1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de mijne maar hooguit paar keer per dag, wel jammer!!
    Maar het wordt wel steeds duidelijker en meer.

En van mij mag het ook vast december zijn hoor
    Ik heb dan wel een perfecte zwangerschap zonder kwaaltjes en ben heel dankbaar dat ik zwanger mag worden,want bij mij heeft het 2,5 jr geduurd.
    maar zwanger zijn is niks voor mij,dat dikker worden,die onzekerheid,niks mogen (wijn!!!!) enz

2. IH5

IH5 Niet meer actief

Lekker hier klagen of je verhaal vertellen hoor, daar is het toch ook voor - hoeft niet allemaal vrolijk te zijn. Ik begrijp het volkomen!
    K vind zwanger zijn vreselijk. Ben lichamelijke er niet geschikt voor.
    Na twee gecompliceerde zwangerschappen (medisch) was ik dolgelukkig met mijn twee gezonde kinderen en blij dat dat nooit meer hoefde. En toch glipt ons dan in ineens dit mannetje erbij....

En zit ik nu al drie weken volledig thuis van werk (gedwongen) terwijl ik heel graag werk, maar zwanger zijn is te zwaar voor mijn hart / vaten / nieren etc. Met een berg medicijnen en vrijwel wekelijks controle in het ziekenhuis kom ik nu mijn dagen door. Tussendoor slapen en elke avond om 20 uur in bed, verder een totaal leeg geveegd agenda.

Dus inderdaad, deze onverwachte baby is natuurlijk een geschenk. Maar wat zal ik blij zijn wanneer hij er is in november. En dan laat ik me meteen steriliseren bij de KS - heb ik al afgesproken en de gyn ging daar onmiddellijk in mee :D

Ondanks alles vind ik de schopjes wel heel gezellig en ook dat mijn jongens er zo naar uitkijken dat ze nog een broertje krijgen.

3. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo een keertje achter de computer dus ik ga jullie spammen met foto's ;)

Van Lieke haar nieuwe kamertje:

Bijgevoegde bestanden:

4. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    En van ons mannetje:
    Er komen nog betere foto's als het af is. Maar ik vond het zulke leuke beddengoed/speelgoedzakken setjes dat ik ze wel móest laten zien ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat Lieke ervan vindt?

Die slaapt als een roos in haar nieuwe bed!
    We hoeven er helemaal niet uit en ze blijft netjes liggen. Ze is zo trots als een pauw en gaat met plezier naar bed hihi!

Bijgevoegde bestanden:

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Fieke heeft hetzelfde bed 😀

7. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk mamavanLoker!
    Is dat zo'n meegroei bed van Ikea? Ik twijfel ook om die te halen. Heb geen idee of mijn dochter (jan '14) zo goed zou blijven liggen of dat ze de boel op stelten zet 😁

8. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Ohhhh wat een onwijs leuke kamer!!!
    Wij hebben half september nog een week vrij genomen om quinn zijn kamer af te maken( bed maken en kast) en dan gaan We lekker in de babykamer klussen!

@klagen: hihi nou dan wil ik ook wel mee doen hoor!!! Ik snap ook niet waar het verhaal van de roze wolk vandaan komt:p alles voeld strak en krap aan en hier ook nog steeds last van van alles en weer best misselijk sinds een week, ik denk door de antibiotica...
    Volgende week krijg ik een echo van mijn blaas en nieren om te kijken of de nierstuwing idd van beknelling komt of dat het toch geen gruis of steentje is...maar mag 2 UUR van te voren niet plassen en moet 3 glazen water drinken van te voren....dat word een hele uitdaging!
    Ik durf binnen de famili op t moment niet echt te klachen over mijn klachten en ik voel mij er ook echt slecht bij als ik het doen, want schoonzus en zwager hebben.vorige week te horen gekregen dat ze niet zomaar( en een grote kans dat het nooit lukt) kinderen kunnen krijgen...vind het echt verschrikkelijk voor ze want gun het ze zo erg!! en voel me er ook echt ongemakkelijk bij als ik daar met mijn dikke buik kom binnen lopen...dus klachen wil ik al helemaal niet, want eigenlijk is het zoo speciaal eb dat realiseer ik.mij ook goed, maarja soms dan zit alles je zo in de weg en dan moet ik het toch even.kwijt..

