Even inbreken: Nathalie wat Verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik heb al je berichten even terug gelezen, ik kreeg er kippenvel van zo treurig! Veel liefs lycos (oktober topic)
Kleine fee hoe gaat het eigenlijk met jou? Ik lig nog in het ziekenhuis maar mag misschien vandaag naar huis met aangepaste medicatie en leefregels. Hoop het echt. Waar ik wel serieus moeite mee heb is dat de professor hier en de cardioloog zeggen dat werken er niet meer in zit tot de baby geboren is. Pfffff. Maar ja alles voor de baby natuurlijk Hij is gisteren weer opgemeten en zit qua groei op ruim 23 weken dus dat is heel fijn. Hij heeft het goed.
Fijn IH5 dat de kleine het in elk geval goed doet, dan weet je in elk geval dat je het voor t goeie doel doet. Maar zonder mamma red ie t nie natuurlijk. Vervelend dar je waarschijnlijk nie meer kunt werken. Maja je hart is toch wel een heel belangrijk orgaan. Succes vandaag, ben benieuwd wat je nieuwe leefregels worden.
IH5 fijn als je misschien vandaag weer naar huis mag, wel f schrikken dat je naar het ziekenhuis moest.. en snap op zich wel dat je baalt als je niet meer mag werken, maar inderdaad je weet waar je het voor doet en ook goed aan jezelf denken! Gelukkig doet de kleine het goed qua groei Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe groot onze kleine is.. wel de 20 wk echo gehad, maar dat is niet verteld. Ik ga het denk ik nog eens navragen. Vanavond voor het eerst een afspraak bij de verloskundige. Toch weer spannend (de laatste keer daar was bij de derde zwangerschap en toen bleek het uiteindelijk mis te zijn).
Dank je wel IH5! Nathalie heel veel sterkte. Zag er wel bijzonder uit denk ik in de vruchtzak? En wat mooi dat jullie die foto's hebben laten maken met elkaar! Toch een herinnering aan die kleine meid van jullie en een moment samen! Succes met het regelen van de begrafenis.. (hoe bizar..). Xx
IH5, balen dat je niet meer mag werken snap het frustrerend is! Wvw , fijn dat je naar de verloskundige mag succes vandaag .
Lieve NathalieD wat erg, heel veel sterkte voor jullie en gecondoleerd. Dikke knuffel Luna (uit het oktober topic).
Nathalie gecondoleerd en ik hoop dat jullie een mooi afscheid kunnen regelen voor jullie Enily. Heel veel sterkte meis voor jou en je familie! X
Gelukkig goed bericht IH5 hopelijk zijn de leefregels niet al te streng en kun je beetje genieten van de extra vrije tijd.
Nathalie: Wat heb ik aan jullie gedacht afgelopen zondag. Fijn om te horen dat de bevalling nu achter de rug is, ook al was het heel pittig. Ik hoop dat jullie mooie foto's hebben kunnen laten maken. Heel veel sterkte de komende tijd. Een hele dikke dikke knuffel !!
@Nathalie nogmaals heel veel sterkte ... Mij laat het zoals vele hier ook niet los. Hoe moeilijk zal het zijn dit verlies een plekje te geven. @IH5 fijn dat je weer naar huis mag. Jammer dat werken niet meer gaat lukken, maar het is beter om goed op je lichaam te passen. Daarmee houd je misschien wat energie over om te genieten van de zwangerschap. @Puumelke zie in je onderschrift de diagnose POF/vervroegde overgang ... Ik heb eind 2013 de diagnose gekregen, mijn AMH is 0,2. Heb niet zo'n zwaar traject doorlopen als jij maar ben tegen alle verwachtingen in (nu voor de 2e keer) spontaan zwanger vlak voor start IVF. Ben jij nu spontaan zwanger geraakt van je twins? Hoe dan ook het is prachtig dat het toch gelukt is!
Lieve Natalie, Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen... Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jou eb je familie!! Uit de grond van m'n hart wens ik jullie alle kracht en sterkte toe om Emily een mooi afscheid te geven en dit alles een plekje te geven! Een hele dikke knuffel... 😘
Het voelt gek om nu te zeggen dat de 20 weken echo goed was. Ik ga er dus ook mr niet over vertellen.
-Nathalie: Gecondoleerd met het vreselijke verlies van jullie kleine meisje Heel veel sterkte de komende tijd! Fijn dat er ook goede echo's waren! Dat mag ook gezegd worden. Onze controle vandaag was weer prima! Alles gaat zoals het moet gaan en het ziet er niet naar uit dat ze snel gaat komen. Heb een tijdje niks laten weten omdat familie hier was uit frankrijk.