Toevallig ook voor handen gehad alleen dat was kant en klare kaas vd supermarkt. Dat is van gepasteuriseerde melk en er zat wel alcohol in maar wat ik daarover hoorde is dat die meeste alcohol vervliegt en wat erin blijft te verwaarlozen is dus kan echt geen kwaad. Alleen het stukje rauwe of gepastauriseerde vind ik beetje eng en weet ik niet..??
wat veel nieuwe dames, welkom allemaal en gefeliciteerd! echt veel pagina's om terug te lezen, super leuk om te zien hoe iedereen er mee bezig is. Hier helaas minder nieuws, vandaar dat ik al een aantal dagen niets heb gepost. Woensdagochtend heb ik helaas een bloeding gehad. Gebeld met de VK en ze zei dat het mogelijk een MK is maar dat het ook een innestelingsbloeding kan zijn of een halve miskraam (dus de helft van een tweeling). Na het weekend hebben we nog telefonisch contact over hoe nu verder. Ik stuur aan op een echo want ik wil zeker weten of ik nog zwanger ben. Hier dus veel onzekerheid en onduidelijkheid, en dat is pas over twee weken duidelijk Ik zal hiervoor ook even niet meeschrijven want heb niet echt meer iets te melden op het moment, maar wel meelezen uiteraard! Laat je niet ontmoedigen door mijn verhaal dames, want in elke gebeurtenis zit iets positiefs! (in mijn geval vanavond spontaan naar de film, dat is al weer 6 maanden geleden )
DisneyMama wat erg en rot dat je nog zo lang in onzekerheid moet zitten! Heb je nog steeds bloedverlies en heb je kramp? Sterkte! Veel plezier bij film!
Die onzekerheid is inderdaad het ergste nu. Bloeden heeft maar 1 dagje geduurd, daarna wel nog wat bruine afscheiding maar dat is wel logisch. Nu nergens last meer van behalve erge eetlust.. Kramp heb ik die dag wel gehad maar daarna gelukkig niet meer, ben daardoor wel semi-positief met een slag om de arm.. De film komt helemaal goed hoor!
Dank jullie wel. @Disneymama: wat een naar nieuws. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Wie weet is het niets. Ga voor je duimen. Hopelijk snel duidelijkheid. Sterkte en geniet van je filmavondje.
Och wat naar Disneymama, helemaal die onzekerheid. Ik weet precies wat je nu doormaakt. Sterkte meid. Het positieve is dat het maar 1 dag is geweest. Dit klinkt nog hoopvol. Vreselijk dat je nu zo lang moet wachten. Ik hoop dat je genoeg afleiding vindt en het bloeden verder uitblijft. Begrijpelijk dat je niet zoveel meeschrijft nu. Rustig aan en dikke knuffel
O disney mama, ik kan me voorstellen dat je daar enorm onzeker van word! Ik hoop dat het onschuldig blijkt!
Mijn ouders had ik gelijk ingelicht. Mijn schoonmoeder weet nog van niks. Die krijgt dit morgen. Tis een kuiken maar kan prima door voor eendje. Want elise is straks niet meer in haar eendjetoch handig dat pasen
Mavane wat leuk zeg! Benieuwd hoe je schoonmoeder morgen reageert Ik heb net bij de Hema even lopen neuzen naar kleertjes hihi. Zag leuke kleertjes zeg. Dacht zoiets is leuk als eerste pakje. Super soft en bijpassend mutsje, slofjes, soort truitje, broekje.
Ik heb gister ook even op internet naar behang gekeken. Leuk zeg hihi. Ik vind het nog steeds lastig qua babykamer. Wij hadden op de eerste verdieping drie slaapkamers, maar hebben van 2 een grote gemaakt, dus nu twee grote slaapkamers. Op zolder hebben we nog 1 grote ruimte, maar daar willen we twee (kleine) kamers van maken. Wat betreft grootte zijn de kamers op zolder dus meer geschikt vinden wij. Want zo'n baby op zo'n grote slaapkamer... Maar is een baby op zolder nu wel zo handig.. heen en weer lopen, qua horen huilen enzo.. is het gevaarlijk op gegeven moment? Mijn man lijkt het geen probleem.
