Nee nog niet, bedankt voor de tip!! Morgen maar meteen halen! Emesafene ken ik niet, moet je die via de huisarts aanvragen?
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 29 november Rosalincke ? jaar 2e kindje Joos1 35 jaar 1e kindje 1 december KleineFee 27 jaar 3e kindje Fryslangirl 30 jaar 1e kindje IS88 26 jaar 2e kindje Freubel40 40 jaar 1e kindje Mavane 29 jaar 2e kindje 2 december Noa2 30 jaar 2e kindje 3 december Plmp89 25 jaar 1e kindje DisneyMama 26 jaar 2e kindje Wvw 28 jaar 1e kindje 4 december Fortunae 26 jaar 2e kindje Miekiej88 26 jaar 1e kindje 5 december Lunap 32 jaar 2e kindje Nonie ? jaar 1e kindje 6 december NathalieD 24 jaar 3e kindje Sim88 26 jaar 2e kindje 7 december Bodien 27 jaar 2e kindje xMeliisz 24 jaar 1e kindje Mik2sept 33 jaar 3e kindje 8 december Cdvg ? jaar 1e kindje Mywish2014 24 jaar 1e kindje 9 december Anoniempje25 28 jaar 2e kindje 10 december Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Woerdie 35 jaar 2e kindje Lionne 34 jaar 2e kindje 12 december Belony 37 jaar 1e kindje Meisje1234 27 jaar 1e kindje 13 december Mik81 ? jaar 2e kindje 15 december Fidel2010 30 jaar 2e kindje Afspraken April ♥ 13: wvw, eerste echo 13: Nonie, eerste echo 16: noa2, eerste echo 17: IS88, eerste echo 17: NathalieD, eerste echo 17: Miekiej88, eerste echo 20: Sim88, eerste echo 20: anoniempje25, eerste echo 21: mavane, intake vk & eerste echo 21: Fortunae, intake gesprek & eerste echo 21: Bodien, eerste echo 22: fryslangirl, eerste echo 22: joos1, intake gesprek & eerste echo 23: KleineFee, intake vk & eerste echo 23: IS88, intake gesprek 24: lunap, intake gesprek 29: Mik2sept, intake gesprek & eerste echo 30: noa2, intake gesprek Afspraken Mei ♥ 8: fryslangirl, intake gesprek 11: lunap, termijnecho 13: DisneyMama, intake gesprek & termijnecho 13: Mik2sept, termijnecho Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
KleineFee bedankt voor het updaten van de lijst. Heb even mijn leeftijd bijgevoegd. Fidel, Mik2sept en Lionne, ben zo vrij geweest jullie leeftijd dan wel jullie gegevens bij te voegen Bodien jeetje wat heb jij het druk. Snap heel goed dat je daar soms sjaggie van kan worden. Vergeet ook niet te ontspannen af en toe. Noa2 wat ontzettend vervelend dat je je zo beroerd voelt. Bij mij hielpen mandarijnen heel goed. Hopelijk vind je snel iets wat helpt. Ik moet nog bellen met mijn gyn voor de eerste echo. Vorige keer kreeg ik 'm bij 7 weken, dus denk nu ook.
Kleine Fee wat toevallig ! Hopelijk gaan we weer samen het afteltopic tegemoet. Hoe gaat het met je kleintje? Noa Emesafene kan je idd via de huisarts krijgen. Ik heb het m'n vorige zwangerschap 8 maanden gebruikt, later in combi met omeprazol en antagel. Bij mij hielp het alleen het overgeven terug te brengen tot acceptabel niveau, maar voor de misselijkheid deed het helemaal niets. De misselijkheid verdween nadat de placenta eruit was. De HG begon toen in week 5. Nu ben ik amper zwanger en al behoorlijk misselijk, al aanwezig sinds 9/10 dpo maar vandaag werd het echt heviger. Ik ga morgen starten met acupunctuur. Heb nog emesafene in huis maar daar start ik niet mee zonder overleg en ik wacht eerst af tot ik ga spugen omdat het voor de misselijkheid niks doet. Hoop dat de acupunctuur helpt en de HG in toom gehouden kan worden.
