Hey Dames, Ik wil ff wat met jullie delen, vind het zo bijzonder. Ik ben mega allergies voor katten, lees benauwd, tranende ogen en niesen als een dolle. Daarnaast volgende dag helemaal onder de eczeem. Nou heb ik daar natuurlijk medicijnen voor en daarmee is het allemaal goed onder controle te houden. Maar in die medicijnen zitten hormonen die niet zo goed zijn tijdens de zwangerschap dus heeft de arts aangegeven dit zo weinig mogelijk te nemen en helemaal maar 1 tegelijk en niks te combineren. Gister ging ik mijn naar mijn vriendin die heeft 2 katten. Normaal hou ik het daar met medicijnen niet langer dan 2u uit zonder te niezen. Nu dacht ik aan wat de dokter gezegd had en had dus vooraf niets genomen ik dacht kan altijd nog als ik ga niezen. Maar dat gebeurde helemaal niet..... Ik heb niet 1x geniest en vanochtend had ik ook geen rare eczeem plekken. En ik ben er toch de hele middag geweest. Hoera voor de hormonen van de zwangerschap:> zo wil ik altijd wel zwanger zijn hahaha... Heb het ook aan mn vriendin verteld... ze was helemaal door de dolle en zo enthousiast. Echt leuk dat iemand in mn omgeving het nu weet. Ik ben zo blij dat ik (voorlopig) van mn kattenallergie af ben!! Ben benieuwd of jullie ook al van die bijzondere dingen hebben meegemaakt.
Hey ja dat is wel appart idd...over katten gesproken. ..hier komt de kat van mijn schoonmoeder de hele tijd op mijn buik liggen.
Fryslangirl dat is idd bijzonder zeg! Zou leuk zijn als het dan helemaal weg blijft maar zo zal het dan wel niet werken hihi. Leuk dat je vriendin zo reageerde
Ik heb een schildklier ziekte en deze antistoffen en daarvan is inderdaad bekend dat het met miskramen verband kan hebben. Hoe weten ze volgens mij niet precies
Bah bah bah mijn test van cb geeft 2-3 weken aan gisteren aan een kant buikpijn en klein beetje roze haat die onzekerheid
He bah hopelijk ist t gewoon een haarvaatje of adertje wat geknapt is, alles is nu veel beter doorbloed en misschien op t randje of niet genoeg geconcentreerd,nde eerste wkn kunnen de hcg gehaltes enorm schommelen
Goedemorgen meiden ☺️ Waar komen jullie allemaal vandaan? Ikzelf woon in zuid Holland ☺️ Als ik s ochtends wakker word ben ik heel weeïg in m'n buik,van t moment dat ik wat gegeten heb zakt dit meestal wel☺️ Inmiddels ook last van nachtelijke wandelingen naar de badkamer 😊 Pies me een ongeluk 😂 Maar alles voor t goede doel 😁 Heb vannacht gelukkig goed geslapen! Vandaag vrije dag heerlijk genieten van m'n meisje 😍 Fijne dag allemaal !!😘
Ik woon in prov groningen, zuid oost tegen de duitse grens Ik ben savonds beroerder als smorgens maar had ik met dl ook haha, mijn ontbijt een banaan Vk gebelt😄 eerste afspraak verloskundige 8 mei om 13.00
Bedankt allemaal jullie leven zo erg mee doet mij ontzettend goed!! Heel Erg lief!!! Wvw, wat naar dat dit jou ook is overkomen zeg!! Maar fijn al deze info, ik kon vorige keer ook terecht maar wij gingen toen nog uit van domme pech en wilden het nog een keer zelf proberen. Nu is het anders natuurlijk. Ik zal dit ook eens aankaarten bij de gyn, dank je. Ben benieuwd wat de uitslag is bij jou, en heeft dit dan ook consequenties? Neem jij geen utro? @is88 heeft dit invloed gehad op het zwanger blijven bij jou? @bodien, wat super fijn dat jij 2-3 hebt staan zeg. Je maakte je ook een beetje zorgen door die stomme testen he. Heel erg fijn voor je dat je dit nu ziet!! Gefeliciteerd meid!!! @lunap hopelijk is alles gewoon goed!!! Ik duim Voor je!!!
Hé wat spannend lunap ... Hopelijk is toch alles in orde! Die onzekerheid is killing. Ik heb vanochtend met fertiliteit gebeld en mag vrijdag 1 mei komen voor de eerste echo als het goed blijft gaan. Oja ik ben woonachtig in Overijssel (noordwesten van).
Ik op dit moment....geen zere borsten niks....soms wat menstruatie krampen. Maar dat wil ook niet wat zeggen. @lunap er waren er meer die met 5.3 volgensmij nog 2-3 testten. Ik hoop voor je dat het allemaal nog goed zit. Wanneer heb je echo?
Ik slik kunstmatige schildklierhormonen en m'n dosis verdubbeld bijna als ik zwanger ben. Heb voor dl een vroege mk gehad, 1x dus. Sta dus wel onder verscherpte toezicht van den HA
Lunap ik duim dat alles goed is! Qua kwaaltjes voel ik ook niet echt iets. Ja moe en honger maar niet misselijk of zere borsten wat je altijd hoort. Vandaag over 4 weken echo!
Hahaha Ik heb alleen dat ik super slecht slaap 's nachts Word zo vaak wakker en draaien draaien draaien Vandaag 5 wk yeeey. Met me zoontje werd ik eind week 5 goed misselijk dus mag niet te vroeg juichen