1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh, dat is redelijk gemiddeld! De een komt al sneller wat aan dan de ander, niks geks hoor.

2. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat beentje!! Super mooi 😍

Vakantie begint 14-aug. Heerlijk 3 weken!!

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou bij de betreffende personen eens navragen hoe of wat want blijkbaar verschilt dat overal. Bij ons geeft bedrijfsarts advies maar dit is niet bindend. Jammer dat een werkgever niet meedenkt. Hoor dat vaker in beroepen waar juist veel vrouwen werken die vaak ook moeder zijn

4. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Gewicht ; geen idee :), heb geen weegschaal in huis. Ik pas alles nog dus zal geen enorme hoeveelheid aangekomen zijn.

20 weken echo pffffff, nog 3 daagjes!!!! ik begin er nu wel een beetje zenuwachtig voor te worden! Hopelijk is alles goed en krijgen we ook te zien wat het gaat worden!

Vakantie de laatste 3 weken van augustus.
    Dat duurt nog even, helaas. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel lekker. Na mijn vakantie moet ik nog 1 maand en 3 weken werken tot mijn verlof.

5. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier morgen 18 weken en ongeveer 5 kilo aangekomen.
    Ik heb echt met jullie te doen meiden met dat gedoe met jullie werk. Ik prijs mezelf echt gelukkig tot nu toe weinig last. Vanmiddag weer kleertjes gekocht ik kon het niet laten de nieuwe collectie van Z8 riep te hard!!

Bijgevoegde bestanden:

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Leuke kleding! Ik zag dat middelste pakje ook. Ik heb dit in pauze gekocht.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,7 KB
      Weergaven:
      2
  7. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar die middelste 😉 ik denk dat ik nu voor een jongetje helemaal los ga op van die geprinte broekjes. Je hebt zulke leuke van Zara maar ook van kleine webshops!

8. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook stoer wvw! En IS88 kleine webshops zoals? Heb je tips? Ik wilde van Z8 alles wel hebben maar het mag van mij ook wel iets minder duur. Dat mutsje is volgens mij trouwens veel te groot maar dat zien we dan wel :)

9. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Oh wat een leuke stoer pakjes zeg!
    Vind z8 idd ook mooi merk maar mijn portemonnee denkt daar ook anders over haha 😉

Heb bij V&D zitten neuzen. Dat merk van hun is ook super leuk Frendz, en leuk prijsje 😌 en name iT ook leuk maar iets minder duur.
    En ik ben ook niet vies van kleertjes van zeeman of wibra ofzo. Ze groeien er toch zo snel uit!

10. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Even weer een buikfototje, ik vind mezelf echt grooooooot al 😧

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Mooi Sim. Die van mij gaat ook die kant op

12. IH5

IH5 Niet meer actief

Hier ook eentje van mij, begint al echt iets te worden :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      3
  13. IH5

IH5 Niet meer actief

Zo leuk die buikjes en straks van iedereen het geslacht bekend.
    Hopelijk allemaal goede 20 echos.

14. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Bizar zo'n groot verschil hè. En het is jou derde zwangerschap al, bijzonder dat je zo'n bescheiden buikje hebt.
    Maar wel mooi, hou echt van alle zwangere buiken! Kan daar uren naar kijken! Echt een mooi gegeven dat wij dit als vrouwen mogen doen, vind ik ☺️

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik zal zo manlief vragen even een buikfoto te maken.

Ik heb echt niet zo veel buik. (Ten minste, niet zo veel zwangerbuik)

16. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind little indians wel heel gaaf! helaas ook niet goedkoop 😔 voor dl heb ik ook wel eens wat gekocht van CarlijnQ

17. IH5

IH5 Niet meer actief

Sim: ja inderdaad geweldig, al die buiken die groeien en daarin zit dan serieus een baby'tje! Zo bijzonder!

Vrouwtje : super schattig die kleertjes. Ik denk toch dat ik binnenkort ook iets ga kopen. Hopen dat we overmorgen het geslacht horen. Misschien ga ik dan wel meteen los.

Wat vinden jullie leuke webshops voor baby kleertjes? Ik ben dol op online winkelen namelijk omdat je dan niet zo afhankelijk bent van wat de vestiging op voorraad heeft enz.

18. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Kinderkleding te koop.nl
    Kleertjes.com

En dan verder kijk ik vaak op V&D, Hema, H&M, c&a. Tuunte fashion, daar verkopen ze bakkaboe en just small ook hele leuke betaalbare merken

19. IH5

IH5 Niet meer actief

Klinkt goed! Ik ga morgen meteen al die sites bekijken, thanks!

(toen mijn andere kinderen baby waren, zaten we nog helemaal niet in het tijdperk van online winkelen haha)

20. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes dames!!

Pakjes, hier ook fan van Z8, little Indians etc. Maar.... Ik heb laatst ook hele gave broekjes en truitjes bij Ter Stal gekocht!! ☺️ Kom daar echt nooit, maar kreeg de tip van iemand! En hele leuke prijsjes 👍🏻.

Deel Deze Pagina