1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi dames ik mag me ook melden maar er zijn er wel veel in december vinden jullie het goed als ik meeklets?
    Mijn vriend en ik hebben het mooiste verjaardag kado gekregen hihi ,,

Heb alleen last van mijn borsten krampen onderin trekkerig gevoel voor de rest heel soms misselijk ik word 25 vlgnde week vrijdag en mijn vriend is 28

Liefs

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi ik heb dit ook normaal slaap ik nog door als er een bom zou barsten nu 3x Wakker in de nacht ..

3. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik mag me ook hier aanmelden :D. Ben zo blij!

Zojuist de verloskundige gebeld en mag 20 april voor een eerste echo komen.. Zo spannend!!

Ga hier een beetje teruglezen..

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Mijn afspraken staan ook vast 29 april intake en 1e echo op 13 mei heb ik de termijnecho

5. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere!

6. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Gefeliciteerd allemaal!!
    Ik heb 13-4 m'n eerste echo:)

7. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel jullie ook

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb nog niet echt kwaaltjea,
    ik heb het allewn koud.
    en soms voel ik mE wat weeig.

9. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn testen:
    De kv 2v5 zijn van 11, 12, en 14 dpo. Op de andere foto staat de kv van 12 dpo en een Action van 13 dpo. Zondag ga ik een cb met weken doen.
    Dinsdag belt de verloskundige me voor de eerste afspraak.
    Kleine Fee wil je me in de lijst zetten?
    Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje. 10 december uitgerekend Dank je wel!

Bijgevoegde bestanden:

10. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hier vandaag hele dag misselijk, slap en duizelig geweest. Hoop niet dat het doorzet. Bij dl helemaal niet ziek geweest dus hoop nu weer niet.

Zijn jullie stiekem ook aan het nadenken voor namen?
    Wij wel. Vorige keer wisten we de namen al voordat we zwanger waren maar nu vind ik het heel lastig ;)

11. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben vooral voor jongensnamen aan het kijken, die vind ik heel lastig. Bij onze dochter hadden we geen jongensnaam, alleen de mannelijke versie van haar naam (zoiets als Julia-Julian) vonden we mooi. Die kan dus nu niet 😉

12. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wil je wel weten wat het wordt? Misschien hoef je dan niet voor een jongen te kijken ;)

Wij niet, dus moeten twee namen hebben

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Wij weten Al een naam voor een meisje maar voor een jongen nog niet en daar ga ik nu nog niet over denken misschien angst maar w8 tot de eerste echo over 3 weken moet dinsdag even Bellen mijn gyn zei ke moet wachten tot ik terug ben van vakantie want ik wil jullie kleintje als eerste bewonderen ik vond het toch speciaal ze is echt een lieve vrouw

Welterusten ga eens slapen

14. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Welkom nieuwe dames....gefeliciteerd!
    Wij willen deze x graag ook weer weten wat het word. Namen hebben ons nog niet echt bezig gehouden.

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hai dames en welkom nieuwe dames.

Ik ga pas dinsdag een nieuwe test doen. Ben er teveel mee bezig en het voelt nog steeds niet helemaal je van het dus probeer het nu echt los te laten. Stressen heeft geen zin en als het mis gaat, ja dan gebeurd het toch wel.

Nog leuke dingen op de paasplanning ;) Hier twee brunches dus dat wordt veel eten omzeilen, ben dol op gerookte zalm, carpaccio, rauwe ham, zachte kazen en filet hahah!!! Wordt dus wat :D Hopelijk heeft niemand het door!!

Hoe staat het met de kwaaltjes? Wie heeft welke??

*Gaat een poging doen om weer te slapen*

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    @cdvg...hoop dat die dan mooi opgelopen is. Hier ook paas ontbijt. Me broer en een vriendin van hem zijn er ook. wel gezellig. Ik heb nu juist ook vet zin in dat soort voedsel terwijl het niet mag! Hartige dingen....dat is nu toch echt wel mijn favoriet.

17. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wij willen ook weten of het een jongetje of meisje wordt. Iedereen zegt een jochie haha geinig is dat. Namen fantaseren we ook al over..

Vind alleen allemaal nog zo spannend dat ik ook niet weer teveel daarmee bezig durf te zijn anderzijds denk ik alleen maar stress en angst de eerste weken is ook niet goed dus probeervte genieten want je bent zwanger. Moeilijk is dat..

Kwaaltjes nauwelijks last van. Alleen klein beetje de borsten wat soms weg is (whaaa) en menstruatiekrampen..
    Ik ben nu 5.1wkn.

@cdvg ik begrijp je angst.. ik heb het ook. Een test veranderd daar niet veel aan maakte het bij mij zelfs erger... Maar begrijp dat je ook hard op zoek ben naar bevestiging.
    Ik heb ook brunch en high tea (op me werk) komende dgn mm dat inderdaad goed opletten.

Iedereen fijn paasweekend!!

18. mik81

mik81 Niet meer actief

Hoi iedereen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Eigenlijk vind ik het nog een beetje voorbarig van mezelf hier al mee te lezen en te schrijven. Ook omdat het nog echt bij me moet landen dat ik positief test. Ik kan het niet geloven.

Eind 2013 kreeg ik de diagnose prematuur ovarieel falen. We zouden snel met IVF starten maar vlak ervoor bleek ik zwanger van onze dochter Isa Fiene, zij is 16 november geboren. Als wij nog een tweede kindje zouden willen moest dat snel en zou IVF uitkomst moeten bieden, want de kansen zijn minimaal ook met IVF en een tweede wonder als Isa dat gaat natuurlijk niet gebeuren. 1 april hadden we de tweede afspraak op de fertiliteitspoli om wederom het IVF-traject in te gaan. Ik had al het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar dat gevoel wilde ik niet, want dat was onmogelijk. Nou niets blijkt minder waar.

Ik durf absoluut nog niet blij te zijn. Weet wat er allemaal mis kan gaan maar voor nu ben ik wel even zwanger en dat is ongelooflijk. Hoop met heel mijn hart dat het goed blijft gaan. En dan zou ik 13 december uitgerekend zijn. Maar bereid me (uit zelfbescherming) mentaal ook voor op teleurstelling. Zoooo pril nog. Ik duim voor jullie allemaal, duimen jullie met mij mee?

Lieve groet.

19. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf me absoluut nog niet bezig te houden met namen. Ik ben veel te bang dat het niet goed is. Als ik dat weet durf ik verder te gaan dronen.

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

20. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mik81, wat mooi dat het jullie tot twee keer toe op de natuurlijke weg gelukt is!

Deel Deze Pagina