Oh Nathalie ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte, liefde en kracht toe! Gelukkig hadden jullie goede berichten, lunap en kleine fee. Hopelijk blijft het nu bij jullie stabiel! Vandaag bij de dokter geweest en is bij mij het carpaal tunnel syndroom geconstateerd. Nu mezelf voor 100% ziek gemeld. Morgen een spalk ophalen en hopelijk kan ik dan blijven functioneren thuis en voor m'n dochter.
@Kleine fee, dat is goed nieuws. Dit is inderdaad het begin jullie meisje blijft voorlopig goed en wel bij jou zitten daar gaan we voor!! @Sim88, erg vervelend carpaal tunnel syndroom.. Goed dat je je ziek gemeld hebt. Hoop dat het zo hanteerbaar blijft. Hier vandaag bij bedrijfsarts geweest en mijn verhaal gedaan. Kortere diensten die ik al draaide waren geen probleem en hij was heel makkelijk dus als het niet gaat gewoon nog een stapje terug. Hij legt de regie helemaal bij mij dus dat is erg prettig.
Dat klinkt hoopvol Kleine Fee, blij dat het er voor jullie vooralsnog weer beter uit ziet! Wanneer gaan ze nu weer kijken naar het vruchtwater? Moet je nog bedrust blijven houden?
Kleine Fee, fijn nieuws! Hoop dat het zo verder de goede kant op gaat.. Sim88, wat vervelend.. Goed dat je je hebt ziek gemeld! Rustig aan doen!
-Mik81: Nog steeds wel tot aan de bevalling bedrust houden, al zal het misschien wat versoepeld worden als ik de 30 weken passeer. Volgende week woensdag moet ik weer terugkomen, wekelijkse controle blijft nu nog.
Ja na verloop van tijd kan het misschien wat versoepeld worden. Dat zou fijn zijn. Als het met het kleine meisje maar goed blijft gaan, al had je je de zwangerschap heel anders voorgesteld natuurlijk. Lijkt me lastig hoor ... De hele dag in bed. Maar weet zeker dat ik er ook alles voor over zou hebben om te zorgen dat het goed blijft gaan. Wel zo prettig dat ze elke week even een controle doen. Hopelijk voel je haar goed dat is toch prettige bevestiging telkens. Good luck 🍀. Moet goed gaan.
Gadver wat een naar nieuws Nathalie! Oneerlijk dat deze keuze gemaakt moet worden! De andere positieve berichten, fijn!
Lieve Natalie Ik heb geen woorden... Wat verschrikkelijk oneerlijk! Heel veel sterkte!!! Dikke knuffel x
...jeetje NathalieD, weet even niet wat ik moet zeggen...heel veel sterkte en wijsheid de komende weken. Lunap en KleineFee, wat fijn dat het bij jullie naar omstandigheden allemaal wat beter gaat! Hier gaat alles redelijk goed. Vorig weekend had ik enorm veel last van mijn maag en veel harde buiken. Blijkbaar komt dat omdat mijn buik nu ineens een groeispurt heeft oid, dus deze week even halve dagen werken om de boel te kalmeren en dan moet het weer goed gaan.
NathalieD, sterkte in deze zware tijd wat een verdriet en oneerlijk. Hier gaat het gelukkig goed, heb geen last van de operatie. Wel wat moe maar dat komt door emoties en zwanger zijn. Nu fijn paar dagen bij mij zus logeren zodat ik het rustig aan kan doen. Bedankt voor allev lieve berichtjes
Jeetje nathalieD, wat een onmogelijke keuze moet dat zijn. Heel veel sterkte, liefde en wijsheid toegewenst. En vergeet niet, de keuze die jullie maken is altijd goed!! Ben er echt helemaal stil van...
Gelukkig gaat alles goed. Wat fijn dat je bij je zus kan blijven. Rust maar goed uit en goed aansterken! 💋
NathalieD wat verschrikkelijk zeg!!!!! Vreselijke keuze die jullie moeten maken en waar jullie nu samen voor staan. Heel veel sterkte! Lunap gelukkig heb je geen last van de operatie. Logisch dat je moe bent, rustig aan en laat je lekker verwennen!! KleineFee dat klinkt alweer wat positiever fjoe!!! We hebben gisterochtend de 20 wk echo gehad en alles zag er goed uit, geen bijzonderheden trots! Ik hou nu al van ons mannetje!!
Vind het bijna lullig om te melden gezien de tegenslag voor sommige meiden. Maar de GUO was goed, ons meisje is goedgekeurd! Opgelucht ...