Scarlett bah zeg ... Dat is echt naar zo'n mededeling en dan nog moeten wachten. Ook al maakt de arts zich niet meteen zorgen, ik vind t een beetje onnadenkend om dan niet meteen even te laten kijken. Artsen en vk's mogen zich ook best realiseren wat voor spanning dit met zich meebrengt. Niet leuk ... Hoop toch dat je de komende dagen een beetje door kunt komen. Kan de vk niet even ruimte voor je maken zodat je woensdag nog even een echootje krijgt ofzo?
Iedereen al volop met de kamers bezig. Hah ik heb vl eindelijk zo ver dat ie even naar behang heeft gekekeb. Voor de kamer van Isa hebben we al een ideetje (onderstaand) maar nog niet helemaal zeker of dat t gaat worden. Voor mini 2 echt nog geen idee.
Scarlett; wat vervelend dat je nog een dag langer in spanning moet zitten babykamer; ik zit nog steeds in dilemma welke kleuren we moeten gaan gebruiken. Blauw vind ik zo traditioneel. De babykamer heeft al één grijze muur, maar ik ben bang dat als ik alles in grijstinten doe het zo saai zal zijn. We hebben de meubels al gekocht; een collega van mijn vriend had een complete, door zijn schoonvader gemaakte, babykamer-set te koop voor 200 Euro. Niks speciaals, gewoon witte meubels, maar keurig en onbeschadigd dus voor dat geld konden we het niet laten staan
koeka doet het inderdaad goed! Scarlett, spannend! hopelijk donderdag goed nieuws! Hier over 2 uurtjes 20-weken echo! Eens kijken of alles goed is. Vind het gek genoeg spannender dan bij mijn dochter destijds. Misschien omdat ik me meer besef hoe waardevol een gezond kindje is of weet hoeveel je van je eigen kind houdt. Tegelijk heb ik veel zin om even te gluren en te kijken of ons ventje nog steeds een ventje is Die kleine is ook heerlijk volop aan het bewegen, dat is toch wel heerlijk in zo'n zwangerschap hè! Dat bewegende frummeltje ♡
Succes met de 20 weken echo! Hopelijk alles goed! Die koeka dekentjes zijn super leuk maar ik vind ze wel echt heel duur. Is er een goedkoper alternatief? Iemand tips?
Ligt beetje aan hoe handig je bent, ze zijn relatief makkelijk naar te maken. Anders misschien iemand in de familie die handig is? Of mp?
Ik had vanacht zo buikpijn, denk wel dat vanuit maar darmen komt maar lekker zit het niet voel de kleine ook een stukje minder maar probeer mijzelf niet gek te maken want hij kan nog alle kanten op in mijn buik. Zo werken maar zodra het niet gaat ga ik weer naar huis.
Lunap; Kan idd heel goed je darmen zijn of gewoon groeiende buik. Doet soms behoorlijk zeer. Had het afgelopen week en voelde haar totaal niet meer. Maar paar dagen later is ze weer als een gek aan het schoppen. Al die Koeka spulletjes zijn zo leuk! Jullie hebben me besmet Ik heb het geluk dat mijn moeder heel goed kan breien. Ze heeft al twee hele leuke dekens gemaakt (en een cozy en truitjes en mutsjes) Heb voor de kerst deze bij haar aangevraagd inc. de laarsjes; http://3.bp.blogspot.com/_suvtEN0uP9c/TRjFoTxuQxI/AAAAAAAABD8/sP-RjjGsQg8/s1600/Christmasoutfit.jpg Noa; fijn dat de echo goed was! Fortunea; hoop dat je een mooie echo krijgt/hebt gehad. Wij mogen vanmiddag voor de 20 weken echo. Ben zooo zenuwachtig. Kunnen daarna ook meteen naar de verlosk. want heb paar weken terug een knobbeltje in mn borst gevonden en begint nu nogal pijn te doen. Maak me daar niet echt zorgen om, maar wil wel gewoon goed borstvoeding kunnen geven straks. Dus mij benieuwen wat ze zegt.
Tip: Koeka koop/verkoop op Facebook. Heb daar al aantal dingen gekocht van Koeka voor hele scherpe prijzen. https://www.facebook.com/groups/601393463310138/ Weet niet of deze link werkt?
