Pffff Nathalie! Wat een ontzettend moeilijke maar dappere beslissing van jullie!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe met de verwerking van dit verlies.. Jullie meisje heeft een mooie naam gekregen!
Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad! Alles is helemaal goedgekeurd!! Heel erg opgelucht en blij... Vanmiddag zijn we meteen gaan shoppen.. Erg leuk! Laatst had iemand een site waar leuke acties vak Koeka opstonden.. Weet iemand die site nog?? Ben hem vergeten op te slaan...
Wat een nachtmerrie om zo'n besluit te moeten nemen! Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Oneerlijk om afscheid te moeten nemen van lieve Emily 😢.
Wat verschrikkelijk.. Weet niet wat ik moet zeggen.. Wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor nu en de tijd die komen gaat...
Wat vreselijk Nathalie! Onwijs moeilijke beslissing! Dapper dat jullie die durven nemen. Het is ongetwijfeld de betere keuze voor jullie meisje. Heel veel sterkte voor jullie allemaal, ook je kids dus!
Lieve NathalieD, Onwijs veel sterkte gewenst de komende dagen en weken. Wat een oneerlijkheid en onmenselijk Prachtige naam en jullie mogen trots op haar zijn.
Nathalie: Oh jeetje... Wat een moedig besluit. Wat zal het zwaar zijn de aankomende dagen. Geniet nog maar even van jullie meisje in je buik. Ik hoop dat je een 'rustige' bevalling krijgt. Ontzettend veel sterkte!!!!!
Ik zag een vraag voorbij komen over steken in de vagina. Dit heb ik eigenlijk wel dagelijks. Even erg pijnlijk, maar ook zo weer over. Heb ik ook tijdens de eerste zwangerschap gehad. Ik vandaag gewerkt en vandaag om 14u naar huis gegaan (ipv 16u). Mijn baas wilde liever dat ik vandaag eerder weg ging en dan het weekend wel de hele dagen vol houd. Maar ben bang dat dat niet gaat. Ik ga mijn best nog doen, maar ga maandag wel even bellen om me gedeeltelijk ziek te melden. Ik heb nu ontzettend pijn in mijn onderrug en de harde buiken zijn er weer. Mijn collega's vinden het ook maar een vreemd gebaar van mijn baas. Zij zeggen ook, wil het niet, wil het niet... Maar ja . Zo moeilijk. Als het morgenmiddag niet gaat, zal ik toch naar huis moeten gaan denk ik...
Nathalie wat een moeilijk besluit. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte. Jullie hebben een prachtige naam voor jullie meisje uitgezocht.
Nathalie, ontzettend veel sterkte gewenst aan jou en jouw gezin. Zijn geen woorden voor.. Jullie meisje Emily voor altijd in jullie hart.
Wat ontzettend oneerlijk Nathalie! Mijn gedachten gaat naar jullie uit. Ik hoop dat jullie kracht vinden in deze moeilijke tijd. Emily een mooie naam voor een vast nog mooier meisje. Ik denk aan jullie! 😘
Nathalie heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin!ik denk aan jullie... Prachtig naam geven jullie haar!!
-Nathalie: Ontzettend veel sterkte de komende tijd, wat een verschrikkelijk oneerlijke beslissing hebben jullie moeten maken Ook veel sterkte voor J.ayden en H.ailey, die misschien nog niet alles zullen begrijpen maar jullie verdriet ook zullen voelen.
Natalie ook ik zit stomgeslagen met tranen in m'n ogen, weet niet wat ik moet zeggen. Super mooie naam krijgt jullie mooie meisje Heel veel sterkte!!!! Knuffel
Poe Nathalie dikke knuffel en veel sterkte...denk aan je. Gisteren hier een vaginale tablet gehad omdat mijn vele slijmverlies ineens groen was?! Jakkes. Geen schimmels te zien, wss een bacterie dus zo'n tablet. Heb werkelijk heel de nacht wakker gelegen van de buikpijn die dat ding veroorzaakte voel m'n manneke wel gelukkig.