Ontzettend!! Maar moet gewoon werken en heb er een van tien maanden rond kruipen dus echt rust pakken lukt niet. En als ze smiddags slaapt moet ik juist vaak werken. Eerste zwangerschap echt geen last van gehad maar ben nu doodop. Val gewoon zittend op de bank in slaap savonds. Zou eigenlijk net zo goed met dl om zeven uur naar bed kunnen haha
Lijkt me goed plan Fortunae, geen testen meer!! Helaas kunnen we het toch niet beinvloeden. Nice Job!
En of ik moe ben. MAar hier gewoon nachtdiensten en ook een peuter van 20 maanden. Maat als het kan op tijd naar bed. Heb het alle zwangerschappen gehad. Net thuis van werk dus ik ga lekker slapen!
Ben mee eens haha geen testen meer! Het blijft inderdaad spannend allemaal. Wil zo graag al vast op die roze wolk en genieten maar wil eerst die goede echo zien Ga gauw douche en naar mijn eerste werkdag van mijn nieuwe baan.
@mavane, wat voor werk doe je??? Slaap lekker!! @Lunap we zijn allemaal in meer of mindere mate onzeker. We slepen elkaar erdoorheen! Heeeel veel succes bij je nieuwe baan. Moe Hier ook al dgn moe maar ik slaap ook al bijna een week erg slecht. Door dit veel aan het malen en stresssen. Hoop dat ik het vanaf nu wat meer los kan laten.
Veel succes Lunap! Blijft spannend zo'n eerste werkdag. Ik begin ook steeds vermoeider te worden. Slikken jullie trouwens ook zwangerschaps vitamines met foliumzuur? Hier wel....ook visolie capsules.
Weetje wat ik best wel een raar idee vind....dat het gewoon nu al is bepaald of het een jongen of een meisje word. Hihi
@Bodien ik slik al tijden multivitamine,visolie en extra vit.D Bijzonder he dat er nu al zoveel ligt vastgelegd. Zoals geslacht.
Hey dames hier nog steeds geen oplopende testen. De vorige keren liep dit helaas ook niet goed af dus zie er het positieve niet meer van in. Heb de dokter gevraagd om een bloedtest maar deze is niet zo meewerkend dus ben benieuwd. Word vanmiddag terug gebeld. Voor nu ga ik maar uit van het slechtste dan kan ik ook niet meer teleurgesteld worden. Ik hoopte op drie keer scheepsrecht maar dit lijkt nu de verkeerde uitwerking te hebben. Ik zag wel een mooie test voorbij komen!! Super hoor!
@cdvg, ah neee shit!!!! Wat verschrikkelijk verdrietig.. Hoop dat het alsnog goed afloopt maar begrijp je angst. Dikke knuffel!! @Bodien of vit D specifiek goed is voor ontstoken tandvlees weet ik niet. Wel voor het immuunsysteem. Maar volgens mij moet je dan ook langere tijd een hogere dosering gebruiken.
Ja echt bijzonder 😊 wij zijn alweer hard aan het nadenken over jongensnamen die vind ik namelijk zoo moeilijk. Willen jullie weten wat het is? Wij wel 😊
Lunap, heel veel plezier en succes vandaag met je nieuwe baan!!! Simm, dat is wel pittig he! Kleine meid houdt geen rekening met mama . Balen dat je overdag niet even kan liggen... Dan maar met je dochter naar bed om 7 uur . Cdvg, heb je een foto van je testen? Ik snap je onzekerheid maar zo lang je niet bloed hoeft het geen slecht teken te zijn he? Lees vaak zat dat vrouwen geen knal test krijgen en dat het toch gewoon goed gaat. Wat betreft testen: ben het er mee eens! We moeten van het beste uit gaan en gaan genieten van de kleintjes in onze buik. Ook ik heb een ma gehad dus weet heel goed hoe het is. Maar wil me niet laten leiden door angst! Dus hop met z'n allen op de grote roze wolk!!!!
Wij willen het ook weten ☺️. Bij mijn zoontje hadden we alleen een jongensnaam, konden echt geen enkele meisjesnaam vinden. Nu daarentegen alleen maar meisjesnamen! Wie weet zegt het wat 😉
Sorry als ik met mijn angst jullie beïnvloed. Dit is niet de bedoeling. Zit er gewoon doorheen, hebben teveel meegemaakt (ook buiten de mk's) om en het valt nu heel zwaar. Ik doe mijn best sterk te blijven en dit is ook wie ik normaal ben, een sterke persoonlijkheid, maar op dit moment lijkt ik wel totaal iemand anders... Sorry meiden. Ik wilde niet jullie plezier bederven!!!
Cdvg zolang je niet bloed zou ik blijven hopen Wie weet maak jij gewoon weinig hcg aan Ik neem hier wel altijd een middagdutje met me zoontje. Voel me deze zwangerschap zo extreem moe *gaaaaap*
Cdvg, hoef je geen sorry voor te zeggen!! Dit is jouw angst en moet je ook uit kunnen spreken!!!! Ik hoop echt voor je dat het deze keer wel goed mag gaan en je onzekerheid voor niks is!! Vind het echt heel naar voor je, hopelijk mag je snel gaan genieten!! Heb je nou bloed laten prikken? En had je nog een foto van je testen?
stomme huisarts werkt niet mee dus. Hij vindt dat een hcg meting niets zegt en het kan na een goede meting altijd nog misgaan. Heb ik dus niets aan. Ik wacht het dus gewoon maar weer af. Het voelt niet goed in ieder geval!!
Hieronder foto's: Er staat vanaf 10 tot 16 maar kan ook van 9 tot 15 zijn of zelf van 8 tot 14. Mijn lf verschilt van soms 14 tot soms 16 dagen.. In het echt zijn ze allemaal iets duidelijker zoals jullie zelf ook vast gemerkt hebben. Eerlijke menig mag hoor, ik heb er zelf ook geen goed gevoel bij!!
Cdvg, wat vind ik het naar voor je bah bah!! Voel je absoluut niet schuldig naar ons toe meid uit je gevoelens en emoties maar lekker daar zijn we hier toch voor. Als ik heel eerlijk mag zijn waar je om vraagt vind ik je testen ook te langzaam oplopen en zie dat meestal niet goed aflopen het spijt me voor je. Maar ik ben geen arts en je zult niet de 1e en de laatste zijn dus duim voor je!