1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    - fryslangirl & mavane: Ziet er goed uit hoor! Ik had vanochtend net zo een streep als mavane.

Vanochtend bij de gyn geweest, mijn spiraaltje is weg. Best wel een opluchting, want als die er wel nog zat zou die eruit moeten, waarschijnlijk inclusief 'kindje'. Er was alleen nog verdikt baarmoederslijmvlies te zien, de gyn legde uit dat het nu nog zo klein is als een pluisje dus nog niet zichtbaar. Dat betekent ook dat ik korter dan 4 weken zwanger ben, want vanaf 4 weken kun je meestal iets zien op de echo. Ze dacht zelf aan ongeveer 3,5 weken nu. Ik laat het nog maar op 1 december staan en dan zien we het vanzelf wel bij de echte eerste echo!

2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥

1 december
    KleineFee – 27 jaar – 2 dochters – 3e kindje
    Fryslangirl – 30 jaar – 1e kindje
    IS88 – 26 jaar – dochter – 2e kindje

2 december

3 december
    Mavane – 29 jaar – dochter – 2e kindje

Afspraken ♥

Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleinefee, waar is je spiraal dan heen gegaan? zonder het te weten eruit gepoept ofzoiets? Vreemd he?! Ik heb ivm bbz veel echos gehad. Bij mij begonnen ze met 5 weken pas iets te zien, maar nog nauwelijks.

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Ik ben er ook achter dat ik mij verrekend hebt. Nu al in de war 😜. Wat is wijsheid moet ik vragen het topic te sluiten zodat jullie zonder mijn openingspost verder kunnen of mag ik mee blijven kletsen omdat het maar een dag scheelt.

5. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    - mavane: Als ik dat eens wist waar die heen is gegaan. Waarschijnlijk gewoon tijdens een bloeding er mee uitgekomen of misschien wel gewoon tijdens het naar de wc gaan. Ik kan me ergens wel voorstellen dat ik dat niet gemerkt/gezien heb. Met 2 kleintjes in huis ga je toch altijd even heel snel naar de wc en dan kijk ik meestal niet achter me om te zien of er iets in ligt wat er niet hoort ;)

- rosalincke: Je mag best met ons mee kletsen hoor :) Als je even je gegevens doorgeeft (uitgerekende datum, leeftijd, hoeveelste kindje, geslacht eerdere kindje) kan ik je aan de lijst toevoegen.

6. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Haha ik hou nu op, mn testen zijn op, deze had ik voor t laatst bewaard omdat die officieel pas mag op je NOD. Ik heb morgen mijn NOD, maar ja zal wel uitblijven nu... haha.

7. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Kleine Fee,
    Hebben ze geen test gedaan voor je in het ziekenhuis? dacht misschien doen ze wel ff een bloedtestje.Jammer dat je niks kon zien, maar eigenlijk ook wel logisch, want tis allemaal nog zo ienieminie nu.

8. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een spiraal gehad en kon me niet voorstellen dat je dat ongemerkt verliest haha vandaar. Dames heb een digitale gedaan en zwanger 1-2 3 dagen voor nod!! happy!!

9. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uitgerekende datum is 30 november 2e kindje

10. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    - mavane: Ik kon het me ook niet voorstellen, maar toen ik er op dit forum en internet over las kwam ik erachter dat het dus wel degelijk mogelijk is. Fijn dat de digitale test ook goed was! Dat is de laatste die ik morgen nog ga doen.

- fryslangirl: Nee ze hebben geen bloedtest gedaan, had ik denk ik ook niet nodig gevonden. Zolang de testen zwanger blijven aangeven zal het wel goed zitten. En mocht er toch iets misgaan kun je daar denk ik toch niks tegen doen.

11. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kleinefee, en idd als het mis gaat dan houden we dat niet tegen.

Wanneer gaan jullie dr vk bellen? Ik heb er wat angst voor. Ze vertelde me vorige maand bij de miskraam dat we beter een maand konden wachten. Niet omdat dat medisch beter was maar omdat haar computerprogramma rekent vanaf je nod en dat bij een miskraam dan toch anders was. Maar goed, dat vond ik grote onzin en dus niet naar geluisterd :) En dat moet ik haar nou gaan vertellen haha.

Nog even een foto van mijn test

12. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 dagen voor nod

Bijgevoegde bestanden:

13. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland

Jullie hebben gelijk... als het mis gaat kun je er toch niks aan doen.. das wel iets wat ik nog wat spannend vind... maar jullie vast ook.

