1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik81

mik81 Niet meer actief

Bouillon drinken, dat doe ik. Helpt me wel iets!

2. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL

Goed om te lezen over die rompers! Kreeg van het weekend rompertjes cadeau van een vriendin met allemaal korte mouw dus toen dacht ik later van maar miss is dat te koud voor in de winter maar dat is dus juist ideaal met aankleden en niet te koud! :) nu zijn er juist nog veel te koop met korte mouw zag ik al in de winkels! :)

3. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi dames,

Echt handig al jullie kleding tips... ik heb van mijn schoonzus al een hele berg kleding gekregen... wel veel jongens maar ook veel wit grijs, kan voor allebei. Ga in oktober kijken wat ik verder nog nodig heb qua kleding. Alhoewel, ik wel volgende week als ik weet wat het geslacht is een leuk pakje voor bij de geboorte wil kopen.

Wij gaan eind september nog verhuizen naar een tijdelijke woning omdat onze nieuwbouw in maart pas af is. Tot maart kan ik een wiegje lenen en wil ik kijken of ik het eerst daarmee red. Wel een aankleedkussen maar verder niet te veel aanschaffen. In ons nieuwe huis gaan we dan wel een babykamertje maken. Wel jammer want als ik jullie enthousiaste verhalen zo hoor wil ik ook aan de klus ;)

Vandaag was de kleine erg actief, heb hem (of haar) de hele dag door wel wat gevoeld. Gister ook al veel. Er lijkt nu toch regelmaat in te komen. Bij jullie ook? Ben natuurlijk ook over 3 dagen al 20 weken. Vind het wel gezellig, ben ik niet meer zo alleen ;)

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    De eerste paar weken gebruikte ik veel de omslagdoek dus koud is het dan echt niet:) en later evt een vestje of de verwarming wat hoger.

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Vervelend MamavanLoker.. Maar ook erg herkenbaar. Bij mij begon het bij 16wkn al zo extreem en sindsdien geen verbetering. Ene dag beter als de andere dag. Heb zelfs dgn dat een stuk of 30 harde buiken geen uitzondering meer zijn. Dan wel erg kort. Soms houden ze lang aan en dan begint het te zeuren. Zit gelukkig geen regelmaat in. Werk nu halve diensten maar geeft niet veel verbetering. Gewoon pech dat mijn baarmoeder overgevoelig is.. Bij de 20wkn echo wordt de baarmoederhalslengte weer gemeten.

6. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfff zwaar he, je wordt er zo moe van en alles doet pijn.
    Ben lekker mezelf aan het afleiden met online kinderwinkels hihi!

7. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Vandaag eerste pakje gekregen, schattig he?!
    En een hele tas vol rompertjes van mijn zus, haar jongste dochtertje is nu ruim 3 maand. Zooo leuk allemaal!

8. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ik zit ook hele avonden online te snuffelen 😁
    Love iT! 😍

9. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16

Oehhhhhh zo schattig 💖💖💖

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik vind nextdirect.com erg leuk

11. IH5

IH5 Niet meer actief

Leuk.die. Verhalen over kleertjes!
    Ik ben nu in het ziekenhuis voor de 20 weken guo. Best wel spannend als ik eerlijk ben. Zal.blij zijn als het gedaan is en alles hopelijk goed is.

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Succes en lekker naar de kleine uk kijken 😀

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Succes wij moeten vanmiddag voor de guo. Nagels bijtennnn ☺️

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Spannend dames, succes!!
    Hier nog precies een weekje wachten..

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Succes met de 20 weken echo allebei!

16. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de GUO's dames!! Ben benieuwd!

Hier sinds vanmorgen veel steken aan de zijkant van mijn buik. Is dit normaal, hij is ook wat harder dan anders... Begin meteen te stressen 😔

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Heel veel plezier eb succes meiden xx

18. IH5

IH5 Niet meer actief

Alles wat er gezien is, is in orde!!

Alleen de lip moet nog bekeken worden maar daar ligt hij steeds niet goed voor. Ben al tweemaal weer binnen geweest. Straks nog 1x terug en anders "moeten" we komende week weer kijken :D

En het is een jongen!! Helemaal blij!

19. IH5

IH5 Niet meer actief

Guo duurde overigens anderhalf uur!
    Met vier personen waren ze aan het echo'en en kijken, dus echt super grondig. Alle details zijn aan bod gekomen, zo fijn!
    Nu straks nog 1x snel kijken of hij gunstiger is gaan liggen. Ik voel hem wel druk doen dus hopelijk draait hij zich een beetje om :D

20. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat ze zo grondig kijken. Fijn dat het er goed uit zag.
    Ik heb onze Guo net met een week vervroegd. Kan niet wachten, hoop zo dat alles goed is met ons meisje 😊.

Deel Deze Pagina