Hahahaha fijn zo'n woordenboek op je telefoon en ik zit natuurlijk weer eens niet goed op te Letten Dat heetwaterbronnen moet natuurlijk zijn: kun je weer heel wat
Gefeliciteerd kwiebeltje! Super gave kamer mik! Kan niet wachten tot die van ons ook zo ver af is 😁 Vandaag alweer 28 weken joehoe, gaat lekker snel nu! ☺️
Mooi kamertje! Ik zal van de week als het schilderen van de muur klaar is, en alles weer op z'n plek staat, ook even een foto posten. Had allerlei plannen voor mijn laatste vakantieweek, maar ben vandaag zo moe en duizelig.. Dus bijna niks gedaan vandaag. Beetje tv kijken. Ach ja, ook wel eens lekker
Wat een mooi kamertje!! En heerlijk he, spulletjes scoren op marktplaats. Hihi ben er een beetje aan verslaafd geraakt
Hey lieve dames, Sorry dat ik hier zo weinig reageer, de afgelopen dagen niet veel tijd gehad. Niet dat ik veel gedaan heb hoor Vooral genoten van mijn meisjes en veel geknutseld. Alles ging zo prima met ons meisje en plotseling kreeg ik vandaag last van mijn buik. Niet alleen dat, maar ik merkte ook dat ik weer vocht verloor. Gelukkig konden we vanmiddag in het ziekenhuis terecht en blijkt inderdaad dat ik weer wat meer vruchtwater verlies. Verder was met kleine meid alles nog goed. Het advies om het weer rustiger aan te doen (de rust komt na 6 weken wel je neus uit) en weer vaker op controle. Vrijdag weer terug voor de zekerheid en bij verandering in hoeveelheid of buikpijn bellen. Daar ging mijn vrolijke gevoel van de afgelopen dagen, merk dat ik me nu wel weer zorgen maak. Als je het zo bekijkt is 28 weken natuurlijk ook nog veel te vroeg...
Hè bah kleine fee wat een domper. Voel je je net weer wat vertrouwd en dan gebeurt er zoiets. Gelukkig doet je meisje het goed. Hopelijk gaat het met meer rust (hoe vervelend ook) snel weer wat beter. 28 weken is ook nog veel te vroeg, hou haar iig nog maar een week of 8 binnen.
Hé balen zeg! Pfffff wat een zorg. Hopelijk doet de rust je goed. Morgen ga ik ook weer naar het ziekenhuis voor controle, ben eens benieuwd hoe hij gegroeid is. Mijn buik heeft in elk geval een groeispurt gemaakt, die is plotseling super groot geworden. En hij beweegt lekker - voor zover ik kan voelen nog altijd in stuitligging. We zullen het morgen allemaal wel weer zien op de echo. Hebben jullie ook lekkende borsten?? Ik heb ineens melk Echt witte melk. Zo bizar. Bij mijn andere zwangerschappen heb ik dat nooit gehad.
He gatsie kleinefee! Snap dat de rust je de neus uitkomt. Maar is nu het allerbelangrijkste... Hopelijk blijft de kleine nog wat weken zitten en komt het allemaal goed.
Moeilijk hé die rust... Komt allemaal goed als je die kleine gezond en wel mee naar huis kunt nemen. Zet m op met niets doen. Een prestatie van jewelste!
@ kleinefee: jeetje wat schrikken weet meid!!! Ik snap dat je de rust beu bent en de muren zullen ongetwijfeld op je af komen, en dan ook nog eens de angst! Dikke knuf! @ih5: ik heb sinds deze week ook last van lekkende borsten, nog niet echt melk..meer doorzichtig en gelig en het plakt verschrikkelijk! Ik had het bij quinn ook vanaf 26 weken! Ik deed toen gewoon een stukje inlegkruisje in mijn bh plakken...werkte erg goed, want ik vind die compressen zo groot...en ik lek echt maar een klein beetje.. Morgen mag ik ook weer naar de gynaecoloog, als het goed is mag ik daarna weer naar de verloskundige terug tot en met 32 weken! Xx
Mik wat een superleuk kamertje!!! Vrouwtje1983 die van mij reageert ook op muziek.. ze is al gewend aan een harde bass..ik ga zaterdag weer naar een dancefestival,dus kan ze meedansen....niet te dicht bij een box uiteraard o jee lekkende borsten?? melk?? nog geen last van gelukkig,en dat hou ik graag zo
Wat schrikken weer KleineFee bah.. Hier ook weer stapje terug gedaan mbt werk. Moest maandag weer beginnen na 2wkn vakantie. En ja hoor de harde buiken schieten er gelijk weer fiks in. Had ze in de vakantie ook nog wel maar beter te hanteren. Ga nu van 4,5dg werken in de week naar 2dg. Vind het wel fijn idee. Nog 6wkn en dan gaat het verlof alweer in. Verder heb ik wat zorgen over mijn baarmoedergroei. Vk deed laatst ook beetje twijfelachtig over de grootte. Fundushoogte was zo'n 22cm (+4cm) komt uit op max 26wkn(ruim gerekend). Voor buitenstaanders is ook nog niet zichtbaar dat ik zwanger ben.. Morgen krijgen we groeiecho dus vind wel reuze spannend. Hoop zo dat ons meisje het goed doet.. Lekkende borsten.. geen last van. Misschien hebben de dames met kinderen dat eerder??
