Jeetje Fee, wat een bericht! Heftig nieuws hoor dames! Toen ik zwanger was van onze dochter was er ook iemand die al zo vroeg een scheur in haar vliezen had. Daar heeft ze nog wel even vooruit mee gekund. Ik weet niet precies meer hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Hoop op het beste voor je! Dames die nog moeten, succes! Hopelijk zijn deze nare berichten de enige nare!
Hopen op goede guo's en echo's de komende tijd en hopen op goede uitkomsten voor Nathalie en kleine fee. Mooi wat jij zegt mik over de naam. Wij hebben nog geen naam die het echt is. Mijn man was zo onzeker over wat er allemaal kon mis gaan en mis zijn dat hij zelfs zijn werk en familie pas na de guo verteld heeft dat hij een baby krijgt.
Voor beide dames hoop ik op het allerbeste. Echt naar dat je zwangerschap ineens zo een andere wending krijgt. Ik duim voor jullie en hopelijk straks op twee gezonde kindjes met eindresultaat. Ego; Donderdag onze Guo, ben ook meer gespannen nu na deze berichten maar probeer natuurlijk van het positieve uit te gaan. Gisteren voelde ik mini voor het eerst echt voorbij schuiven in mijn buik. Heel bijzonder maar toch ook een gek gevoel. Nu zit ik te wachten tot ze het weer doet 😊
Vannacht eindelijk weer even kunnen slapen. Het nieuws begint nu een beetje te landen. De mensen om mij heen zijn positief en vol vertrouwen en dat doet me heel goed. Zelf zie ik het nog wat minder positief. Ik maak me zo'n zorgen over het hersenvocht. Iedere controle zal ik gespannen en hopelijk opgelucht zijn. We gaan gewoon haar kamer afmaken de komende tijd. Ook is het bijna zeker dat de baby in november gehaald gaat worden. Dan lijkt het wachten ook wat minder lang. Gisteren was ik bij een baby zaak waar ik vaak kom en heb het daar verteld. Ze kenden een meisje van een jaar of 5 die het ook had, op dezelfde plek. Dat meisje kan alles en het is een vrolijk kindje. Behalve het plassen is een probleem, naar als dat alles is. Dat zijn precies de verhalen die ik nu nodig heb. Sorry voor het ego bericht. Er komt zoveel op ons af. Ik kan aan niks anders denken. KleineFee ik wil jou ook sterkte wensen en ik hoop dat jullie kindje zo lang mogelijk blijft zitten.
Jeetje Kleine Fee, wat vervelend zeg, hopen dat ze kan volhouden en je lichaam weer nieuw vocht aanmaakt!! Fijn dat je zo geholpen word door de moeders. Heel veel sterkte, ga voor je duimen!!
Kleine Fee, fijn dat je zo via de kerk contacten hebt! Die positieve verhalen geven je hopelijk nieuwe hoop! Fijn dat de moeders zoveel ondersteunen. Heeft je man ook de gelegenheid om te helpen? NathalieD fijn dat je toch weer een beetje hebt kunnen slapen. Ik hoop dat ze je met elke controle meer en meer vertrouwen kunnen geven in een goede afloop. Ik merk dat jullie verhalen best wat met me doen. Niet dat ik erg angstig van wordt meer dat ik nog meer ervaar wat zo'n kleintje in je buik eigenlijk een wonder en zegen is!
Ja het maakt je bewuster van het geluk dat je ervaart als alles iedere keer goed is. In de zwangerschap van Lieke was ik zo rustig, niet bezorgd, genoot van alles. Ondanks tweevatige navelstreng, groeiachterstand en toen weer voorsprong. Mijn beste vriendin heeft twee maanden later een kindje met een ernstige spierziekte gekregen, 6 maanden later is hij overleden. Dat doet sowieso veel met je maar bij iedere beweging in m'n buik ben ik nu nog veel gelukkiger. Krijst Lieke een keer van woede? Dat kon het ventje niet eens...Het relativeert en maakt je gelukkiger om kleine momentjes. Ik geloof in wondertjes, jullie kindjes zijn dat ook!