Hoe is het met jullie gewicht als ik vragen mag? Ik kom nu 1 a 2 kilo per week aan! Vorige week 2 kilo, ik d8 echt wow dat is wel erg veel toch!!!? Ik was aan het begin eerst + 2 kilo en toen werd ik zo misselijk - 6 kilo en nu + 9 kilo...
    Kort om in 2 maanden tijd dus bijna 10 kilo er bij!en dan vooral de laatste 4 weken is het hard gegaan daar zit die 7 kilo.in:eek: Ik denk zelf dat het komt omdat ik eerst zoveel ben afgevallen dat ik nu zoveel aangekomen ben...maar mensen om mij heen zeggen nu ook echt, wow dat gaat wel heel hard opeens:eek: voor de zwangerschap woog ik ook maar 51 kilo hoor! En moet ook wel zeggen dat ik ook 2 cup maten al gegroeid ben...maar is dat erg veel???

Xx

9. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Woerdi, volgens mij is dat omdat de vingerprik kan afwijken.

Hier helpt rust gelukkig goed voor de bekken. Jammer alleen dat die gup niet altijd meer slaapt.

10. IH5

IH5 Niet meer actief

Mama van lieke wat een leuke kamers en wat zijn jullie al ver met de babykamer! Gaaf hoor.

Wij hebben nog steeds NIETS in huis gehaald behalve een paar pakjes maat 50-56 :D Komt wel.

Kwiebeltje ik heb niet gewogen maar ben de afgelopen twee weken volgens mij flink dikker geworden! Dus ik vind 10 kilo helemaal niet gek klinken hoor.

We hebben nog steeds geen naam. We zijn er ook niet echt veel mee bezig maar wanneer we erover nadenken, kunnen we maar moeilijk een paar namen bedenken die het allemaal ook nog niet echt zijn. Vind het heel lastig deze keer. Maar gelukkig is er nog tijd genoeg :D

11. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kwiebeltje, moet eerlijk zeggen dat het voor mij een opluchting is dat je ook aankomt.. Ik heb er nu 8 bij en vind t heeel hard gaan.. Had me zooo voorgenomen niet te veel aan te komen, let ook best wel op wat ik eet maar heb best wel honger.. En mijn borsten zijn ook enorm!!

12. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    De vk is onderweg hierheen ...
    Heb onwijze druk op m'n muts en af en toe harde buiken
    Hoop dat er niks aan de hand is!
    Hou jullie op de hoogte😢

13. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Woerdie :(
    Ik hoop dat het iets onschuldigs is!!!
    Duim duim duim

14. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een superleuke kamertjes Mamavanloker! Onze babykamer word mogen geleverd. Muren zijn al geverft. Superzin om het kamertje in elkaar te gaan zetten en in te gaan richten.
    @ Woerdie, he bah, wat naar zeg!! hoop dat het snel weer afzakt en niets ernstigs is!
    Ben niet zo'n actieve schrijver maar lees (en leef!) met jullie mee!

15. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Hoi iedereen,

Zooo, weer terug van vakantie.
    We hebben het vieze koelkast verhaal overleefd (heb dinsdag een afspraak bij vk en vraag dan voor de zekerheid of het kwaad heeft kunnen doen...hoezo onzekerheden tijdens de zwangerschap :) )en zijn nu alweer druk aan het klussen in huis.

De kinderkamermeubels staan en nu is het alleen nog decoreren en kijken welke kleuren we gaan gebruiken (meubels zijn wit dus kan alle kanten op).

Hier is het buikje nog steeds bescheiden en dat is nu zeker met schilderen en sjouwen wel erg praktisch.
    Ik heb alleen wel moeite met sokken/schoenen aandoen en naar voren bukken; dan drukt alles tegen mijn maag en dat doet pijn.

@woerdie,succes zo! hopelijk is het niks!!!

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ohh hopelijk alles oke. Hou ons inderdaad op de hoogte.

17. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ooh jeetje Woerdie, hoop dat alles goed met jullie is?
    Leuke kamertjes MamavanLoker! Hier begint de kamer steeds meer vorm te krijgen. De co-sleeper staat nu nog daar, begin september komen de meubels en dan gaat de co-sleeper naast mijn bed. Heb bij de Hema wat speeltjes en een kussenhoes gekocht in een nieuw thema met wolkjes en muisjes in mintgroen met geel. Zo schattig! Nog een week werken en dan lekker een weekje Zeeland, ben er echt aan toe.

18. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hopelijk vals alarm woerdie!

Mooie kamertjes Loker! Wat schattig om jou poppetje zo in bed te zien liggen. ☺️

Hier tot nu toe nog maar twee kilo aangekomen en ik snap er echt niks van, want ik pak alles waar ik zin in heb.

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Ownee bahhh....hoe is het nu???

20. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015