Hè jeetje ... Wat balen! Wat is er met je hart dan? Hopelijk mag je met aangepaste medicatie snel weer naar huis.
Vanmorgen om half 5 ben ik na een heftige bevalling bevallen van een mooi meisje Emily. Ze is geboren in de vliezen en was meteen bij de geboorte overleden. Vanmorgen is er een fotograaf geweest om mooie foto's van haar en ons gezin te maken. Morgen de begrafenis regelen..
Fijn dat de fotograaf je een blijvende herinnering kan geven. Zo hoort jullie meisje echt bij je gezin. Heel veel sterkte met het verlies!
Jeetje nathalieD, heb ff een traantje voor jullie gelaten. Mooi dat jullie foto's hebben een prachtige herinnering aan jullie meisje. Maak er een bijzondere begrafenis van!! Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst!!
Jeetje nathalie wat erg!! Ik kwam even hier spieken en lees nu dit! Heel veel sterkte met dit verlies voor jou en je gezin (zat bij jou in het topic 1 tot 15 oktober 2015)
Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies 😢😢😢! 'Fijn' dat er nog foto's zijn gemaakt van jullie mooie meisje.
Lieve NathalieD, gefeliciteerd met jullie dochter en tegelijkertijd gecondoleerd. Sterkte met afscheid nemen. Hoop dat er mooie foto's gemaakt worden en mooie uitvaart.
Gecondoleerd, Nathalie! Wat bijzonder dat de fotograaf foto's heeft gemaakt van jullie gezin.. Zo houden jullie een blijvende herinnering! Heel veel sterkte met alles wat nu op jullie afkomt! Ik hoop dat jullie een mooie begrafenis hebben voor jullie kleine meid, een waardig afscheid.. Nogmaals veel sterkte, ik denk aan jullie! Veel liefs..
Heel veel sterkte voor jou en je gezinNathalieD! Wat moet het ontzettend heftig zijn!!! De foto's zullen ongetwijfeld prachtig worden! En de uitvaart ook!! Heel veel sterkte!! Xx