Ik heb een vraag, wat zouden jullie doen? Fieke heeft waterpokken. (ik heb ze al gehad, dus voor mij geen gevaar). maandag heb ik controleafspraak bij de vk. Manlief wil graag mee omdat het niet goed gaat met me. Maar dan moet Fieke mee. is dat wel handig?
Toevallig heeft onze zoon pas waterpokken gehad en onze dochter heeft ze nu. Bij onze zoon bij de huisarts geweest omdat hij ze voor de 2e keer had. 5% van de mensen krijgt het niet in de jongere jaren en als je ze krijgt terwijl je onder de 20 weken zwanger bent is dat gevaarlijk voor de baby. Ik zou voor de zekerheid je dochter niet meenemen aangezien er meestal wel zwangere vrouwen in de wachtkamer zitten.
Even zomaar een berichtje om te laten weten dat ik aan jullie denk, Kleine Fee en NathalieD. Hele Dikke knuffel voor jullie!!
Lionne ik zou het ook niet doen. Weet niet precies wat de gevolgen kunnen zijn voor zwangeren? Maar stel dat jij er zit met 10wkn in de wachtkamer en ziet een klein meisje met waterpokken. Je hebt het niet gehad of weet het niet dat zou mij ook beangstigen. Wel heel vervelend dat het met jou niet goed gaat. Is het niet mogelijk dat er iemand heel eventjes op haar past en je man dan alsnog mee kan? Begrijp dat je hem er graag bij wilt hebben.
Heeft iemand ervaring met carpaal tunnel syndroom? Ik vermoed dat ik het heb. Al twee dagen last van m'n pols/duim en overdag gaat het nog wel maar vannacht wakker gelegen van de pijn. Moet je hiermee naar een dokter of moet ik de vk bellen?
Schijnt te verergeren in de zwangerschap ! Ik zou de huisarts bellen...de vk kan daar niet zoveel aandoen! Ik heb et ook last van ook voor de zwangerschap al en heb een spalk die ik s nachts omdoe en dat helpt aanzienlijk!! Heel veel sterkte is erg vervelend he 😕
Jeetje even niet hier geweest (druk enzo) en dan twee zulke heftige, nare berichten! Heel veel sterkte voor jullie Nathalie en KleineFee!! Hopen op het beste!!
Wij hebben gisteren de babykamer gekocht en eergisteren de babyfoon, kruiken, kruikzakken en wat kleinere dingen. Ik voel de kleine man nu elke dag wel bewegen. We hebben sinds vd week een nieuw bed dus slaapt ook beter en lekkerder. We hebben ook al idee van het behang dat we willen in de babykamer en het oude behang is eraf. Binnenkort lijstje maken wat we allemaal nog willen/nodig hebben.
NathalieD en KleineFee: Allebei heel veel sterkte in deze moeilijke tijden. Ik hoop en duim mee dat jullie baby's allebei gezond -voor zover mogelijk- geboren worden. Andere echo's: Ik zie dat er gelukkig ook goed nieuws is en er ook goede echo's zijn geweest. Heel fijn! Over 3 dagen mag ik ook naar de 20 weken echo en zullen we ook het geslacht te weten komen van onze kindjes. We zijn heel benieuwd en de kinderen ook. Vooral de oudste wil heel graag een zusje erbij omdat ze nu alleen broertjes heeft.
KleineFee en Nathalie, mijn gedachtes gaan vaak naar jullie toe. Ook wanneer ik niet op het forum zit. Het spookt toch door mijn hoofd. Dikke knuffel!!! Morgenochtend hier de GUO, vind het toch erg spannend!! Ook weten we het geslacht dan. Om 9.45 is het zover .
Ja erg vervelend, slaap er slecht door. Kon vannacht niet eens een laken optillen. Nu is het zo goed als weg. Even kijken wat het vannacht doet en anders dokter maar even bellen. Thnx! Hier voel ik inmiddels ons kereltje ook elke dag druk aan de gang. Gisteren heeft ml het ook voor het eerst gevoeld 😍
Kleine Fee, hoe gaat met de bedrust? Hoop zo dat de weeën zijn uitgebleven... Heb aan jullie beide veel gedacht kleine fee en natalieD! *knuf*