Bah Bah! Belt het ziekenhuis net, kan de afspraak woensdag niet! Wordt nu donderdag eind vd ochtend. Nog een dag langer in de stress
Ja echt een gave kleur he!!! Kan niet wachten tot alles is geschilderd 😍. Ga ook deze stoel erbij kopen, wel een replica 😁.
Deze kleur van koeka staat er ook zo gaaf bij! We hebben de ledikantdeken al van onze oudste, wil alleen de wiegdeken nog kopen 😍.
Bah Scarlett, wat naar zeg! En je wilt t liefst zo snel mogelijk zeker weten dat alles goed is! Veel sterkte hoor! Ik duim ook voor je!
Ik zit ook voornamelijk op pinterest ideeën op te doen😄 Wij willen ook boven de commode een stukje steigerhouten planken als wand met schapplankjes van steigerhout.. We willen een muur grijs verven en de rest licht roze. Maar dan ook echt heeeel licht roze, dus niet dat opvallende.. Heb ook een idee gezien met 3D vlinder en d'r naam op de muur. Dat gaan we waarschijnlijk ook doen op de grijze muur..(niet die boom erbij van de afbeelding) En dekentjes enzo zullen we van koeka gaan aanschaffen in het felroze.. Heb ook nog hele schattige vogelhuisjes gezien in een winkel Vd week😍
onze baby kamer Word ook met die kleur en dan gecombineerd met mint groen en grijs! Zo leuk he! Jeetje wat een gestres, ik hoop zo dat alles goed blijkt te zijn met de 20 weken echo! Xx
Deze dekens heb ik besteld Een teddy (mint) voor de winter en een wafel (lichtroze) voor de zomer. Met bijpassende aankleedkussenhoezen.
Ook erg leuk Nathalie! Ik zit ook nog steeds in dubio of ik voor die fel roze of toch licht roze ga ☺️ Heb de voetenzak in kleur tea rose omdat ik dat een hele gave kleur vind alleen voor in de babykamer een lastige kleur vind om te combineren!
Ik heb deze gekocht met een antraciet lakentje met witte sterretjes en mintgroen hoeslaken in een wit bedje En daar ook de aankleedkussenhoes van.
Sterkte met wachten Scarlett! Wat betreft Koeka, ik heb een abbo op de Fabulous Mama genomen. 1 jaar voor 49,95 en een waardebon van Koeka twv 50 gratis! Nu nog wat moois uitzoeken 😉
leuk dat jullie zo met de kamertjes bezig zijn. onze kleine meid komt denk ik het eerste jaar lekker bij ons op de kamer in de co sleeper. daarna is mijn zoontje oud genoeg om naar zolder te verhuizen en dan krijgt zij mijn zoontje zijn kamer .
De Kraamvogel had in juni een actie dat als je je aanmeld je een gratis Koeka deken cadeau krijgt bij een kinderspeciaalzaak hier in de buurt. Koeka heeft dus goede acties. De roze krijg ik cadeau.
Wat super die aankopen! Ik ben ook weg van Koeka. Had er bij de andere kinderen ook een boxkleed, dekentjes etc van. En van Lodger hadden we de bunker en de wrapper, allebei aanraders! Daar gaan we wel weer wat van kopen. Nu hebben we nog niks gekocht. Nul komma nul. Moet nog even de tijd vinden..Zo leuk dat baby shoppen
Wow Scarlett, heftig! Hopelijk komt er snel goed nieuws! Wat mooi al die koeka spullen! Jullie zijn echt al druk bezig. Wij hebben echt nog nul komma nul gedaan 😌 eind juli eerst maar eens "puin" ruimen 😅
Meisje, super gaaf die combinatie!! Prachtige kleuren zijn het ook van koeka he! 😍 Vogehuisje is ook te leuk!! Vrouwtje, die heb ik ook nog van mijn zoontje, erg mooi!! 😍 De 20 weken echo was perfect, de kleine man doet het super!! Heerlijk om weer even te mogen kijken! Wel een gek idee dat dit in principe ook de laatste keer is 😳. Nathalie, die had ik ook gekocht als we een meisje zouden krijgen!! Missymaaike, dan heb je nog wat om naar uit te kijken! Is ook leuk!! Kwiebeltje, ja echt super kleur! Stoer maar toch ook wel zacht.... Koeka heeft een goede klant aan dit clubje 😜.