1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Oh Nathalie ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte, liefde en kracht toe!

Gelukkig hadden jullie goede berichten, lunap en kleine fee. Hopelijk blijft het nu bij jullie stabiel!

Vandaag bij de dokter geweest en is bij mij het carpaal tunnel syndroom geconstateerd. Nu mezelf voor 100% ziek gemeld. Morgen een spalk ophalen en hopelijk kan ik dan blijven functioneren thuis en voor m'n dochter.

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Kleine fee, dat is goed nieuws. Dit is inderdaad het begin jullie meisje blijft voorlopig goed en wel bij jou zitten daar gaan we voor!!

@Sim88, erg vervelend carpaal tunnel syndroom.. Goed dat je je ziek gemeld hebt. Hoop dat het zo hanteerbaar blijft.

Hier vandaag bij bedrijfsarts geweest en mijn verhaal gedaan. Kortere diensten die ik al draaide waren geen probleem en hij was heel makkelijk dus als het niet gaat gewoon nog een stapje terug. Hij legt de regie helemaal bij mij dus dat is erg prettig.

3. mik81

mik81 Niet meer actief

Dat klinkt hoopvol Kleine Fee, blij dat het er voor jullie vooralsnog weer beter uit ziet! Wanneer gaan ze nu weer kijken naar het vruchtwater? Moet je nog bedrust blijven houden?

4. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kleine Fee, fijn nieuws! Hoop dat het zo verder de goede kant op gaat..

Sim88, wat vervelend.. Goed dat je je hebt ziek gemeld! Rustig aan doen!

5. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    -Mik81: Nog steeds wel tot aan de bevalling bedrust houden, al zal het misschien wat versoepeld worden als ik de 30 weken passeer. Volgende week woensdag moet ik weer terugkomen, wekelijkse controle blijft nu nog.

6. mik81

mik81 Niet meer actief

Ja na verloop van tijd kan het misschien wat versoepeld worden. Dat zou fijn zijn. Als het met het kleine meisje maar goed blijft gaan, al had je je de zwangerschap heel anders voorgesteld natuurlijk. Lijkt me lastig hoor ... De hele dag in bed. Maar weet zeker dat ik er ook alles voor over zou hebben om te zorgen dat het goed blijft gaan.
    Wel zo prettig dat ze elke week even een controle doen. Hopelijk voel je haar goed dat is toch prettige bevestiging telkens. Good luck 🍀. Moet goed gaan.

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Gadver wat een naar nieuws Nathalie! Oneerlijk dat deze keuze gemaakt moet worden!

De andere positieve berichten, fijn!

8. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Lieve Natalie

Ik heb geen woorden...
    Wat verschrikkelijk oneerlijk! Heel veel sterkte!!!
    Dikke knuffel x

9. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Kleinefee en lunap wat fijn... Ook voor jullie hoop ik alle goeds!!
    Xx

10. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    ...jeetje NathalieD, weet even niet wat ik moet zeggen...heel veel sterkte en wijsheid de komende weken.

Lunap en KleineFee, wat fijn dat het bij jullie naar omstandigheden allemaal wat beter gaat!

Hier gaat alles redelijk goed.
    Vorig weekend had ik enorm veel last van mijn maag en veel harde buiken.
    Blijkbaar komt dat omdat mijn buik nu ineens een groeispurt heeft oid, dus deze week even halve dagen werken om de boel te kalmeren en dan moet het weer goed gaan.

11. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    NathalieD, sterkte in deze zware tijd :( wat een verdriet en oneerlijk.

Hier gaat het gelukkig goed, heb geen last van de operatie. Wel wat moe maar dat komt door emoties en zwanger zijn. Nu fijn paar dagen bij mij zus logeren zodat ik het rustig aan kan doen.

Bedankt voor allev lieve berichtjes ;)

12. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Jeetje nathalieD, wat een onmogelijke keuze moet dat zijn. Heel veel sterkte, liefde en wijsheid toegewenst. En vergeet niet, de keuze die jullie maken is altijd goed!!

Ben er echt helemaal stil van...

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Gelukkig gaat alles goed. Wat fijn dat je bij je zus kan blijven. Rust maar goed uit en goed aansterken! 💋

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    NathalieD wat verschrikkelijk zeg!!!!! Vreselijke keuze die jullie moeten maken en waar jullie nu samen voor staan. Heel veel sterkte!

Lunap gelukkig heb je geen last van de operatie. Logisch dat je moe bent, rustig aan en laat je lekker verwennen!!

KleineFee dat klinkt alweer wat positiever fjoe!!!

We hebben gisterochtend de 20 wk echo gehad en alles zag er goed uit, geen bijzonderheden:D trots! Ik hou nu al van ons mannetje!!

15. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    NathalieD geen woorden voor. ... verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst!!!

Liefs di

16. mik81

mik81 Niet meer actief

Vind het bijna lullig om te melden gezien de tegenslag voor sommige meiden. Maar de GUO was goed, ons meisje is goedgekeurd! Opgelucht ...

17. IH5

IH5 Niet meer actief

Fijn mik! Daar mag je juist toch heel erg blij om zijn.
    Van genieten hoor.

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Mik81 dat had ik ook, maar super toch dat het bij jou goed is!!!

19. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn meiden met de goede guo's!
    Ik mag om 13:30u .... Ben gespannen!

20. wvw

wvw Fanatiek lid