De kwantum heeft best veel gordijnen vind ik. 20-weken echo is in orde! Kleine man is nog steeds een menneke, alleen iets minder klein Hij is flink en heeft het goed. Ben benieuwd wat de groeiecho met een week of 10 zegt. Ze gokte ook niet dat die gup eerder zou komen, want kindjes die het goed hebben blijven meestal wat langer zitten. En aangezien bij onze dame de placenta ook erg groot was, adviseerde ze ons er een paar dagen bij te tellen.
Super dat alles er goed uitzag! Nou maar voorbereiden op overdragen dan, al hoop ik het niet voor je!!
Fijn om te horen dat de echo's goed waren. Geniet ervan! Hier begin ik wat sneller moe te worden. De afgelopen weken voelde ik me prima. Dat lijkt nu helaas minder te worden. Wie zijn er nog meer zo moe? Gordijnen: Kwantum of hema. Alleem kwantum is vaak slechtere kwaliteit uit ervaring.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 25 november ♥ Joos1 35 jaar 1e kindje Jongen! 28 november ♥ KleineFee 27 jaar 3e kindje Meisje! Fryslangirl 30 jaar 1e kindje Jongen/Meisje 29 november ♥ Mavane 29 jaar 2e kindje Meisje! ♥ IS88 26 jaar 2e kindje Jongen! 30 november ♥ Fortunae 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Plmp89 25 jaar 1e kindje Jongen! ♥ IH5 35 jaar 3e kindje Jongen! 1 december ♥ Sim88 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Noa2 30 jaar 2e kindje Jongen! 2 december ♥ Sneeuwbloempje 27 jaar 1e kindje Meisje! Miriam2210 ? jaar 2e kindje Jongen/Meisje 4 december ♥ Miekiej88 26 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wvw 28 jaar 1e kindje Jongen! 6 december Corina1989 26 jaar 2e kindje Jongen/Meisje ♥ Dide 26 jaar 1e kindje Meisje! 7 december ♥ Lunap 32 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Woerdie 35 jaar 2e kindje Meisje! 8 december ♥ Dieene 31 jaar 1e kindje Verrassing! ♥ NathalieD 24 jaar 3e kindje Meisje! 9 december ♥ Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Jongen! 10 december ♥ Lionne 34 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Mozart 21 jaar 2e kindje Verrassing! Meliva 28 jaar 4e en 5e kindje Jongen(s)/Meisje(s) 12 december ♥ Mik2sept 33 jaar 3e kindje Jongen! ♥ Kwiebeltje 25 jaar 2e kindje Jongen! Juis 28 jaar 2e kindje Jongen/Meisje 13 december ♥ Mik81 33 jaar 2e kindje Meisje! ♥ Scarlett1985 29 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Suzanneke 23 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Fidel2010 30 jaar 2e kindje Verrassing! ♥ MamavanLoker 26 jaar 2e kindje Jongen! 14 december ♥ Meisje1234 27 jaar 1e kindje Meisje! Mitsy1983 31 jaar 3e kindje Jongen/Meisje 15 december ♥ Koekje2015 33 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wanda86 32 jaar 1e kindje Jongen! 11 meisjes, 16 jongens en 3 verrassingen
Afspraken Juli ♥ 15: Fryslangirl, 20 weken echo & geslachtsbepaling 16: NathalieD, 20 weken echo 17: Mavane, 20 weken echo 17: Miekiej88, 20 weken echo 19: Suzanneke, 20 weken echo & geslachtsbepaling 21: Vrouwtje1983, 20 weken echo 21: Dide, 20 weken echo 21: Woerdie, 20 weken echo 21: Fidel2010, 20 weken echo 22: Corina1989, 20 weken echo & geslachtsbepaling 22: Wvw, 20 weken echo 22: Meliva, 20 weken echo 23: Mik81, 20 weken echo (guo) 23: Scarlett1985, 20 weken echo 23: Koekje2015, guo 24: Kwiebeltje, 20 weken echo 27: Meisje1234, 20 weken echo 27: Wanda86, 20 weken echo Afspraken Augustus ♥ 4: Mik2sept, guo ★ Sterretjes ★ Cdvg, Bodien, DisneyMama, Freubel40, Belony, Mywish2014 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!