1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Fijn dat ze weer dus is Sim!
    Het is altijd lekker om even je handen vrij te hebben maar wat is het fijn als ze weer thuis zijn :D

Buik: Gisteren was ik op een feestje en ze konden niet zien dat ik zwanger ben :( Zelfs nadat ik het vertelde. En ik vind nog wel dat ik zo'n grote buik heb ;)

2. mik81

mik81 Niet meer actief

Goedzo! Bij de bedrijfsarts aangeven dat het gewoon niet gaat. Ik heb zelf ook in de zorg gewerkt (OK) en het gaat gewoon niet daar om je voor minder dan 100% in te zetten. Zo ga je altijd over je grenzen. Tuurlijk heeft die teamleider een briljant plan ... Zijn personele bezetting 'klopt'. De poppetjes zijn er allemaal ... En hij schuift vervolgens het probleem af op je collega's 😒. Het is aan hem/haar om het op te lossen, (tijdelijke) vervanging te regelen.

Je bedrijfsarts heeft zelf al een voorstel gedaan. Dat betekent dat hij achter je staat! Daarbij zijn adviezen van eigen arts/vk ook leidend. Een teamleider heeft er niks over te zeggen en mag ook niet oordelen dat het wel meevalt. Bovendien denkt hij/zij niet aan jou welzijn maar aan zijn/haar eigen agenda. Blijft feit dat vervelende reacties niet leuk zijn. Draagt op geen enkele wijze bij 😒. Succes!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Eens met Mik

4. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ben t er ook mee eens !!
    Jij en baby gaan boven alles!
    Ik heb me ook voor 75% ziekgemeld!ook tegen m'n gevoel in maar dit kindje is me alles waard!
    Xx

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Goede morgen dames,

Even weer een berichtje van mij.

Had even een rot week vorige week. Dat ik me op mijn werk voor een week heb ziekgemeld om even de rust te pakken. Helaas blijven de harde buiken aanhouden echt heel vervelend waardoor ik ook niet veel durf.
    Heb afgelopen donderdag controle gehad en gelukkig maakt ons meisje het goed en was de lengte vd baarmoederhals(4cm) ook goed dus heeft het daar geen invloed op gehad.

Minder werken
    Ook ik ga minder werken. Vind het verschrikkelijk moeilijk want wil dat vanochtend nog tegen mijn teamleider zeggen.. Voel me dan zo'n zeur maar alles voor het kindje.
    Dus erg herkenbaar wat jullie zeggen.

Geluksmomentje, kindje voelen
    Sinds vorige week voel ik heel duidelijk mijn meisje trappen en zelfs mijn man voelde het al. Dat maakt een hoop goed.

6. IH5

IH5 Niet meer actief

Nou zeker met deze temperaturen en als je dan zwaar fysiek werk moet doen, zou ik het ook niet trekken hoor!

Gelukkig werk ik maar drie dagen per week, op kantoor, dat maakt het haalbaar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al meerdere keren in slaap gevallen ben achter de computer. Serieus. Zo genant. Maar niemand heeft het gemerkt gelukkig.

Afgelopen weekend ben ik echt ziek geweest van de warmte: misselijk, overgeven, duizelig, enz enz.
    Mijn bloeddruk is superlaag door de bloeddruk medicijnen en mijn hb blijft ook maar zakken. En dan met die afschuwelijke warmte erbij..... VRE SE LIJK.

Ben zo ongelooflijk blij dat het wat afgekoeld is.
    Iedereen maar weer succes vandaag!

Volgens mij ben ik vandaag 19 weken :D
    Mijn baby voel je ook aan de buitenkant schoppen. Het zijn inmiddels ook echte schopjes, niet meer alleen geduw en geschuif haha. Je kunt het zelfs zien. Zo heerlijk.

7. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi meiden,
    hier is het albeen paar daagjes stil, van mijn kant uit! Heb wel alles meegelezen, mijn Telefoon is kapot gevallen en deze werkt niet echt mee, Dit is poging 3 om een berichtje je posten!

wat zijn er al onwijs veel geslachten betekent!! Zoo leuk, het gaat echt hard nu!

En wat een leuke kleertjes komen er voorbij! Wij hebben als eerste pakje een koeka pakje, soft mint groen, wil er nog een vestje bij zoeken! Gister van Litle bapidano ook een heel leuk pakje besteld!

