Ik herken mezelf wel een beetje in deze omschrijving Ik krijg idd te horen dat ik straal, val af ipv aan te komen en heb voldoende energie om m'n werk te doen en nog een leuk sociaal leven te hebben. Mijn eigen verklaring is dat de hormonen die bij een zwangerschap horen bij mij niet zoveel doen. Daarnaast let ik heel goed op m'n grenzen, pak ik rust waar het maar kan en zet ik m'n trots af en toe opzij (lees: door vrienden rondgereden worden in een rolstoel in een dierentuin door bekkenpijn bij 1e zwangerschap). Ik ben ook wel een ras optimist dus klachten die ik heb ben ik snel vergeten
tip voor de snelle beslisser: nu op kinderbeddengoed.nl lakens/dekens/hoezen voor aankleedkussen met 50% korting met de code 201507 (invoeren bij winkelwagen) heel veel bekende merken Ik heb net van baby's only een wiegdekentje en lakentje besteld in het baby blauw en voor het ledikant in het licht grijs! Scheelt echt veel geld
Scarlett, O wat een opluchting! Ben erg blij voor jullie! Aan de andere meiden, sterkte met de harde buiken. Hopelijk snel minder last. Ih5, jee wat veel tabletten, dat ze maar hun werk gaan doen.
Ooh Scarlet wat fijn! Gefeliciteerd! En de rest die mocht vandaag? Hier komt vanavond de verloskundige een formulier brengen en ik moet morgenvroeg bloed prikken en Roosvicee Ferro drinken.
Vandaag de 20 weken echo gehad en die was helaas niet zoals we gehoopt hadden. Onze baby heeft een open ruggetje en daardoor ook wat te veel hersenvocht. De komende tijd is erg onzeker. We krijgen nog onderzoeken. De plek van het open ruggetje zit bij de stuit en dat is voor een baby met deze afwijking het meest gunstige. Een grotere kans dat de baby later kan lopen. Als het hersenvocht niet erger word dan is de kans op een geestelijk gezond kindje het grootst. vandaag was een hele shock voor ons, maar we zijn toch een klein beetje opgelucht (klinkt raar) dat het open ruggetje niet heel erg is of bovenin zit. De resterende weken van de zwangerschap zullen erg onzeker zijn, en na de geboorte zal de baby meteen geopereerd worden in Utrecht. Ook de tijd daarna zal onzeker zijn. Er waren geen andere afwijkingen op de echo. Nu maar even alles laten bezinken en de resterende onderzoeken afwachten. Ik weet nu even niet of ik blijf meeschrijven hier. Er komt nu zoveel op ons af.
Jeetje meis, wat erg zeg!! Dat zijn echt niet de berichten die je wilt horen zeg.... Ik zat toevallig vandaag nog te denken, we hebben alleen nog maar goede berichten gehoord met de 20 weken echo's!! Snap je opluchting ook hoor. Maar wat een onzekere tijd zeg, vreselijk!! Doe wat goed voelt, begrijp het ook als je even geen zin meer hebt om mee te schrijven! Heel veel sterkte en ik duim echt heel hard dat jullie kindje zich goed zal ontwikkelen en de "afwijking" relatief klein zal blijven!!! Dikke knuffel!!
Wat vreselijk Nathalie wat een schok moet dit zijn. Ik wens je heel veel sterkte tijdens deze achtbaan en wil je een dikke knuffel geven!
Natalie heel veel sterkte. Laat het inderdaad bezinken. Misschien goed om samen even jullie gedachten te gaan verzetten? ik denk aan jullie. Ego ik ga per morgen halve dagen werken. Op vrijdag en het weekend tot 12.30 en op donderdag eniet woensdag van 15.30 tot 19.30
Jeetje Nathalie! Wat heftig!!! Logisch dat je tijd nodig hebt om dit te verwerken. Mocht je de komende tijd niet meelezen of schrijven dan wil je enorm veel sterkte en succes toewensen. Even een ego berichtje (voel me nu na de mededeling van Nathalie helemaal een ze*kert): Afgelopen zaterdag op een bbq per ongeluk een hap genomen van een rundergehaktbal die nog rauw vanbinnen was. Nu maakte ik mij er niet enorm druk om, maar het speelde nog wel in mijn achterhoofd. Gisteravond was ik niet zo lekker en vandaag had ik in één keer enorme diarree (nu weer weg overigens). Nu gaat die rauwe gehaktbal weer door mijn hoofd spoken...Kan het daarmee te maken hebben of maak ik mijzelf gewoon gek?
Jeetje meis, wat ontzettend heftig en wat zullen jullie een wirwar aan emoties ervaren. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd! Dikke knuffel 😘
Oh Natalie...een dikke digitale knuffel. Dat verwacht je niet en komende tijd zal echt wel moeilijk zijn...ik duim voor een sterk ventje, een vechtertje dat iedereen gaan verbazen! Sterkte hoor meid! Mbt de gehaktbal, als het daarvan was moet het na vandaag toch wel over zijn. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Jemig Nathalie wat vreselijk voor jullie! Ook al is dit de meest gunstige van de open ruggetjes, toch veel angst en onzekerheid waar je niet op gerekend had. Pffff. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en zal het uiteindelijk allemaal meevallen met de operatie en de beperkingen. Maar dat je je nu even een beetje wil terug trekken uit dit forum om alles te verwerken, lijkt me logisch. Ik wens je veel sterkte!
Heel veel sterkte nathalie. Echt vreselijk nieuws zeg Hoop echt dat alles nog goed uitpakt (voor zover dat in dit geval kan) Ik denk aan jullie.
😢 ... Wat verdrietig! Ik schrik ervan. Hebben ze het gemist bij eerdere echo's/combinatietest? Hè wat zullen jullie met veel vragen zitten. Ook al is het in het 'open-ruggetje-scenario' vrij 'gunstig' te noemen. Dit moet een vreselijke klap zijn! Heel veel sterkte.
Phoe Nathalie wat een schok moet dat voor jullie zijn.. Ik ben er ook sprakeloos van... Hoop dat het hersenvocht niet zal toenemen en jullie meisje goed geholpen kan worden na de bevalling. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
Nathalie, wat een vreselijk rot nieuws! Krijg er kippevel van! Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Joos, ik zou me er niet te druk om maken. Bij twijfel even voorleggen aan je vk.
Jeetje Nathalie.. Wat ontzettend heftig.. Dit wil je niet horen.. Logisch dat jullie dit even moeten verwerken.. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ga heel hard duimen dat het hersenvocht niet toeneemt en het open ruggetje de "gunstige" vorm is zodat het goedkomt! Digitale knuffel!!
Oh meisje toch, wat vind ik dit erg! Snap heel goed dat je je even terug trekt. Hopelijk gaat alles alsnog de "goede" kant op!!! We zullen aan je denken! Dikke knuf!!!! 😘