1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik81

mik81 Niet meer actief

Haha nee dat snap ik ... Dat bedoel ik juist! Ik heb nog niet eerder zo'n donkere test gezien. Kom uit het medische wereldje en weet dat hoog HCG kan duiden op mola zwangerschap ... Vandaar dat ik even wat bevestiging zocht ;).

2. mik81

mik81 Niet meer actief

Exact :D! Dat wist ik niet van die MvM test ... weer wat geleerd!

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Geloof dat die kans 1 op 20 000 is dus gaan we niet vanuit. ;)
    Hoe ver ben je nu? Mijn laatste testen waren ook mooi duidelijk kijk maar in mijn album.

4. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mik81 ik had ook zo'n knaller 1,5 week geleden. Bij dl had ik op 15dpo al 3+ op de test. Maak kennelijk snel HCG aan. Kans op Mola is zo klein!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      0
  5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Goede morgen dames
    Mijn eerste afspraak staat op 1 mei 9:30 pff zolang mijn gyn gaat op vakantie en wil mij zien aan de andere kant is het wel fijn dan ben ik al 9 weken

Liefs

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mik81 misschien een tweeling😜
    Bellen vk dat doe ik op zijn vroegst vrijdag anders maandag, dl krijgt donderdag eerst de neusamandeken er voor de tweede jeer uit.

Pff ik bkijf naar ee wc kopn om te checken of stiekum toch geen ongi doorbreekt, vandaag nod:p stom ik weet t maar kan t niet helpen

7. mik81

mik81 Niet meer actief

Ja jullie hebben gelijk hoor 😊! Die kans is ook heel klein. Mja dat was de kans dat ik op natuurlijke wijze zwanger zou raken ook en dit is de tweede keer 😳. Ik zeg niet meer zo snel dat iets me niet gebeurd 😉. Vandaag 16dpo.

8. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Zojuist 20:$ bladzijdes terug gelezen, hahaha wat zijn jullie heerlijk aan het kletsen.

Alle nieuwe dames gefeliciteerd, wat hebben we al een mooie lijst zeg!!

Hier gaat het goed, Heerlijk paar dagen Frankrijk. Heb alleen al echt een dikke buik gekregen, zullen de darmen wel zijn. Mijn eigen BH's pas ik ook echt niet meer in. Heb vorige week hele leuke sport bh's gekocht bij de Hema, met een leuke kanten achterkant. Maar ook die beginnen al wat strakker te zitten. Hebben meer dames al zo'n dikke buik en grote borsten? Ik kan het denk ik niet verborgen houden zo, valt mn moeder echt op dat weet ik zeker. Ik kan mn eigen broeken niet meer dicht krijgen, dus draag jurkjes. Van de week maar om een positiebroek kijken, want ben eigenlijk niet zo van de jurkjes haha.
    Nog 2 weken tot de echo!! Kijk er echt naar uit zeg. We hebben tijdens de reis naar Frankrijk al wat over namen nagedacht.
    Heb besloten dat ik het vandaag ook aan mn beste vriendin ga vertellen. Die buik gaat ze anders vast commentaar opgeven, kan natuurlijk zeggen dat ik veel gegeten heb met pasen, maar ja ik lieg liever niet.

Vandaag ook gestart met verzamelen voor MVM... leuke gedachte dat ik zo andere moeders kan helpen.

9. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mywhish, pfft dat klinkt inderdaad nog heel ver weg!

IS88, dat is een mooie test! Zo is die van mij nog niet ;)

Zijn er meer meiden zo benauwd en draaierig? Als ik alleen al een keer de trap op loop wordt het zwart voor mijn ogen. Naar gevoel maar na de bevalling van dl heb ik dit ook best lang gehad, maar niet zo snel al in de zwangerschap... Iemand bekend mee?

En ik had nog een domme vraag, als je traag hcg aanmaakt groeit je kindje dan ook minder snel.. Volgens mij niet toch? Zou wel raar zijn..

10. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zou iemand me ook nog even op de lijst willen zetten?

10 December 2e kindje 23 jaar

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nee je de groei van je kindje staat daar helemaal los van, de aanmaak van hcg is per persoon wat verschilkend, net als de reactie er op, van hcg wordt je ook misselijk, sommige zijn t helemaal niet en hebben een knaller van een test en andere zijn heel misselijk met een lichtere test

Draaierig, een dag na de eerste keer testen, maar was bij echt vermoeidheid, kan ook duiden misschien op wat laag suiker of ijzergehalte

12. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    ow ja.... tweeling... haha mijn man hoopt op een tweeling:cool: ma ja hij hoeft t niet in zn buik haha... Tis onze eerste dus t zou niet erg zijn:D

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb dus wel knal testen maar weinig last van al die hormonen. Heel gek. Aan de andere kant blijf ik het een wonder vinden hoe het allemaal werkt en dat er na 9 maanden een volgroeid kindje is 💕

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Woerdie, snap je angst hoor. Gisteren getest en prachtige donker en die van vanochtend was ook een stuk lichter..... Maar heb gisteravond 1.5 liter water gedronken...Maar maak mijzelf ook gek hoor.

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    vervelend he, dat onzeker zijn.
    Ik had gisteren een knaltest, maar ik blijf ook bang of alles wel goed gaat. Het enige wat we kunnen doen is afwachten....

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn test van gister

Bijgevoegde bestanden:

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Lichter nee om en nabij t zelfde tussen een avond test om 18.30 op zaterdag en een ochtend test op maandag, alleen moest om 04.00 plassen en om 08.00 getest, moest echt ook even me best doen om te plassen maar had ook wel even zoiets van ohh die moest tich dinkerder zijn... Maar heb er vertrouwen in, morgen opnieuw testen, straks testen halen

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Moooooi:D

19. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, weet je wat ik jullie dan aanraad als jullie toch willen testen? Om een cb digitaal te doen en dan een week later weer. Dan kun je makkelijker zien of je hcg oploopt.

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Klopt maar ze zijn zo prijzig ;)

Deel Deze Pagina