1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff Nathalie! Wat een ontzettend moeilijke maar dappere beslissing van jullie!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe met de verwerking van dit verlies.. Jullie meisje heeft een mooie naam gekregen!

2. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad! Alles is helemaal goedgekeurd!! Heel erg opgelucht en blij...
    Vanmiddag zijn we meteen gaan shoppen.. Erg leuk!

Laatst had iemand een site waar leuke acties vak Koeka opstonden.. Weet iemand die site nog?? Ben hem vergeten op te slaan... :(

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Nathalie, ik weet niet wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte de komende tijd.

4. mik81

mik81 Niet meer actief

Wat een nachtmerrie om zo'n besluit te moeten nemen! Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Oneerlijk om afscheid te moeten nemen van lieve Emily 😢.

5. IH5

IH5 Niet meer actief

Nathalie vreselijk. Heb er geen woorden voor. Prachtige naam. Heel veel sterkte gewenst!

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk.. Weet niet wat ik moet zeggen..
    Wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor nu en de tijd die komen gaat...

7. mik81

mik81 Niet meer actief

Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Zo'n opluchting ...

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wat vreselijk Nathalie!
    Onwijs moeilijke beslissing! Dapper dat jullie die durven nemen. Het is ongetwijfeld de betere keuze voor jullie meisje.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal, ook je kids dus!

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Lieve NathalieD,
    Onwijs veel sterkte gewenst de komende dagen en weken. Wat een oneerlijkheid en onmenselijk :(
    Prachtige naam en jullie mogen trots op haar zijn.

10. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Nathalie: Oh jeetje... Wat een moedig besluit. Wat zal het zwaar zijn de aankomende dagen. Geniet nog maar even van jullie meisje in je buik. Ik hoop dat je een 'rustige' bevalling krijgt. Ontzettend veel sterkte!!!!!

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik zag een vraag voorbij komen over steken in de vagina. Dit heb ik eigenlijk wel dagelijks. Even erg pijnlijk, maar ook zo weer over. Heb ik ook tijdens de eerste zwangerschap gehad.

Ik vandaag gewerkt en vandaag om 14u naar huis gegaan (ipv 16u). Mijn baas wilde liever dat ik vandaag eerder weg ging en dan het weekend wel de hele dagen vol houd. Maar ben bang dat dat niet gaat. Ik ga mijn best nog doen, maar ga maandag wel even bellen om me gedeeltelijk ziek te melden. Ik heb nu ontzettend pijn in mijn onderrug en de harde buiken zijn er weer.
    Mijn collega's vinden het ook maar een vreemd gebaar van mijn baas. Zij zeggen ook, wil het niet, wil het niet... Maar ja :(. Zo moeilijk. Als het morgenmiddag niet gaat, zal ik toch naar huis moeten gaan denk ik...

12. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nathalie, heel veel sterkte!

13. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nathalie wat een moeilijk besluit. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte.
    Jullie hebben een prachtige naam voor jullie meisje uitgezocht.

14. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nathalie, ontzettend veel sterkte gewenst aan jou en jouw gezin. Zijn geen woorden voor..
    Jullie meisje Emily voor altijd in jullie hart.

15. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wat ontzettend oneerlijk Nathalie! Mijn gedachten gaat naar jullie uit. Ik hoop dat jullie kracht vinden in deze moeilijke tijd. Emily een mooie naam voor een vast nog mooier meisje. Ik denk aan jullie! 😘

16. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    Nathalie heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin!ik denk aan jullie... Prachtig naam geven jullie haar!!

17. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    -Nathalie: Ontzettend veel sterkte de komende tijd, wat een verschrikkelijk oneerlijke beslissing hebben jullie moeten maken :( Ook veel sterkte voor J.ayden en H.ailey, die misschien nog niet alles zullen begrijpen maar jullie verdriet ook zullen voelen.

18. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Nathalie, geen woorden zullen jullie verdriet kunnen verzachten. Heel veel sterkte..

19. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Natalie ook ik zit stomgeslagen met tranen in m'n ogen, weet niet wat ik moet zeggen.
    Super mooie naam krijgt jullie mooie meisje
    Heel veel sterkte!!!!
    Knuffel

20. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poe Nathalie dikke knuffel en veel sterkte...denk aan je.

Gisteren hier een vaginale tablet gehad omdat mijn vele slijmverlies ineens groen was?! Jakkes. Geen schimmels te zien, wss een bacterie dus zo'n tablet.
    Heb werkelijk heel de nacht wakker gelegen van de buikpijn die dat ding veroorzaakte :( voel m'n manneke wel gelukkig.

Deel Deze Pagina