Hai meiden, ik vind het ook spannend hoor. Aan ene kant probeer ik echt ervan te genieten, aan andere kant let ik erop of ik geen bloed verlies en op symptomen, maar idd het gaat zoals het gaat. En nu zijn we zwanger dat is een feit! Laten we daar trots op zijn! Wat betreft kamer op zolder of eerste verdieping kunnen we dus beide kanten op en maar net wat je zelf prettig vindt We hebben nog even om erover na te denken.
Bedankt voor je reactie.. Ik zal dinsdag gelijk gaan bellen.. En zal dinsdagochtend ook nog even een clearblue digital doen.. Zoo spannend!
Verloskundige bel ik over een week of 2/3 als ons mini mensje in wording er nog zit. Heb sowieso nog een echo bij fertiliteit ... Als mn testen mooi oplopen bel ik in de loop van de week voor een afspraak. Hmmm symptomen .... Vorige zwangerschap had ik hyperemesis. De misselijkheid en het overgeven begonnen in week 5 en het was pas over toen placenta eruit was. Voel me nu al eerder misselijk maar het stelt nog niet veel voor nu. Hopelijk blijft de HG me dit keer bespaard. Begin iig dinsdag met acupunctuur tegen de HG en om de zwangerschap te ondersteunen. Ik zit vandaag ook op 14dpo. Vanochtend weer getest, dit is zeker niet vals positief. Duimenduimenduimen! Wat een heerlijk weer vandaag!
Geen idee! Volgens mijn banner ben ik vandaag precies 5 weken en volgens mijn vk ben ik dinsdag al 6 weken Op zh zijn ze van hun berekening uitgegaan dus heb ik ook eerder een echo dus vind ik wel prima En de echte uitgerekende datum stellen ze toch pas bij de termijnecho vast en zelfs die geeft geen garantie, dus eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. Maar ik ben ook wel heel benieuwd hoe deze verschillen dan komen, iemand??
Beide banners gaan van dezelfde uutgerejende datum uit. Dus dat is raar. Maar goed die ebe dag maakt dan ook niet uit
Help accupunctuur bij jou Mik? Ik ben sinds 4wkn +1 misselijk , vorige keer ook HG gehad en toen begon het "pas" bij 5,5 week. Nu prefentief Emesafene gekegen (wat de vorige keer niks hielp) wat iets verlichting geeft. Hopelijk blijft de HG ons beiden dit keer bespaard! @sim88;wat een verschil Was je hiervoor misschien onregelmatig ongesteld?
@Joos ... Ik weet nog niet of het gaat helpen. Heb het de vorige keer niet gedaan. Ja aan het einde van de zwangerschap drie behandelingen maar dat was meer gericht op het klaarmaken van mijn lichaam voor de bevalling. Heb er wel goede geluiden over gehoord en hoop door vroeg te beginnen een hoop ellende te kunnen vermijden. Ik ben nu ook eerder misselijk. Vorige zwangerschap idd in week 5 en eind week 5 was t al behoorlijk hevig. Ben vandaag als ik uitga van eerste dag laatste menstruatie 4+3. Maar ik had een late ovulatie (cd 18) dus daarvan uitgaande ben ik vandaag 4 weken. Begin deze week voelde ik de misselijkheid al wat opkomen. Vandaag is het wel nadrukkelijker aanwezig. Maar vooralsnog stelt het nog weinig voor in vergelijking met de vorige zwangerschap.
Sim in zh gaan ze waars v regelmatige cyclus v 28 dagen uit en dan gerekend vanaf eerste dag laatste menstruatie. In de banner heb jij misschien langere cyclusduur aangegeven, waardoor uitgerekende datum later is..? Mavane, Ik zelf telde ook dat ik een dag verder ben, maar banner en gynae zeggen zelfde en dat is een dag korter
Bij mij zeggen twee banners iets anders ook al is de uitgerekende datum gelijk. Maar maakt verder niet uit. Mooie test mik81
Vandaag 5 weken zwanger en ik voel me (nog) goed. Wat gaan we met de lijst doen? Het lijkt me beter dat iemand anders die bij gaat houden.
Ja haha je hebt gelijk. Stom dat ik daar niet eerder op gekomen ben. Ik heb een regelmatige cyclus maar idd niet van 28 dagen maar 33 en dan heb je precies die 5 dagen verschil. Dan zal ik maar van m'n eigen berekening uit gaan dus
Haha Sim is die vraag ook weer beantwoord Ik vind het ook allemaal lastig hoor. Vind dat ook spannend bij echo's, hoe ver ze dan denken dat je bent enzo
Hallo allemaal, in eerste plek wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie positieve test! Ik had gisteren avond ook een lichte streep en vanmorgen iets duidelijker... Moet di ip ongesteld worden! Ik hoop dat m'n test die ik voor di ochtend nog heb liggen duidelijker is en dat ik dan mag aansluiten om gezellig met jullie mee te kletsen! Ik ben 35jaar en we hebben al een prachtige dochter die deze maand 2j word ! Liefs
Welkom dames!!! Mooie test zag ik voorbij komen op 14dpo super!!! Hier niet meer getest, alleen dinsdag ga ik testen en dan zie ik het wel!! Fijne dagen allemaal
Hallo meiden, mag ik ook meekletsen? 29 jaar, 1e kindje, mk in oktober 2014 Afgelopen donderdag 12dpo had ik al een mooie test, maar voor de zekerheid hebben we tot vandaag gewacht, 15dpo/1 dag na nod. Weer een mooie test, was al mooi opgelopen en cb gaf al 2-3 weken aan. Toch durf ik nog niet echt heel blij te zijn. Vorig jaar heb ik een ma gehad. Met 8 weken kreeg ik bloedverlies, en toen bleek het vruchtje al met 4/5 weken gestopt te zijn. Ik ben nu weer heel bang dat het misgaat. We proberen positief te blijven! We doen nu nog een weekje niets, en als alles dan goed gaat tot die tijd ga ik me weer aanmelden bij MvM. Ik hoop dat de zw.schapsklachten snel gaan komen, dat is voor mij een bevestiging dat het goed gaat. Nu alleen nog maar wat gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. En ik ben moe, maar heb ook niet echt goed geslapen de afgelopen paar nachten. Zo, genoeg over mij. Ik ga even bijlezen over jullie!