1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Leuk, ga je 3D echo doen? Wij hadden een 2D echo want mijn vriend wilde geen 3D.

2. IH5

IH5 Niet meer actief

Echo's zijn altijd zo leuk!
    Als ik er niet elke 1-2 weken eentje zou hebben in het ziekenhuis, zou ik denk ik ook eens een pretecho maken. Zo bijzonder om te zien.
    Ik zie mijn kleintje bijna wekelijks op de echo en dan is het zo speciaal om hem groter en groter te zien worden. En nu natuurlijk helemaal leuk dat je hem voelt bewegen en tegelijkertijd ziet bewegen :-D

Onze vaste bakker vroeg me net voorzichtig: "Uhm... Ben jij misschien zwanger?" Echt leuk!

3. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vennebos,toevallig daar zit mijn broertje nu ook een weekje met zijn vriendin!!

Ik heb vrijdagavond 3 d echo,ben zooo benieuwd! Soms vind ik ze echt tegenvallen en soms supermooi..dus we wachten het af..Ik ben dan 25.6

Ik heb nog helemaal niks voor de baby gekocht.Wil er volgende maand aan beginnen.Maar ik ben 1 van de laatste van mijn vriendinnen,dus een hoop krijg ik ook gewoon.

4. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Ik heb over 3 weken alweer mijn groei- en liggings echo, wat gaat het eigenlijk snel!

Net terug van de prenatal alwaar ik een paar ribben uit mijn lijf gerukt heb :).
    Na advies van de verkoopster ben ik voor het aerosleep matras gegaan en verder eigenlijk alleen eigen merk spul.

Helaas hadden ze geen buikband.
    Die wil ik graag hebben ivm de bandenpijn waar ik de laatste dagen erg veel last van heb.
    Volgende week moet ik voor 6 dagen naar een beurs in Frankrijk waar ik lange dagen ga draaien (12 uur gemiddeld) en dan is een beetje ondersteuning wel zo fijn.

Ik denk dat ik hem maar online ga bestellen, heeft iemand hier ervaring met een ondersteunende buikband?

5. puumelke

puumelke Lid

10 jan 2011
    36
    0
    0
    Ik heb vanmorgen de glucosetest gehad alles was goed. De twee groeien goed.
    Wij zijn ons huis nog een beetje aan het verbouwen is soms best vermoeiend maar ja, waarschijnlijk hebben we de babykamer nog niet klaar als de twee geboren worden maar gelukkig krijgen wij zelf een grote slaapkamer zodat ze eerst nog even bij ons mogen slapen.

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wordt een gezellige boel op jullie slaapkamer Puumelke:)

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Joos: ik weet niks van buikbanden, maar klinkt heftig 6x12 uren werken. Is dat staand werk? :$

Puumelke: fijn dat ze groed groeien.

Bij ons komen morgenochtend al heel vroeg de verhuizers om de slaapkamers om te wisselen :D We moeten flink schuiven met de spullen om plaats te maken voor deze kleine. En daarvoor moeten er ook van die grote Ikea garderobe kasten in en uit elkaar gezet worden. Normaal doe ik dat allemaal zelf, maar nu even niet ;) Dus ik heb de afgelopen dagen op mijn gemak alles uitgezocht / ingepakt in verhuisdozen en meteen alles schoongemaakt - helemaal niet verkeerd die nesteldrang.

Nu is alles blinkend fris en alle overbodige spullen en kleding zijn weg :D Wanneer dan alles morgen op de juiste plaats staat, lekker inrichten en daarna eens gaan nadenken over baby-spullen.

Welke kleuren gebruiken jullie voor jullie baby's?
    Ik denk aan grijs met wit, dat had ik voor onze middelste ook en vond ik zo schattig. Voor de oudste was alles blauw en wit. Misschien deze keer ook iets mint erbij, ook zo zoet voor een kleintje.

Als jullie foto's hebben van jullie spullen of zelfs al kamertjes, dan plaats maar! Ben erg benieuwd :)

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Bij vanasten idd.

Vanmorgen even gewogen, zit nu op 4 kilo erbij, erg tevreden mee :)

9. IH5

IH5 Niet meer actief

Oh netjes fortunae! Ik heb er al ruim 7 bij!

Geef er niks om, ik eet gezond en de baby doet het goed, dus ik heb geen klagen.

10. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn buik van vandaag! Gaat echt hard 💗
    Sinds gisteren hoofdpijn niet normaal, ook overgeven gisterenavond. Vk controle gisteren gehad en alles was in orde. Moest hoofdpijn wel in de gaten houden...

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Mooi buikje Koekje! Hopelijk hoofdpijn snel weg

12. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Zatten straks eens te denken dat ik nog maar14 weekjes hoef.
    Jeetje wat gaat het snel. Die eerste12 zijn zo snel voorbij gevlogen dan stelt die 14 ook niet meer veel voor. Kwam ineens binnen hahaha

13. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sim ik hoop dat het snel blijft gaan nu. Hoor van velen dat de laatste 10 weken ineens mega lang duren dus ben heel benieuwd.

14. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe voegen jullie een foto hier toe??

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dieene bij 'meer opties' en dan 'beheer bijlagen'

16. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh.. Nou dan gaat het nu lukken als het goed is.. Bedankt! :)

Foto van 25 weken, 1 dag!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,8 KB
      Weergaven:
      1
  17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Mooi buikkie Dieene!:)

18. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Wat een mooie buikjes!!!

Wil voor quinn zijn nieuwe bed een leuke dekbedovertrek kopen, lekker jongens achtig, iets met blauw,groen, aqua...iemand een leuk idd of een leuke site waar ze kinderdekbedovertrekken hebben?? Ik twijfel ook eigenlijk nog een beetje of ik niet een deken koop met laken...

Xx

19. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Mooie buikjes hoor!! Ik zal vandaag of morgen ook even een foto laten zien :).

Wij zijn vanochtend terug gekomen van een midweekje weg in de Veluwe. Eerder dan gepland (zouden morgen terug komen). Maar dl is ziek geworden. Gisteren al hele dag erg hoesten en afgelopen nacht weer erg benauwd. Weer begonnen met de pufjes. Maar dan toch maar liever naar huis. Ze ligt nu ook echt bij te komen. Ze slaapt inmiddels al bijna 3 uur.
    We hebben wel leuke dagen gehad. Dagje apenheul en dagje Burgers zoo :).

Ik las nog iets over een wiegje/co-sleeper. Wel over getwijfeld maar ik ga dit nu eerst (nog) niet aanschaffen. Dl hebben we vrij snel op eigen kamer gelegd omdat ik wakker werd van ieder geluidje en kreuntje. Hierdoor sliep ik nachten niet... Nu hoop ik dat BV lukt, misschien is dat een cosleeper wel makkelijk, maar dan schaffen we die dan wel aan. Eerst in de kinderwagenbak naast ons bed .

20. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat sneu van je dochter Corine hopelijk knapt ze snel op. Scheelt dat het vandaag niet heel mooi weer is. Wel mooi he de Veluwe ;) ( ik woon daar hihi)

Wij gaan zaterdag op pad voor de kinderwagen. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het de Joolz geo mono.
    Ben me ook aan het verdiepen in buikdragers. Ik denk aan een doek van het merk Bykay maar daarin heb je ook weer keuzes. Van trivot of geweven. En de maat is lastig ik heb van mezelf maatje XS en mijn man M/L en we willen beiden dragen. Iemand ervaring hiermee??

Deel Deze Pagina