1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Succes met wachten! Hoop dat je test goed is! Vond het ook zo misselijkmakend.

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier ook nog even een update.

Gisteren was de controle goed, kleine weer even gehoord enz. Besproken hoe nu verder en zelf ook aangegeven dat echt heel graag doorverwezen wordt en eindelijk snapte ze dat ook ;) morgen afspraak bij de klinische verloskundige:) ben benieuwd en hoop eindelijk beetje rust te krijgen.

Verder heerlijk bezig met wassen van oude kleren van Nathan die straks voor Gideon zijn! Zo heerlijk!
    Suzanneke, succes met beslissing nemen! Lijk mij juist heerlijk om nog even de uit te zijn. Maar door waar je goed bij voelt!

3. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Lunap! Hopelijk wat rust straks. En gelukkig wat meer begrip van de vk nu. Succes morgen!

4. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week weer afspraak bij VK, ben benieuwd of ze bij mij ook over 'het drankje' begint..

Ik heb het idee dat mijn buik al weken 'stilstaat' trouwens

5. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat gevoel had ik ook een beetje. Bleek bij de controle dat mijn buik juist extreem gegroeid was, baarmoeder 6cm hoger in 3 weken.
    Maar omdat het zo omhoog was gegroeid in plaats van naar voren viel het me niet op :)

6. IH5

IH5 Niet meer actief

Luna p wat fijn dat je je nu serieus genomen voelt. Ik denk persoonlijk dat het ontzettend terecht is dat je in het ziekenhuis begeleiding krijgt ipv bij de vk.

En leuk die kleertjes weer wassen en alles terug zien van toen / zo schattig!

Ik werd net gebeld door de hematoloog (heb als bonus ook nog een erfelijke bloedings ziekte) maar alle labuitslagen waren op dit moment stabiel en dus goed! Heel fijn. Over een paar weken wordt dat weer herhaald maar voor nu even geen zorgen daar over :)

7. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gecheckt en er zit niks 😜

Volgens mij moeten we een nieuw deel openen. We zitten al over de 5000 berichten 🎉

8. IH5

IH5 Niet meer actief

Wat een geklets :D

Hier nog gauw even een buik pic van zonet

Bijgevoegde bestanden:

9. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    vrouwtje1983 ooh dat zegt dus niks dat ik het zelf niet zie... :D
    ga het toch wel even navragen voor de zekerheid.

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Zo even een ochtend niet gecheckt en zijn zo weer 2 pagina's verder. Wel leuk zo'n actieve groep maar neem me niet kwalijk als ik iemand vergeet..

@Lunap, goed dat je het hebt aangegeven. In jou situatie zou ik me ook zeker prettiger voelen bij de gynaecoloog.

@Nova, mooie 3D!!

@IH5, mooi buikje.

Hier ook gevoel dat buik stilstaat. Kindje komt ook nog echt bij de ribben voel dr vooral onderin tot mijn navel. Baarmoeder komt nu zo'n 4/5cm boven de navel. Hopelijk gauw een groeispurt.
    Phoe ze was gister avond/nacht echt heel druk geen idee wat ze allemaal deed. Wel geinig maar kon moeilijk slapen. Ze blijft wel in stuit liggen. Hoop dat ze tegen het eind wel uit zichzelf draait.

Ik krijg volgende week Anti D omdat ik Rhedus-neg ben en kindje Rhesus-pos. Heeft nog iemand dat hier? Of ervaring mee?

11. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Inderdaad tijd voor een nieuw deel!

Fijn dat er nu zo veel goed nieuws is van iedereen hier, alle baby's zitten nog lekker warm in de buik.

Hier is alles ook nog in orde, meisje groeit langzaam maar wel in een stijgende lijn.

Prachtige echo's dames! Leuk om alle kindjes al zo te zien!

Wij zijn inmiddels echt 100% klaar voor de komst van de kleine. Geboortekaartjes uitgezocht, ziekenhuistas ingepakt, namen vastgelegd etc. Vind het heerlijk dat we voorbereid zijn. Ik verspreek me wel elke keer bijna over de naam, we willen het namelijk nog geheim houden voor iedereen.

12. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Lekker gevoel hey om klaar te zijn! Hier nu 90 procent maar dat zijn kleine dingen zoals de kast goed indelen enz. Maar verder staat alles klaar en als de kleine nu komt dan moet ie toch nog even blijven en kan die 10 procent makkelijk dan nog doen.

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    wij gaan van het weekend eindelijk de babykamer maken :D

14. IH5

IH5 Niet meer actief

Lekker als het bijna klaar is, dat geeft rust.

Ik heb trouwens een nieuw onderwerp geopend waar we verder kunnen gaan.

Dan kan deze dicht.

15. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom moet deze dicht? Stomme vraag misschien?

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Meiden, ik hou het allemaal niet zo goed bij hier hoor haha. Lees wel steeds bij, maar om dan ook nog op alles te reageren..

Ik zag mooie 3d fotos voorbij komen:)
    Sara heb jij al besloten of je 3d doet?

KleineFee wat fijn dat alles al zo klaar is bij jullie, heerlijk!:) En Lunap ook al voor 90%:)
    Wij zijn ook al aardig ver. Vandaag 29 weken:)! En de meubeltjes komen vandaag:) Als het goed is, worden deze as. donderdag in elkaar gezet.

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113

Deel Deze Pagina