertest is niet fijn lijkt me.
    Die 2 groeiecho's, zolang het goed gaat lekker genieten van dat cadeautje :)

Thnx hoor.

Ohja!!! Ik heb ons ventje voor het eerst gevoeld vandaag!

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ieuwh bah hier ook die suikertest. Vond het verschrikkelijk om nuchter te moeten zijn. Maar wel extra echo idd, toch klein voordeeltje. 😇
    Ik moet de test doen ivm overgewicht.

12. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Maar had je ook suiker?

Ondanks geen overgewicht of in de familie had ik vorige keer wel suiker:(
    Ga donderdag de test doen.

13. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, dat is balen zeg! 😔
    Ik ben zelf niet bekend met de suikertest, hoe gaat dat dan?

14. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Die suikertest heb je al vroeg dan.
    Hier ook moeten doen, maar kreeg toen gewoon een ding mee om een dagcuve te prikken. Geen vies drankje oid. Ging prima toen.

15. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier inderdaad vroeg ivm vorige keer suiker.

Test, is nuchter prikken, suikerdrankje, twee uur wachten en weer prikken .Hoop dit keer geen suiker te hebben ;)

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb de vorige zwangerschap ook moeten testen en geen zwangerschapssuiker gehad. Nu hopelijk ook niet. Ik moet de test met 26 weken doen, nuchter. En daar zie ik best tegenop ivm de misselijkheid die er nu nog is. Maar tegen die tijd is de misselijkheid hopelijk weg. De groeiecho ' s zijn een voordeel, alleen niet betrouwbaar. Ze zaten er de vorige keren flink naast.

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja het is echt goor. Krijg jij ook extra echo's?

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hoewel ik overgewicht heb, hoef ik de suikertest niet te doen. Mijn suiker was goed bij het prikken, 4,3 ofzo.

Straks weer werken. Pfft zal wel wegzweten worden. We gaan gewoon extra veel drinken en hopen niet om te vallen. :)
    Vanmiddag proeve af laten tekenen, altijd spannend.

Straks ook een gesprek met mijn teamleider over aangepast werk.
    Donderdag en vrijdag avonddienst. Ik hoef dan alleen maar medicijnen te delen. Wel veel lopen, maar ook relatief rustig aan.

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    M'n partner en ik zijn vandaag 9 jaar samen, vanmiddag gaan we samen ff wat leuks doen. Ik denk dat we in het zwembad eindigen.

20. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Natalie gefeliciteerd!

Vond het ook vroeg voor de test maar ja, prima 👌 heb geen last van het nuchter zijn of het drankje en neem wat de lezen mee.

Vandaag is de pretecho!!!!! 🎉 zenuwachtig ;) niet perse voor het geslacht maar dat ook verder alles goed is :)

Ga vandaag lekker naar het strand :)

Deel Deze Pagina