Gewicht meten ze bij mijn vk niet. Volgens mij was de hoogte vd baarmoeder in 3wkn tijd vrijwel gelijk gebleven. Ze deed er geen uitspraak over en zei het zegt niet veel volgende week heb je groeiecho. Misschien ligt het aan mij ben wat onzeker en zie snel beren op de weg..
Kwiebeltje gefeliciteerd! Mik wat een leuk kamertje! IH5 lief die kleertjes en leuk lijkt me om ze te wassen enzo Lekkende borsten heb ik geen last van, ben benieuwd of bv gaat lukken. Wij zouden afgelopen week de meubels binnen hebben, maar nee hoor de levering was nog niet binnen grrr baal er zo van. Nu komt het eind deze week binnen en kunnen we nog keer bellen over de bezorging, want anders dacht ze aan eind september. Vind ik helemaal niet leuk, ik wil juist lekker bezig kunnen zijn en zoveel mogelijk kunnen afstrepen. Keek juist net ernaar uit dat het er staat en kan gaan inrichten.. 5 okt komt kraamzorg voor de intake. Verder hebben wij afg. maandag een controle gehad en as. vrijdag (11 sept) een pretecho en 1 oktober de groeiecho, ben benieuwd! Verder blijk ik vaatkluwen in mijn rechterlies te hebben, hele bobbel en als ik veel sta, loop, beweeg krijg ik er last van en wordt de bobbel dikker. As. vrijdag vaatchirurg voor een behandelplan. Het schijnt niet gevaarlijk te zijn voor zwangerschap, behalve dat het door groeiende buik alleen maar pijnlijker kan worden en evt. dan eerder stoppen werken, maar zo ver is het nu niet.
KleineFee wat schrikken dat je weer meer vruchtwater verliest. Hopelijk valt het mee en gelukkig houden ze het weer goed in de gaten! Sterkte met het rusten.
Balen WVW van het kamertje! Ik kan me voorstellen dat je zin hebt om te beginnen en dan is dit echt een tegenvaller. Hier staat inmiddels bijna alles klaar nu. Kamertje/meubels zijn klaar en alle kleertjes zijn gewassen Ben er helemaal blij mee, want de nesteldrang kwam toch wel opzetten... Vanmorgen ben ik in het ziekenhuis geweest en alles is gelukkig prima! Er was een verpleegkundige in opleiding die meeliep vandaag met de gyn en zij mocht eerst voelen naar de ligging - de gyn maakt altijd gewoon meteen een echo, dus dat voelen enz was nieuw voor mij. Ze zei: "Ja, hoofdje ligt hier beneden..." Ik zei dat me dat zou verbazen dus - as usual - de echo erbij en inderdaad hoor, hij ligt "gewoon" in stuitligging, zoals hij nu al weken ligt. Vanwege een baarmoederafwijking is er weinig kans dat hij nog gaat omdraaien, maar dat geeft niets want dit zou toch al een KS worden. Sterker nog, vanmorgen is de KS al ingepland STEL JE VOOR. Ik weet de datum van de geboorte dus nu al, hoe bizar is dat?? Er is een gentle sectio ingepland. Mocht hij zich eerder aandienen, dan bellen we en kunnen we meteen terecht voor een KS. Ben er helemaal blij mee, alles is zo goed geregeld in ons ziekenhuis. Morgen heb ik er weer een afspraak voor voorlichting over alles rondom de KS en borstvoeding etc, allemaal praktische informatie.
Nou de meubeltjes zitten in elkaar. Super blij mee alleen we hebben discussie over de opstelling haha. Kamer is vierkant. Vriend wil tegen elke muur een meubelstuk en in het midden vrij. Ik vind dat hokkerig en wil het bedje met het hoofdeind tegen de muur de kamer in wijzend vind ik veel speelser en ruimtelijke ogen. Kan je ook aan beide kanten er naast staan. Hij vind het niet praktisch want minder loopruimte. Pfff haha. Zal nog wel foto's maken als de andere troep er uit is kunnen jullie mee denken (en mijn kant kiezen haha.)
Kleine Fee wat een tegenvaller weer even. Succes met rust nemen zal niet mee vallen!! Miekje hopelijk pakt de groei echo goed uit!