Mijn dochter heeft ook geen kleine kamer. Nu des te leuker want ze kan er heerlijk dollen en verstoppertje spelen. Wij hebben er voor gekozen de baby nirt op zolflder te leggen idd omdat jr nog vaak heen en weer moet. Bij obs kont de baby wel eerst in een wieg hij ons op de kamer maar Het duurt misschien wel even eer ze doorslapen. Onze dochter krijgt nu de kamer op zolder en van haar kamet worde de nieuwe babykamer gemaakt. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt
@Wvw onze dochter ligt ook een verdieping hoger dan dat wij slapen. Geen problemen mee gehad. Eerste nachten sliep ik met de deur open, maar ik hoor haar prima als ze huilt. Hier was er geen keus, we hebben een verdieping met een grote (onze) slaapkamer en badkamer en nog een verdieping met 2 slaapkamers en washok.
@mik81 wat bijzonder zeg! @mavane leuke ideetjes! Die foto is ook erg leuk met de pop! Wij wachten nog even met verder vertellen... @disneymama oei spannend en het is allemaal al zo spannend, flink duimen op een goede afloop! Succes! @Wvw Wij moeten nog een kamer maken op zolder eerst maar even afwachten hoe het gaat lopen... Maar ik zou inderdaad mijn kleine babietje ook niet op zolder leggen hoor al is het voor het praktische, gevaarlijk vind ik het niet echt, gewoon een babyfoon ernaast en je hoort alles... ik denk dat mijn oudste naar zolder gaat die is dan 8 en half. Waar ik wel al naar heb zitten kijken is zwangerschapskleding want ik vraag me af of ik mijn buik 12 weken verborgen kan houden Het is natuurlijk bij mij nummer 3 al maar mijn buik gaat echt al een beetje naar voren, die darmen weten natuurlijk al waar ze willen gaat liggen want baby kan het niet zijn Ik heb nog wel wat van mijn eerdere zwangerschappen maar dat moet wel een beetje ververst worden... Maar kan nog wel even wachten. Ik zou een nieuw jurkje kopen voor een bruiloft volgende week maar dat doe ik nu toch maar niet... zonde van het geld...
Disney, wat vervelend die onzekerheid! Om je misschien beetje gerust te stellen in mijn vorige zwangerschap twee keer helder rood bloed verloren. Mannetje loopt nu gezellig door de kamer. Kaasfondue, zover ik weet mag dat inderdaad gewoon hoor Hier ook al naar positiekleding aan het kijken want heb nu echt een mega darmen buik! Dit had ik land niet zo extreem bij mijn zoontje. Verder rustig dagje Nieuwe dames, welkom
Wat leuk dat jullie mij en de andere nieuwe dames allemaal zo welkom heten Ik heb ook echt een opgezette buik Door mijn darmen. Pfff hebben / hadden meer mensen dit al zo snel bij de eerste? Disneymama war spannend ik wil je even een knuffel geven! Wij gaan het van het weekend aan naaste familie vertellen met een klein paascadeautje met een ei. Wil morgen de clearblue doen zodat we die ook kunnen laten zien maar ik ben zenuwachtig, bang dat er maar 1-2 komt te staan en dan raak ik in de stress. Vanmorgen wel een action gedaan met een duidelijke streep maar nog niet knal. Zucht, spannend allemaal hè dames!!!! Mik81 wat een mooi verhaal krijg er kippenvel van!
Gelukkig voelen we allemaal dezelfde spanning, dus die kunnen we met elkaar delen. Ik denk nog helemaal nergens over na ... Ik durf niet in de toekomst te kijken. Veel vertrouwen heb ik er nog niet in. Isa is al een wonder ... Waarom zou juist ons nog zo'n wonder zijn gegund terwijl er zovele met hetzelfde probleem ongewenst kinderloos achterblijven? Jullie horen het ik vertrouw mijn lijf niet helemaal . Het scheelt dat ik met Isa niet heel veel tijd heb om te piekeren, zij houd me wel bezig . Disney wat vervelend. Bloed hoeft niet persee slecht nieuws te betekenen, maar het is al spannend genoeg zonder bloed. Hopelijk kom je het weekend een beetje goed door. Ben benieuwd wat mn klompje cellen gaat doen!