Ik mag om half twee. Wij gaan zo naar gemeentehuis vriend gaat kleintje erkennen! We wilden wachten tot na de echo maar we zijn vandaag samen vrij en bedachten ons dat al is het gruwelijk mis ons kleintje er recht op heeft om erkend te zijn door zijn papa Veel succes en plezier vandaag dames die ook mogen!
Seriously??? Heb je een afspraak hoor je de dames zeggen kom we gaan eerst een bakkie doen?????? 😢😢😢😢 Ben al op vd zenuwen 👿
Ons meisje is nog steeds een meisje... En heerlijk eigenwijs!!! Moet om 12.30 terug want kleintje lag heerlijk dubbelgevouwen 😜 Heel erg om nog te kijken 😆
Joepie een goede 20 weken echo en ons ventje is nog steeds een ventje !! Duim voor jullie ook op fijn nieuws!
Dames ik lig in het ziekenhuis, vandaag had ik een afspraak bij de gynacoloog en hier bleek dat mijn baarmoederhals weer verkort was (1.4) ze gaan straks tijdens de operatie en cerclage plaatsen. Zo had ik mijn tweede zwangerschap niet voorgesteld. Blij dat we er optijd bij zijn.
O Lunap wat een ellende. Heel veel sterkte en hopelijk helpt het. Wij hebben een perfecte 20 weken echo gehad. Het is een flinke knul die mooi lag te poseren. Hele rij foto mee gekregen en helemaal verliefd!!
He jeetje Lunap ... Wat een narigheid 😕. Hopelijk blijft de kleine met cerclage gewoon zitten waar ie zit. Succes ... Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Wat een opluchting.
Balen lunap! Sterke ermee! Anderen met goede echo: geweldig! Gefeliciteerd! Kleine fee en Nathalie hoe gaat het met jullie?
Lunap dat is schrikken zeg hee! Inderdaad goed dat jullie er snel bij zijn, heel veel sterkte en hopelijk werkt het! Daar vertrouwen we gewoon op!!
Grrr het zit ook niet mee hè! M'n duimen draaien voor jou dat dit de juiste oplossing is!! Sterk goed aan! Dikke knuf 😘
Oh Lunap... Wat vervelend! Hopen dat de operatie helpt zodat jullie kleintje lekker blijft zitten! Succes en sterkte.. Fijn dat de andere echo's goed waren!!
Dames met goede echo's, gefeliciteerd!! Lunap, succes en hopelijk gaat dit werken. Goed dat je er op tijd bij bent.
Owh lunap... das vervelend, hopen dat dit de goeie oplossing voor jullie is. Heel veel sterkte!! Alle dames met goede echo's, wat fijn!! Lekker genieten!!