1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ondanks de onzekerheid probeer ik wel te genieten. Bij Nathan had ik achteraf zo spijt dat zo heb zitten stress. Nu roep de hele dag door tegen mijzelf dat kans groter is dat goed gaat dan niet.... Daarnaast voelt het ook goed.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedenavond.

wat een gepraat hier.

@Disneymama: heel veel sterkte, ik denk aan je.

Gisteravond lazen we Fieke door. Ineens zei ze:mama, baby in je buik.
    hoe kan ze dat weten.... we hebben het haar niet vertelt

Ik ben wel erg onzeker of alles goed gaat, maar ik mag niet meer testen van manlief.

Ik heb al wel bekkenpijn. 😢ik baal daar heel erg van. En ik heb het koud.

@vrouwtje, we lopen gelijk :) leuk.

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lionne, mooi is dat he? Hier is het nog gekker. Zwangerschap voor deze zei mijn dochter zo uit het niets vlak voordat ik positief teste "mama baby, mama baby" en nu bij deze zwangerschap deed ze dus precies hetzelfde. We liepen gewoon buiten op straat en we zeggen er echt geen woord over tegen haar. Ik wist zelf nog niet eens dat ik zwanger was. Deze zwangerschap is ze ook constant in de weer met haar pop. Luier geven, verhaaltje voorlezen. Nu heeft de gastouder ook net een kindje er bij gekregen, dus misschien dat ze er daarom zo mee bezig is maar zou me ook niet verbazen als ze het gewoon aanvoelt.

4. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hoort het ook lunap. Ik heb dat ook achteraf jammer gevonden toen ik zwanger was van Elise. Helaas is mijn hoofd het niet altijd er mee eens en lukt het me toch niet om het stressen opzij te zetten. Moet wel zeggen dat ik nu een stuk rustiger ben na de test met een 3+ er op.

5. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Leuke ideeën manave! Ben benieuwd naar de reactie.
    Hier kamers genoeg over hebben 4 slaapkamers en nog geen kinderen :D

Iedereen is wel een beetje angstig, dat is redelijk normaal. Je moet proberen dit naast je neer te leggen. Heb het hier zelf best moeilijk mee maar gaat nu ik niet meer getest heb een stuk beter merk ik.

Bijzonder dat allebei jullie dochters dit zeiden, net alsof ze het aanvoelen. Leuk hoor! Zullen beiden wel leuk vinden om er een broertje of zusje bij e krijgen om mee te spelen :D

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.618
    173
    63
    Pfff hier wakker worden met nachtzweten en zo ontzettend moe!

7. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Blegh hier al last van maagzuur

8. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ik slaap ook al nachten beroerd... Beetje stressig denk ik. Heb sinds vrijdag constant menstruatiepijnen nog iemand?

Daarnaast heb ik een gevoelige vreemde bult rechts in de onderbuik.. Dinsdag maar ff langs HA.

Pff waarom kan ik zo moeilijk ontspannen.. :(

9. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Morning ladies,

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! :)

maagzuur....ieuw. Heb ik ook veel last van.

Misselijkheid is constant aanwezig, maar nog te overzien door kleine beetjes te eten en steeds wat te drinken.
    Zoetigheid heb ik nu echt een afkeer van terwijl ik anders hele chocolade repen naar binnen kon drukken.

Maar als het zo blijft als dit dan ben ik al zéér tevreden.

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.618
    173
    63
    Hier ook menstruatie pijn....maar vaak hoort dat erbij. Komt door het oprekken v.d baarmoeder. Had dat de vorige zwangerschap ook.

11. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Gister al wel hier beetje meegelezen maar het nog niet aangedurfd om me aan te melden..wilde eerst me test van vanmorgen afwachten..
    Heb vrijdagochtend voor het eerst getest op 12 dpo en vanmorgen weer op 14 dpo.. Zou dan op 12 december zijn uitgerekend...
    Zoo spannend mede doordat ik vorige maand ook positieve test in handen had en 4 dagen na overtijd te zijn geweest een vroege miskraam heb gehad..dus fingers crossed... Maar dat natuurlijk sowieso voor iedereen hier!!
    Ik lees al wat zwangerschaps "klachten" haha, hier alleen vlagen misselijk en steekjes rondom liezen maar dat stelt me juist wel weer gerust eigenlijk..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      4
  12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.618
    173
    63
    Welkom meisje! Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Duim voor je dat het dit x wel goed mag gaan.

13. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Duim ook voor jou hoor! Gaat het wel goed met je? Wanneer heb je echo?
    Kan iemand mij ook vertellen wie ik en wanneer ik moet gaan bellen.. Ben hier echt een leek in, haha..

14. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa! Zo blij!

Bijgevoegde bestanden:

15. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meisje ik heb met 4 weken de verloskundige gebeld. Ze belt me van de week terug voor een afspraak. Maar ik dacht dan weten ze in ieder geval al dat ik besta en als er dan wat is is de drempel minder hoog om contact op te nemen.

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @ Bodien klopt je hoort het veel menstruatiekrampen/pijnen erbij horen. Toch maar ik me zorgen :-/

@Joos geinig ik ben ook echt een zoetekauw maar nu meer zin in hartig.. Misselijkheid geen last van.. Lijkt me knap vervelend..

@meisje1234, welkom klets gezellig met ons mee.

@Vrouwtje, netjes hoor voor jou termijn!!

@Ego... Zijn hier meer dames die het niet lukt om te ontspannen?? Of tips graag. Heb er echt veel last van...

17. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is moeilijk te ontspannen. Het is vreselijk spannend en onzeker. Ik heb het er soms ook moeilijk mee. Maar we hebben het niet in dr hand. De natuur gaat zijn gang. Probeer daar aan te denken. Tis altijd makkelijk gezegd hoor maar vaak alsik daar aan denk kom ik weer even met beide benen op de grond. De kans dat het wel goed gaat is vele malen groter

18. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan ik nou op de ebe banner 5 weken en 4 dagen xijn en op de ander 5 weken en 5 dagen

19. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    @Mavane; vreemd genoeg ben ik gewoon ontspannen. Het is wat je inderdaad zegt; als het niet goed is dan is er niks aan te doen.
    @Miekiej;Je hoeft je écht geen zorgen te maken over die menstruatiekrampen. Ik heb er ook vaak last van (vooral 's nachts), maar het kan serieus geen kwaad.

Misschien een stomme vraag hoor, maar als ik op ovulatie & zwangerschapstesten kijk zie ik dat sommige mensen hun test helemaal uit elkaar slopen :(...wat is de toegevoegde waarde daarvan?

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Meisje1234, gefeliciteerd en welkom.

@Menstruatiekrampen: kan inderdaad geen kwaad. Ik heb er nu ook last van.

@Ontspannen: moet zeggen dat ik vrij ontspannen ben. Hopelijk blijft dat ook zo.

Deel Deze Pagina