Super lief van jullie dames!! Ik hou het wel vol hier, vooral nu het vakantie is. Dan hoef ik geen vrij te krijgen op werk, manlief is thuis voor de kinderen etc. Helaas kunnen we niet op vakantie wat vooral jammer is vanwege het grote familiebezoek. We zijn nu aan het kijken of de familie (of een deel) naar Nederland kan komen voor een paar dagen. Ik zie wel op tegen woensdag, die dag kan alles veranderen. Hopelijk goed nieuws dat ons meisje nog even lekker mag blijven zitten! Iedereen die komende dagen de 20 weken echo heeft, veel succes en hopelijk goed nieuws weer!
Ik zag je onderschrift in het namentopic en ging even lezen wat er gebeurd was (interesse, medeleven) en reageer hier eventjes omdat je hier je verhaal doet. Wat heftig! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je kindje nog heel veel weekjes blijft zitten! Ik duim voor je en lees stiekem mee
Wat spannend KleineFee ... Zou me zo kunnen voorstellen dat je de hele dag in bed aan niets anders denkt. Ik krijg er kippevel van iig. Hoop op en duim voor goed nieuws voor jullie woensdag! Dat moet gewoon ... Alleen nog maar goed nieuws hier nu hoor.
Wat verschrikkelijk waar je doorheen moet. Heb je nog steeds vruchtwaterverlies?? Hoop van niet en dat er weer voldoende is aangemaakt. Fijn dat je man nu thuis is en de zorg voor de kleintjes wat over kan nemen. Sterkte en succes woensdag, ik zal duimen voor je!
Kleine Fee en Nathalie, heel veel sterkte! Ik heb straks controle bij de vk. En ik ben gespannen. Waarom weet ik niet, ik heb geen enkele reden.
Nathalie en kleine fee, ook ik denk met regelmaat aan jullie!! Zo heftig allemaal.. KleineFee, gisteren weer een verhaal gehoord van een kindje waarbij ook problemen waren met het vruchtwater, te vroeg geboren maar gezond!! Mag ws deze week als een wolk van een baby het ziekenhuis verlaten! Ik hoop dat ook voor jullie!! Knuffel voor jullie dames!
Ik heb morgenvroeg de 20 weken echo... Vind het toch spannend. Maar we gaan van het goede uit! Meiden sterkte komende tijd!! en iedereen die de echo deze werke heeft succes!! Liefs dide
Ik ook morgen en vind het ook spannend! veel succes en we moeten niet vergeten ook van de echo te genieten!
Heey meiden , Het is even rustig geweest vanuit hier, heb wel meegelezen, maar heb niet kunnen reageren ivm kapotte telefoon en een reserve telefoon met een eigen leven! Lieve NathalieD en kleine feetje, heb ook veel aan jullie gedacht na het lezen van de nare berichten!Ik duim voor jullie dat alles goed mag komen! Maar wat zal jullie zwangerschap opeens een andere wending hebben gekregen, wat moeten dit zenuwslopende dagen zijn! Ook ik ben ook Google opgedoken en gelukkig zijn er over beide verhalen ook heel veel positieve verhalen te lezen!! Dus meiden, houd de hoop er in!! Maar geloof dat jullie dat al onwijs goed doen!! Petje af hoor! @hier: vrijdag de 20 weken echo, ben nu al erg zenuwachtig!! Verder ben ik weer bij de bedrijfsarts geweest en het lijkt hem niet verstandig om te gaan werken en hij ziet ook geen herstel.meer! Dus ben 100% ziektegemeld! Moet ook zeggen dat ik het daar mee eens ben! Weet nog steeds niet de zorg voor quinn en het huishouden allemaal zelf draaiende te houden! Als ik het probeer dan komen gelijk de harde buiken en word ik nog erg misselijk, verder help.de lage bloeddruk ook niet erg mee!! Maar mag zeker niet mopperen, want het word ook.niet meer van.mij verwacht dat ik kom werken en alles alleen doen! Verder voel ik de kleine elke dag! Zo leuk Nou meiden met de 20 weken deze week!!! Heel veel suc6 maar hoop natuurlijk dat het vooral plezierig word!! Xx
Onze GUO was helemaal goed!! We hebben lang kunnen kijken en zo super fijn dat alles per detail werd bekeken . En ik ga mee met de meerderheid... Ook ons kindje is een Jongetje!!!! Een koningskoppel voor ons dus, zo blij. Maar ook erg opgelucht dat de GUO goed was. Ons mannetje is nu al een kleine boef. Even stil liggen bij de echo was er niet bij, wat een drukte maker! Andere dames ook veel plezier bij de 20 weken echo! Hopelijk is alles goed. Kwiebeltje: Wat fijn dat je nu niet meer over je werk in hoeft te zitten. Geeft vast wel veel rust in je hoofd . Hopelijk kan je nu beter omgaan met thuis en de zorg voor je kindje. Sterkte! Ik ga morgen even bellen met werk. Overleggen over het werken van kortere dagen, dus toch ziekmelden voor een bepaald procent. Ik ben zo ontzettend moe en na iedere werkdag enorm misselijk en harde buiken. Vind het wel lastig om te doen, omdat ik het gevoel krijg dat ik me aanstel . Maar moet toch kiezen voor mezelf. Krijg het alleen maar zwaarder en drukker verder in de zwangerschap en wanneer de baby er is.
