1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Sterkte suzanneke!!

2. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig had de gynaecoloog er vertrouwen in dat t inderdaad niks ernstigs is.. Bij buikpijn of meer bloedverlies wel weer direct bellen.. Gelukkig!

Wat zijn jullie allemaal lekker creatief.. Helaas heb ik dat inzicht niet zo en daarbij het geduld niet.. Vind t wel jammer lijkt me erg leuk om zo'n hobby te hebben..

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Gelukkig Suzanneke niks ernstigs gevonden.

Wat een gedoe Kwiebeltje.. Erg naar zoveel harde buiken helaas weet ik dr alles van alleen geen directe aanleiding gevonden.

4. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Oeh nou daar moet ik ook niet aan denken zeg! Bij dl was m'n moeder erbij en ml uiteraard en onze ouders en zussen werden pas na de bevalling gebeld hoor. Zult daar 12 uur moeten wachten ofzo 😯

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hier mijn buikfototje. Zoals jullie kunnen zien ben ik maar een dunne/kleine spriet met een klein buikje. Mensen die niet weten dat ik zwanger ben zien het ook niet. Ik draag vaak ook wijdvallende shirts dus dat belemmerd het natuurlijk ook.

Bijgevoegde bestanden:

6. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk, al die buikje!! :)

Kwiebeltje, fijn dat je nu geholpen wordt.. Ben benieuwd wat de gynaecoloog gezegd heeft!

Suzanneke, fijn dat je weer naar huis mag zeg.. Gelukkig niks ernstigs!
    Ik moet er ook niet aan denken dat iedereen in de wachtkamer zit... Vriendlief en ik gaan het samen doen.. We zeggen helemaal niks..

7. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook mijn buikfotootje, groeit hard 😊!

8. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi,
    Ik heb 2 potjes urine in moeten leveren leveren..1 word op kweek gezet( uitslag dinsdag ) en die ander om te kijken hoeveel rode en/of witte bloedcellen er in zitten en hoeveel afgebroken bacteriën ofzo?! En er is bloed afgenomen om te kijken hoe hoog de onstekings waarde is.. Verder heb ik een echo gehad en de kleine doet het goed! En ze hebben een inwendig onderzoek gedaan, gelukkig nog niets gaande, dus dat is ook mooi!
    Ik moet nu wachten tot en met dinsdag tot dat de uitslag van.de kweek er is en dan krijg ik een gerichte antibiotica, als ik nu weer veel harde buiken krijg en kramp en het gaat met warmte niet weg en als het dan een half.uur tot een uur aanhoud minimaal dan.moet ik bellen en langs komen en.dan krijg ik waarschijnlijk een antibiotica infuus, en als ik.koorts krijg in tussen tijd ook...
    Dusja helaas nog even afwachten, maar ben heel blij om te weten dat de kleine het goed doet en dat de harde buiken en.kramp niets doen!

Xx

9. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het niets ernstigs is Suzanne! En kwiebeltje fijn dat de kleine het goed doet en er geen last van heeft. Hopelijk heb jij er straks ook geen last meer van! Hier nog een buikfototje!

Bijgevoegde bestanden:

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Kwiebeltje wat fijn dat ze nu wel actie hebben ondernomen om alles goed te controleren en ook alles verder goed was. Hopelijk krijg je een passende antibiotica die aanslaat.

11. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Miekiej ik vind het wel echt een schattig zwangerschapsbuikje hoor! Je bent inderdaad helemaal tenger maar je kan wel echt goed zien dat je zwanger bent :)

12. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Zo mooi die buiken allemaal 😍

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Leuk al die buiken!

Suzanneke, fijn dat ze het toch even goed hebben naar gekeken!

Kwiebeltje, hoop dat ze snel uitslag hebben ;) sterkte nog even.

Hier gaat ie goed, heb weer het vetrouwen terug en geloof helemaal dat de cerclage netjes de boel dicht gaat houden! Het rare is dat de hele zwangerschap ervan uit ben gegaan dat deze kleine ook te vroeg gaat komen, nu met de cerclage is die angst wel helemaal weg en durf ik te dromen over a term bevalling ;) tijd zal het leren maar ik heb iedere geval weer plezier in het zwanger zijn.

14. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Lunap! Knap van je dat je er zo positief instaat nu.

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wat fijn Lunap dat de cerclage nu juist zo'n positief gevoel geeft, genieten maar!:)

16. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Echt zoo leuk om al die verschillende buiken te zien!!!

@lunap: wat fijn dat het vertrouwen terug is gekomen!! Kun je vast weer een stuk meer genieten!!!! Heerlijk!

@hier: ja idd. Even afwachten, maar ben al helemaal blij hoor, alleen al dat het goed is met de.kleine en dat er niets aan de hand is.met mijn baarmoeder wat de bevalling in gang kan zetten, steld mij erg gerust! Maak mij ook niet snel druk om mijn eigen lichaam, denk altijd dat dat wel.weer goed komt, maar het idd. Dat er iets met de kleine kan zijn is zoo frustrerend en werkt mij echt.op mijn zenuwen!
    Xx

17. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Goed om te horen, geniet er maar lekker van meid! 😉

18. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oeps iets te veel gedaan met mijn positieve instelling haha vandaag even wezen boodschappen doen en moest toen N tillen omdat hij echt een draak was en geen land met hem te bezeilen :( maar ja wc-papier was op.... Nu lekker even op de bank mijn buik rust gegeven ;)

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Lunap nu even lekker plat op de bank dan ofzo;)

Ik heb net mijn haartjes laten knippen. Mijn man komt zo thuis en dan boodschapjes en vanaaf naar een vk. Hadden vd week na gynaecologie de eerste afspraak bij vk. Maar willen misschien naar ern andere dus daar vanaaf een vrijblijvende intake.
    Verder nog iets leuks doen denk.

We zitten vanaf begin af aan al met dezelfde jongensnaam van dit wordt hem en leuke naam! Maar steeds ook wel een twijfel. Nu sinds eergister ineens een andere naam gevonden die we ook leuk vinden, dus nu hebben we keuze uit twee. Moeilijk zeg hee! Durf ze niet te noemen haha, weer soort bijgeloof ofzo weet ik het. Vind het moeilijk dan van eerste keuze af te stappen die we al tijd in hoofd hebben.

Vandaag krijgen we als goed is proefdruk geboortekaartje binnen en zwangers kleding.

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net de huisarts gesproken. Naast de diarree ben ik inmiddels aan het overgeven. En er zit eiwit in mijn urine.
    Verloskundige gebeld die belt zo terug. Wordt een leuke verjaardag morgen

Deel Deze Pagina