wat ik weet is dat de slijmprop steeds opnieuw aangemaakt kan worden dus misschien een klein stukje. Maar hebben ze jou baarmoederhals opgemeten? Hebben ze gisteren toevallig bij mijn gedaan vanwegens buikpijn en bloed verlies mijne was netjes 5,5 cm prima voor dit termijn. daarnaast hebben ze een uitstrijkje gemaakt van me baarmoeder , vind wel dat ze je serieuze moeten gaan nemen hellemaal bij buikpijn en verlies slijptol!
Oh kwiebeltje ik begrijp je helemaal. Mijn man en ik zijn ook heel bang voor een vroeggeboorte door al m'n klachten. Mijn man nog meer dan ik. Ik heb me erbij neergelegd dat dit een hele moeilijke zwangerschap is. Zoveel pijn, slijmverlies (maar geen prop!) en harde buiken (en wss weer een blaasontsteking nu). Heb je de vk gebeld over die slijmprop? Zou ik wel even doen hoor.
Wat vervelend Kwiebeltje kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Ik heb het zelf ook. Al heb ik niet veel pijn alleen menstruatieachtige krampen als ik harde buiken heb. Kunnen ze bij jou ook niet de cervixlengte bepalen? En is Quinn te vroeg geboren omdat je slijmprop al verloor bij 27wkn? Misschien veel afscheiding nu? Dat heb ik ook met dagen. Wat grappig dat jullie baarmoeder ook zo wisselt. Ik slaap vooral op mijn rechterzij dus baarmoeder is geneigd op rechts te gaan zitten hihi. S'ochtends zit de baarmoeder vaak hoger tegen de navel maar overdag of als ik sta nog wel 3/4cm eronder.
@kwiebeltje Snap je ongerustheid, zou ik ook hebben. Kun je niet extra op controle komen? @noa Ja heb al zoveel leuke dingen gezien. Vind het wel een gek idee dat ik nu niet naar roze hoef te kijken. Moet echt nog aan het idee wennen. Gek hè @joos proficiat met jullie knulletje 😁💙
Hoe voelen jullie dat dan of je baarmoeder hoog of laag zit? Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten voelen??
Hihi ik zit ook mee te lezen en heb ook echt totaal geen idee hoe je dat zou moeten kunnen voelen of zien ben ook benieuwd!
Bij mij zijn de contouren vd baarmoeder duidelijk zichtbaar maar ik ben dan ook best mager van mezelf. De meeste kunnen het voelen dan ga je vanaf de navel vinger voor vinger iets drukkend op je buik maar beneden op gegeven moment voel je iets een randje/ribbeltje en dan de baarmoeder die harder is als de rest van je buik. Zo ongeveer haha.. Maar als je baarmoeder hoog zit gaat dit ook niet helemaal op.
Ik zal het bij de volgende echo eens vragen... Voor mijn gevoel zit ie al voorbij mijn navel. Mijn buik is echt al behoorlijk, of heeft dat er niets mee te maken?
Hoi dames zou ik hier mee mogen schrijven? Ik ben uitgerekend op 10 december van een tweeling. Ik heb al een dochter en twee zoontjes. Nu weten we nog niet wat de geslachten zijn, maar we willen het met de 20 weken echo wel graag weten.
@ geslachten, t jongenskamp is weer flink versterkt!! Gefeliciteerd allemaal, ook met t meisje 😍 Welkom @meliva!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja hoor wat mij betreft ben je welkom. Wat leuk een tweeling!! Wordt een gezellige boel bij jou 5 kindjes. Klets gezellig met ons mee.
Wat vervelend die harde buiken en pijn erbij. Ik zou ook nerveus worden en serieus vragen of ze het beter in de gaten willen houden. Hoogte baarmoeder: ik heb geen flauw idee. De gynaecoloog bekijkt dat niet, die zet gewoon elke keer meteen de echo erop en meet de baby. Volgens mij heb ik nu tussen de 10 en 15 echo's gehad, ben de tel kwijt, maar nooit iets gehoord over de hoogte van de baarmoeder zal wel goed zijn. Mijn man heeft inmiddels - voor hem - DE naam, maar ik vind hem niet zo leuk. Jammer dat het zo moeilijk is om een naam te vinden. We hebben wel een klein lijstje nu. Gelukkig nog even de tijd.
Gisteren is de babykamer gesaust in mint en licht roze. Super blij mee. We kunnen gaan inrichten. Fijn al die goede echo's
dus toch een meid! Zou het wel ff tegen je Gyn zeggen dat hij er naast zat Nu kun je echt gaan shoppen
Ik denk ook aan die kleuren. Zacht groen op 1 muur, witte meubels, roze details Zo'n zin om er mee te gaan beginnen, maar we wachten even de 20 wkn echo af.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 25 november ♥ Joos1 35 jaar 1e kindje Jongen! 28 november ♥ KleineFee 27 jaar 3e kindje Meisje! Fryslangirl 30 jaar 1e kindje Jongen/Meisje 29 november ♥ Mavane 29 jaar 2e kindje Meisje! ♥ IS88 26 jaar 2e kindje Jongen! 30 november ♥ Fortunae 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Plmp89 25 jaar 1e kindje Jongen! ♥ IH5 35 jaar 3e kindje Jongen! 1 december ♥ Sim88 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Noa2 30 jaar 2e kindje Jongen! 2 december ♥ Sneeuwbloempje 27 jaar 1e kindje Meisje! Miriam2210 ? jaar 2e kindje Jongen/Meisje 4 december ♥ Miekiej88 26 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wvw 28 jaar 1e kindje Jongen! 6 december Corina1989 26 jaar 2e kindje Jongen/Meisje ♥ Dide 26 jaar 1e kindje Meisje! 7 december ♥ Lunap 32 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Woerdie 35 jaar 2e kindje Meisje! 8 december ♥ Dieene 31 jaar 1e kindje Verrassing! ♥ NathalieD 24 jaar 3e kindje Meisje! 9 december ♥ Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Jongen! 10 december ♥ Lionne 34 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Mozart 21 jaar 2e kindje Verrassing! Meliva ? jaar 4e en 5e kindje Jongen(s)/Meisje(s) 12 december ♥ Mik2sept 33 jaar 3e kindje Jongen! ♥ Kwiebeltje 25 jaar 2e kindje Jongen! Juis 28 jaar 2e kindje Jongen/Meisje 13 december ♥ Mik81 33 jaar 2e kindje Meisje! ♥ Scarlett1985 29 jaar 1e kindje Meisje! Suzanneke 23 jaar 2e kindje Jongen/Meisje ♥ Fidel2010 30 jaar 2e kindje Verrassing! ♥ MamavanLoker 26 jaar 2e kindje Jongen! 14 december ♥ Meisje1234 27 jaar 1e kindje Meisje! Mitsy1983 31 jaar 3e kindje Jongen/Meisje 15 december ♥ Koekje2015 33 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wanda86 32 jaar 1e kindje Jongen! 11 meisjes, 15 jongens en 3 verrassingen