Zo, gisteren weer terug gekomen van weekje Frankrijk. Was heerlijk! Sinds paar dagen helaas vreselijk last van maagzuur. Pfff wat naar! Morgen maar even wat Rennie's inslaan. Vandaag heeft vriendlief de muur van de babykamer geverfd blij mee. Heb nog lekker een week vakantie. Dus lekker met de babykamer verder.
Joos succes! Balen zeg. Hier ook al weken maagzuur, ik nam eerst alleen rennies maar sinds een week of vijf combineer ik het met antagel.
Dat middel ken ik volgens mij niet. Maar gelukkig doet de antagel wonderen. Met rennies. Vandaag 28 weken! Gisteren hebben we het ledikantje opgezet, zo leuk. Vandaag alles opmaken, dan staat het alvast gezellig. Ik was de lakentjes toch nog weer vlak voordat hij komt.
Ik kende t ook niet... Komt uit België... M'n zusje had t voor me gekocht (woont in België) omdat m'n vorige Zwangerschap niks hielp... T zit ook in handige meeneem zakjes en smaakt naar caramel en is helemaal verantwoord om tijdens de zwangerschap te gebruiken Fijne dag allemaal!!
Wij gaan vanavond naar een babykamertje kijken. Zoveel zin in 😄. Wil gaan inrichten en aanrommelen, nesteldrang begint ineens erg op te zetten haha.
Vandaag de hartmeter om en ik moest iets doen wat ik eigenlijk vermijd vanwege de klachten. Dus ben naar de stad geweest met Lieke. Decoratie lampionnen gekocht voor op het kamertje in groen en aquablauw. Een aankleedkussen, dekbedovertrekken voor Lieke, broekjes en onderbroekjes en nog wat meer zooi. Weet iemand waar ik kraamverbanden en matrasonderleggers kan halen? De rest heb ik nog uit het kraampakket van Lieke. Hier begint het dus ook te kriebelen Afgelopen week ook een boxkleed gemaakt voor ons ventje.
Goede morgen meiden, Wat een ontzettend leuk boxkleed! @koekje: zijn jullie geslaagd? Hahha of helemaal overdonderd? @maagzuur: hier begint hier ook steeds meer te komen, bij quinn het drankje gravison gebruikt geloof ik...Rennies hielpen toen niet! @hier: beetje nog aan het bijkomen van het onwijs gezellige feest van gister, We zijn gisteren getrouwd Nu lekker weer helemaal richten op de baby en de kamer en aan staand weekend lekker naar centerparcs nog even heerlijk genieten met zijn 3tjes! We gaan naar de huttenheugde omdat indoor plopsaland daar op zit. We hebben een 4 dagen pas...ben erg benieuwd!! Xx
Ik d8 laatst dat ik bij het kruidvat kraamverbanden etc. Zag liggen..naast de luiers en doekjes en bij het borstcompressen Xx
Leuk! Wat betreft kraamverbanden kun je ook Kotex gebruiken. Die hadden ze hier in het zh en die heb ik ook nog gebruikt toen de kraamverbanden uit het pakket op waren.
Die krasmverbanden, horror! Ik gebruik NOOIT maandverband, altijd tampons maar ja dat is niet genoeg Gisteren heb ik alle pakjes en kleertjes maat 50-56 gewassen, zo schattig allemaal
@ Kwiebeltje gefeliciteerd met jullie huwelijk 😊! Hier bezig geweest met de babykamer en hij is zo goed als klaar. Geen zware klussen meer nu en dat is wel zo fijn want ik krijg steeds meer last van mijn bekken. Zaterdag de 3D echo! Ben heel nieuwsgierig naar haar snoetje en nogmaals zien of alles in orde is met onze ninja is natuurlijk het allerfijnst. Dit word haar kamertje. Best knus al.
Superleuk Mik! En wat ben je al lekker ver. Anderen nog foto's van hun babykamer? Ik weet inmiddels wel de kleuren: grijs / wit / mint en een beetje antraciet Vandaag heb ik de electrische kruik Zensy gekocht. Wat een vondst! Mooi Koeka hoesje erom en het staat ook nog eens leuk. Bij mijn andere kinderen vond ik dat hete water altijd zo griezelig in bed Jullie nog baby-aankopen gedaan?
Gefeliciteerd Kwiebeltje! En Mik wat een prachtig kamertje! Wij zijn net terug gekomen van vakantie en mijn vriend is nu de meubels in elkaar aan het zetten terwijl ik op de bank zit met een dansende baby in mijn buik. Reageert die van jullie ook zo op muziek? Die van ons gaat helemaal los als er een up tempo nummer langs komt op de radio haha.
Gefeliciteerd kwiebeltje! Kamertje is gekocht... Super blij! Via marktplaats, 1,5 jaar oud van bopita in het wit. Zag er echt nog super mooi uit 😄
Dankjewel dames!! Wat een onwijs leuk kamertje mik!! @ koekje: super he als je een kamertje heb naar je zin!! Hihi kun je heetwaterbronnen doorstrepen op je lijstje en geeft weer wat rust! IH5: wat veel.kleertjes hahha voor elke dag een ander pakje leuk hoor!!