Hier hielpen alleen crackers (van lu zeg maar). Nu gelukkig nog niet misselijk. Wat de echo betreft, hier is het beleid om met 7/8 weken een 'intact' echo te maken en de intake te doen en dan 4 weken later de termijnecho. Heerlijk dus! Bodien, ik herken het. Wij zitten ook in een verhuis. Nu stap 1 (app leeg en naar mijn ouders) en met 3 maanden alles opnieuw verhuizen en huis inrichten en opknappen naar mijn/onze zin. Plus een kleine en werk das druk ja. Lekker vroeg naar bed dus. Wat betreft tijd die lang duurt, ik vind dat wel mee vallen. Over 2 weken al een echo, das best vlot, eigenlijk. Ik vond die 4 weken tussen de eerste 2 afspraken de vorige keer langer voelen.
Woerdie je bent nog erg vroeg toch?? Voor NOD?? Was je vorige testje al langer opgedroogd? Bij mij duurt het altijd even bij de kruitvattesten voordat de streep duidelijker wordt. Daarnaast hoor ik laatste tijd steeds meer verschil in de kruidvat 2v5 testjes.
Hoi woerdie... ik heb je vorige test even opgezocht. Die was idd een stuk duidelijker. De testen drogen idd nog donkerder op. Maar zelf heb ik helaas geen goede ervaring met een aflopende test. Hou je ons op de hoogte?
Woerdie wat onzeker zeg die test.. Maar idd hoe droogt hij op? Hoor allemaal slechte ervaringen over de kv's laatste tijd, irritant zeg je doet toch een test om zekerheid te krijgen.
Bodien Welke borsten ??? Hihi ... Nee dus. Niks meer van over na de vorige zwangerschap om last van te hebben . Alleen maar misselijk, heel misselijk.
Woerdie, misschien moet je nog eens een foto van je eerste test erbij plaatsen? En is het al beter opgedroogd? Ik heb geen pijnlijke borsten. Wel gevoelige tepels en zie ook dat ze veranderd zin. De witte bultjes zijn toegenomen zeg maar. Dit was bij zwangerschap van Elise ook zo. Ook nooit pijn in borsten toen gehad.
Hoi meiden Ik zou vandaag ongesteld moeten worden . Vorige had idd even gelegen en als ik nu naar de test kijk is de streep idd stukken donkerder... Ben gewoon een beetje bang dak toch ongesteld word,onzekere muts 😉 Zal vd week nog een digitale test proberen... Bedankt voor jullie reactie 😘
Woerdie op hoeveel DPO zit je nu? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook zulke testen. En soms leek een test een dag later wel lichter ... Toch helemaal goed gekomen, uiteindelijk had ik in week 6 pas een redelijke knaltest met MvM. Ik heb vanochtend nog een test gedaan waarvan ik me dan weer afvraag of dat wel normaal is want zo'n test ken ik dus niet. Zelfs die bij 6 weken van MvM was lichter dan deze van vanochtend. Meer mensen zulke testen gehad? Het zegt volgens mij allemaal niet zoveel ... Positief is positief, licht of donker en garantie op een goede afloop heb je niet. Maar het maakt je wel onzeker ... De eerste weken zijn zoooo spannend.
Oh fijn dat ie toch wat donkerder is geworden. Klopt met die kruidvat testen hoor ... Na een tijdje liggen worden ze duidelijker. Niet gek dat je onzeker bent, denk dat we dat allemaal wel zijn! Noem het onzeker, realistisch, whatever het is gewoon spannend.
O haha je vind het vreemd dat die zo donker is, nou dat is alleen maar goed hoor. En de test van mvm heeft veel meer hcg nodig dus die kan idd lichter zijn.