-Madeliefje: Lief van je dat je speciaal hier reageert -Miekiej: Ik verlies wel nog wat elke dag, maar niet veel. Heb het idee dat er dus wel wat aangemaakt wordt! -Corina1989: Gefeliciteerd met de goede echo en natuurlijk met je zoontje!!
Kwiebeltje wat fijn dat je je nu niet meer druk hoeft te maken om je werk. Dan kan je de energie die je hebt gebruiken voor je zwangerschap en de zorg voor je kindje. Corina mooizo ! Goed nieuws ... Dat horen we graag. En weer een jongen. Dat halen de meiden echt niet meer in. Donderdag zijn wij aan de beurt voor de GUO. Het lijkt nog zo ver weg. Maargoed deze dag is ook al weer half voorbij. Als alles maar in orde is donderdag. We hebben ook een vroege GUO gehad die er goed uitzag, maar toch ben ik behoorlijk gespannen. Heb zelf veel medische kennis door mijn werk, weet wat er allemaal mis kan gaan en ben daar heel realistisch in maar door de berichten van Fee en NathalieD slaat de schrik toch wel toe hoor. Maar een beetje afleiding zoeken. Straks even een stukkie fietsen met Isa, als het weer blijft zoals het is in ieder geval. Ze is nu 8 maandjes en we hebben vorige week voor het eerst gefietst. Ze vind het fantastisch ... Zo mooi. Voordat de systeemziekte toesloeg deed ik altijd aan mountainbiken. 'Gewoon' fietsen vond ik maar saai. Maar met Isa is het gaaaaaf .
KleineFee: Hoop echt dat de kleine nog een hele tijd mag blijven zitten. Meiden met de 20 weken echo: heel veel succes en ik hoop op mooie echo's voor jullie. Vandaag ben ik met de oudste gaan zwemmen om wat afleiding te zoeken en te ontspannen. Het helpt me goed. Ook heb ik nu een aantal vrouwen kunnen vinden die in dezelfde situatie zitten. Dus ook kindjes met het open ruggetje op dezelfde plek. Het zijn allemaal positieve verhalen. Het stelt me wel gerust. En het vertrouwen groeit steeds meer. De kans is aanwezig dat ons kleine meisje straks heel veel kan. (Hoe hoger het open ruggetje hoe meer uitval er is van bijvoorbeeld de ledematen). Ons meisje heeft het heel erg laag bij haar stuitje. Waarschijnlijk zal ze in de toekomst problemen met plassen hebben. Maar dat vind ik niet erg. Het kan zo veel erger. Morgen nog even het gesprek afwachten. Om half 2 hebben we het gesprek.