Hier sinds het warmen weer weer misselijk, overdag kan ik er wel mee eten, s avonds maar een klein beetje, maar wel constant misselijk... Ook erg duizelig, en energie is nog niet veel! Harden buiken, nog steeds als ik maar even iets doe, verloskundige controleerd eigenlijk alleen urine en infectie, verder zegt ze eigenlijk: ja dat hebben sommige vrouwen gewoon snel, is wel erg vroeg, maar probeer zo min mogelijk te doen, verder geen controlles op lengte van baarmoederhals ofzo!
    over een week weer naar de arbo arts om te kijken of ik weer wat kan gaan werken, ben wel bang dat hij zegt; ga maar weer werken, want het gaat met de misselijkheid beter, terwijl als ik thuis nog maar even wat doe de harde buiken gelijk komen.. Maarja we zullen het wel zien!

verder zo happy:D voel de baby best vaak trappen en vl voeld het nu ook!! Heerlijk!

Xx

8. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    Meiden ik ben benieuwd hoeveel jullie aangekomen zijn? Ik zit nu op 4 kilo en ben 18 weken geweest!

Groetjes dide

9. mik81

mik81 Niet meer actief

Hier 17 wk en 1 kilo aangekomen.

10. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik lees alles mee hoor, maar kom er vaak niet aan toe om zelf te schrijven.
    @ Dide, ik ben nu 19 weken en 3 kilo aangekomen.
    Leuk dat er al zoveel het geslacht weten. Gaat mooi gelijk op! Volgens mij ben ik vandaag de eerste met de 20 weken echo.. We moeten zo naar het AMC voor een GUO. Vind het erg spannend! Maar kan ook niet wachten om de kleine weer te zien:D
    Ben jaloers dat jullie de baby al zo goed voelen.. Hier af en toe wat plopjes waarvan ik denk:.. zou het?? Maar nog geen schopjes helaas!
    Laat vanmiddag weten hoe de echo was!

11. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    19 weken en nog steeds lichter. -1,5 kg (was -2)

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de GUO!!

Hier morgen 17 weken en 3,5 kg aangekomen.

13. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb zaterdag weer geshopt bij Name-it.
    Hadden leuke aanbiedingen...

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Miekiej verstandig hoor, succes met het gesprek!
    Ik voel sinds vorige week het ook duidelijk en mijn man heeft het donderdag op vrijdag ook voor eerst gevoeld, zo bijzonder!

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Pimp succes bij de GUO!!!
    Ik weet zelf niet hoeveel ik ben aangekomen.
    Ook weer overgegeven het weekend en ook opletten met duizeligheid. En avondeten ook nog lastig.

16. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pimp veel plezier vanmiddag!

Dide, ik ben 3 kilo aangekomen met 17 weken.

Hier een dik en ontstoken knie... Al sinds woensdag koort en het doet echt zeer en neemt nu obese-achtige vormen aan.. Door de ha aan de antibiotica omdat de bloedwaardes niet zo goed zijn, en rustig aan doen.. Hopen dat de ontsteking snel wegtrekt..

Pffff.. Ik heb sinds donderdag dat ik denk van goh, zal dat de baby weer zijn maar echt nog lang niet zo duidelijk als jullie het voelen. Hoewel ik dit "gekriebel" ook hartstikke leuk vind!

Wat ben ik blij met het weer vandaag!! :)

Hihi.. Ik weet volgende week donderdag pas het geslacht met de termijnecho, jullie weten het allemaal al!

17. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes bij de GUO!

Wat een lieve pakjes!
    Ik wil er ook 1 halen haha.

Ik ben nu 17 weken en 9 kilo afgevallen.

18. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Succes met de Guo!!!!

Hier 17 weken en +2 kilo.

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb reactie van mijn teamleider. Ik moet woensdag komen werken. Ik heb geen avonddienst meer, maar ik moet wel op de groep staan. Ik moet mijn collegas van de zorg maar bellen als er een bewoner op moet staan, nar de wc moet etc.

Ik heb al aangegeven dat dat naar mijn idee niet gaat werken en ik heb me ziekgemeld. Maar ik moet gewoon komen.

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier was ik eerst -4 en nu zit daar 8 kg bij op dus +4

Deel Deze Pagina