1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Cdvg balen meid
    heel veel sterkte. Knuffel

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ohh wat vind ik het rot voor je bah bah!! Hopelijk kunnen ze daar wat voor je betekenen. Ze hebben wel wat medicijnen tegen vroege miskramen. Hoop dat die 3x stomme pech was en ze jou kunnen helpen aan een zorgeloze voldragen zwangerschap! Sterkte!!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Cdvg heel veel sterkte! Nu in auto, maar reageer straks nog verder op jouw bericht.

4. mik81

mik81 Niet meer actief

cdvg Bah wat naar :( ... Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets kunnen betekenen en dat de volgende zwangerschap wel een blijvertje is.

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    cdgv, wat rot zeg! Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen met veel miskramen soms iets te vruchtbaar zijn, waardoor het lichaam er te laat achter komt dat het toch geen goed vruchtjes is. Als dat zo is, dan komt er echt een moment dat het bij jullie ook lukt!
    Veel sterkte bij de gynaecoloog!

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Hier toch weer cb gedaan....er stond bij mij ook 2 - 3

7. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Bodien zoveel testen gedaan haha

8. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Jah echt erg. Lijkt wel een obsessie...echt waar...had ik die ene test maar nooit gehad van "niet zwanger" denk dat ik het dan bij een stuk of 3 had kunnen laten .....zucht....

9. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd he dat er dan zo een test tussen zit. Maar nu een super test!

10. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    826
    441
    63
    @cdvg
    Heel veel sterkste lieve dame! Ik hoop dat je bij de gynaecoloog wat antwoorden kan vinden..
    En hopelijk ben je snel gezegend met een gezonde baby in je buik!

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    En nu stoppen en geniet Bodien :p Gaat dat lukken denk je? Hihi

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    De verloskundige belde net om een afspraak te maken voor een eerste echo.
    Ik mag 29 april komen.

Oeh,spannend.

13. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    826
    441
    63
    @lionne, wat leuk nieuws, wachten duurt lang he.

Ik heb vandaag weer contact gehad met de verloskundige, vandaag een andere van de praktijk. Zij was veel positiever, en zag de noodzaak van een eerdere echo (hij staat pas voor 13 mei!) niet in, maar als ik me ongerust maak mag ik wel eerder komen, dus nu een extra echo op 22 april :D. Ben wel door haar woorden al iets gerust gesteld, maar toch nog zo spannend..

14. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Disneymama, dat is fijn. Kon alleen zo gauw niet terug vinden waarom je je zo zorgen maakt? Sorry, er word hier zo veel gekletst :)

15. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    826
    441
    63
    Ik vorige week een dag bloeding gehad, dus twijfel nog of ik wel/niet zwanger ben..
    maar met al dat geklets snap ik dat je het niet meer weet hihi.. heb er een halve dagtaak aan om mee te lezen :p

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Cdvg ik vind het super rot voor je dat je dit meemaakt! Ik zie een beetje gelijkenissen in mijn verhaal. Half augustus gestopt met de pil en de eerste drie rondes zwanger en alle drie keer geeindigd in een mk/ma. Nu in de vijfde ronde gelukkig weer zwanger.
    Ik ben na de tweede miskraam naar een gynaecoloog gegaan. Toen stelde ze eerst wat vragen en daarna heeft ze een inwendige echo gedaan. We moesten gelijk beide bloedprikken voor chromosomenonderzoek en ik ook voor evt stollingsafwijking. Dat was gelukkig goed bij ons.
    Zelf heb ik bij de huisarts bloed laten prikken op vit. B12, vit. D en schildklier. Dat was ook goed.
    Na de derde miskraam en nu vierde keer zwanger, was ik vorige week bij gynaecoloog. Ze heeft een andere optie benoemd. Er loopt nu een onderzoek. Je kunt laten prikken voor tpo, anti stoffen schildklier. Dat kan evt ook miskramen veroorzaken. Ik krijg morgen de uitslag ervan.
    Ik wilde je het vertellen zodat je alvast een indruk hebt (als je nog niet had) van hoe kan gaan, maar ook wat de opties zijn die je evt bij de gynaecoloog kunt aankaarten.
    Sterkte!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Hihi steeds meer geplande echos leuk hoor!

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    😰 heb ik fries stoofpotje in de oven staan voir morgenavond en ik wordt al beroerd van ee geur😫

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Ik werk in een productiebedrijf waar etenswaren worden berijd en sterke kruiden worden gebruikt. Ook zo leuk....

20. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Dat gaat me wel lukken hihi....hoop dat de tijd snel voorbij gaat en snel de echo heb.

Deel Deze Pagina