Ik heb vanochtend een inschrijfformulier ingevuld van de verloskundige. Dacht kan maar beter op tijd zijn toch, tis voor mij ook de eerste en nog onbekend allemaal, mocht ik met een dringende vraag zitten dan weten ze vast van mijn bestaan af was mijn gedachte erachter.

Waar ik nog een beetje mee zit is het sporten. Ik turn nog 1x in de week en in de zomer doe ik aan wedstrijd zeilen. Ik heb morgen weer een turntraining. Kan ik gewoon alles doen denken jullie? Zit wat met de brug (stang tegen buik ) en de flikflak achterover, dan rekt je buik helemaal uit. Hebben jullie ervaring met sporten tijdens de zwangerschap?

Ook heb ik een afspraak met iemand voor het wedstrijdzeilen voor het hele seizoen. Nu denk ik dat ik dat eerst nog wel volhou, zolang ik nie 100x per dag hoef te plassen. Maar het is wel een boot met een trapeze (je hangt in een tuigje buiten de boot). Misschien is dat helemaal niet zo verstandig. Wat denken jullie?

14. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    -fryslangirl: oei ik zou het niet weten met die sporten, ik denk dat je tot een week of 6/8 wel alles mag doen? Misschien als je de vk belt voor een afspraak even vragen hoe het zit?

-vk bellen: ik denk dat ik ergens eind deze week bel, de afspraak kan maar alvast staan dan kan ik daar rekening mee houden. Bij sommige praktijken mag je volgens mij pas vanaf 6 weken een afspraak maken.

15. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet het ook niet Fryslangirl. Ik vermoed dat het op een gegeven moment ook gewoon voor jezelf niet prettig is om nog te doen. Volgens mij zit het tot 6 a 7 weken nog achter je schaambot dus dan kan er nog niks gebeuren.

Ik heb de vk nog niet gebeld, doe ik woensdag wel als ik mn parttime dag heb. HA is al wel gebeld, ik moet namelijk gelijk bloedprikken voor mn schildklier waarden.

16. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi dames,

Zojuist de afspraak binnen van de verloskundige. Ik heb op 22 april de echo, das dus precies met 8 weken en op 4 mei een intake gesprek. Spannend!! Wel gek dat de echo eerst is en het intake gesprek daarna.

Vandaag zit mn bh echt niet lekker... pff mn borsten voelen zo zwaar. Heb maar ff zo'n meerekkende sport bh aangetrokken. Dat is al een stuk beter. Verder voel ik me echt super fit heb mega veel energie steeds. Vergeet wel echt alles hahaha.... hoort dat erbij? Gister vroeg een collega al of ik in verwachting was, omdat ik steeds van alles vergeet. Ben er maar niet op in gegaan... hahaha.... hebben jullie dat ook?

Heb je vandaag nog een keer getest mavane? of ben je er maar mee opgehouden;)

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend nog een keer getest. Viel me alleen tegen dat er maar 1-2 weken staat... Zou m'n NOD dan later zijn geweest? Ik weet nog dat ik bij m'n dochter op 15DPO al 3+ had staan.

Wat klachten betreft, ben heel moe en 's nachts elk uur wakker :( verder wat last van m'n borsten, maagzuur en voel m'n bekken al. Vorige keer heftige bekkenklachten gehad dus ik knijp hem een beetje voor deze zwangerschap...

18. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nu met foto :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25 KB
      Weergaven:
      8
  19. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    IS88: Ik denk dat je Nod misschien toch wat later is. Mijn test van 22 maart is ongeveer hetzelfde als die van jou van 21 maart en ik zat op 22 maart op 12 dpo.

Fryslangirl: Leuk! Ik zal het aanpassen. Ik heb nog geen last van borsten of vergeetachtig. Misselijkheid is ook al minder, voel me wel prima nog.

Mijn digitale test vandaag zei trouwens ook 1-2! Echt zwanger :)

20. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet meer getest :) heb er nog 1 liggen van de action en die wil ik vrijdag doen. Dan zit ik na mijn nod. Als die knalt ga ik me aanmelden bij de vk en mvm.

IS88, misschien was je eisprong later? of latere innesteling gehad?

Ik heb nog wat brandende tepels en een soort drukkend gevoel van onder. Dat is het eigenlijk wel. Af en toe een steek wat lijkt op bandenpijn.

Ik vind het echt super spannend, ben het vertrouwen in mijn lijf echt kwijt. Ik hoop dat we snel op de 8 weken zitten. Dan zal ik ook een echo krijgen

Deel Deze Pagina