Bevallingslijst 1 t/m15 december 2015 ♥ 25 november ♥ Joos1 35 jaar 1e kindje Jongen! 28 november ♥ KleineFee 27 jaar 3e kindje Meisje! ♥ Fryslangirl 30 jaar 1e kindje Jongen! 29 november ♥ Mavane 29 jaar 2e kindje Meisje! ♥IS88 26 jaar 2e kindje Jongen! 30 november ♥ Fortunae 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Plmp89 25 jaar 1e kindje Jongen! ♥ IH5 35 jaar 3e kindje Jongen! 1 december ♥ Sim88 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Noa2 30 jaar 2e kindje Jongen! 2 december ♥ Sneeuwbloempje 27 jaar 1e kindje Meisje! 4 december ♥ Miekiej88 26 jaar 1e kindje Meisje! ♥Wvw 28 jaar 1e kindje Jongen! 6 december ♥ Corina1989 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Dide 26 jaar 1e kindje Meisje! 7 december ♥ Lunap 32 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Woerdie 35 jaar 2e kindje Meisje! 8 december ♥Dieene 31 jaar 1e kindje Verrassing! ♥ NathalieD 24 jaar 3e kindje Meisje! 9 december ♥ Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Jongen! 10 december ♥ Lionne 34 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Mozart 21 jaar 2e kindje Verrassing! Meliva 28 jaar 4e en 5e kindje Jongen(s)/Meisje(s) 11 december ♥ Missymaaike 30 jaar 2e kindje Meisje! 12 december ♥ Mik2sept 33 jaar 3e kindje Jongen! ♥ Kwiebeltje 25 jaar 2e kindje Jongen! Juis 28 jaar 2e kindje Jongen/Meisje 13 december ♥ Mik81 33 jaar 2e kindje Meisje! ♥ Scarlett1985 29 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Suzanneke 23 jaar 2e kindje Jongen! ♥ MamavanLoker 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Fidel2010 30 jaar 2e kindje Verrassing! 14 december ♥ Meisje1234 27 jaar 1e kindje Meisje! Mitsy1983 31 jaar 3e kindje Jongen/Meisje 15 december ♥ Koekje2015 33 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wanda86 32 jaar 1e kindje Jongen! ♥ Puumelke 22 jaar 1e en 2e kindje Jongen! & . 12 meisjes, 19 jongens en 3 verrassingen
Afspraken Juli ♥ 21: Vrouwtje1983, 20 weken echo 21: Dide, 20 weken echo 21: Woerdie, 20 weken echo 21: Fidel2010, 20 weken echo 21: MamavanLoker, 20 weken echo 22: wvw, 20 weken echo 22: Meliva, 20 weken echo 23: Mik81, 20 weken echo (guo) 23: Scarlett1985, 20 weken echo 23: Koekje2015, 20 weken echo 24: Kwiebeltje, 20 weken echo 27: Meisje1234, 20 weken echo 27: Wanda86, 20 weken echo Afspraken Augustus ♥ 4: Mik2sept, guo ★ Sterretjes ★ Cdvg, Bodien, DisneyMama, Freubel40, Belony, Mywish2014 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Afspraken Juli ♥ 21: Vrouwtje1983, 20 weken echo 21: Dide, 20 weken echo 21: Woerdie, 20 weken echo 21: Fidel2010, 20 weken echo 21: MamavanLoker, 20 weken echo 22: wvw, 20 weken echo 22: Meliva, 20 weken echo 23: Mik81, 20 weken echo (guo) 23: Scarlett1985, 20 weken echo 23: Koekje2015, 20 weken echo 24: Kwiebeltje, 20 weken echo 27: Meisje1234, 20 weken echo 27: Wanda86, 20 weken echo 28: Lionne, 20 weken echo Afspraken Augustus ♥ 4: Mik2sept, guo ★ Sterretjes ★ Cdvg, Bodien, DisneyMama, Freubel40, Belony, Mywish2014 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Kleine Fee, wat akelig.. Wens je heel veel sterkte en succes de komende tijd! Hoop op goed nieuws! Hoop echt dat er nu alleen maar goede 20 weken echo's komen! Wij hebben de onze afgelopen donderdag gehad.. Ons knulletje was helemaal perfect alleen lag de placenta enigszins voor de "uitgang" met 32 weken dus terug om te kijken of die verschoven is.. Inmiddels te maken met een allergische reactie van de antibiotica, ga al 4 dagen kapot van de jeuk, de huisarts kan niks voor me doen ivm met zwangerschap natuurlijk... Hoop echt dat het snel over is! Veel plezier bij de echo's bij degene die nog moeten!