Lunap laat je ons nog weten hoe het is verlopen Hier vanochtend ook misselijk dus braken op een lege maag. Echt geen pretje 😢
Ik ken het. ....hier is het gelukkig weer afgezakt. Ik heb me op mijn nieuwe werk al iets van verraden dat ik zwanger ben. Ik zei dat ik die kruiden zo erg rook. Ze vroeg direct of ik zwanger was.....want alleen zwangeren hadden daar last ervan. @lunap moet je vandaag voor de eerste controle al? Hoeveel weken ben je nu? Al 7 weken bijna?
Fortunae moet vandaag voor haar echo, denk dat namen door elkaar gehaald worden. Heb zelf al echo gehad afgelopen woensdag En de 20-4 weer.
Ik heb gevraagd aan de huisarts of ik gember met emesafene kan combineren. Vanmiddag krijg een antwoord. Heb het zojuist ook aan mijn moeder verteld, omdat ik me nu zo beroerd voel. Ze gaat me de komende weken helpen met de kinderen als het niet gaat. Ik ben heel opgelucht en ze reageerde leuk.
Nou super toch! Ik hoop voor je dat het snel afzakt meis. Ik zag trouwens dat jij ook op zoek bent naar Engelse namen....ik ook Mijn zoontje heet Duncan. Ik zit zelf aan de naam Jace te denken voor als er nog een jongentje zou komen. Meisje misschien Jenna of Jenny
Ik kom net iets leuks tegen. Geeft de groei van het kindje weer. Maar weet niet of ik hier een link mag delen
Fortunae ook ik ben heel benieuwd! Hier licht misselijk en sinds vanmorgen witte bultjes om mijn ene tepel ontdekt. Toch wel een fijn idee .
Ja wij zijn weer op zoek naar een Engelse naam. Ik had daar een tijd geleden een topic voor geopend. Maar op het moment zijn we daar wat minder mee bezig. Eerst de echo. Mijn zoon heet Jayden en mijn dochter Hailey. We zoeken iets wat daar mooi bij past. Duncan is ook best een leuke naam.
Mooie namen Bodien en Nathalie! Ik ook benieuwd hoe met Fortunae en de echo is gegaan. Ik zelf ook in onzekerheid en alles. Gisteren einde middag met naar wc gaan ineens wc papier vol bruinverlies. Op avond nog twee keer beetje bruinig bij afvegen en af en toe leek ik licht menstruatiegevoel te hebben. Vandaag met naar wc gaan licht bruinig verkleurde afscheiding.. En ook af en toe soort menstruatiegevoel. Verder merk ik wel nog de symptomen die ik heb. As maandag de echo.
Leuk mavane.. grappig om te zien hoe de organen plaats maken wvw hoop dat het niet doorzet zeg... gelukkig maandag de echo al... ga duimen voor je!!
O wvw, ik lees het nu pas. Wat een onzekerheid! Ik ken er zo veel die dat gehad hebben en dat er niks aan de hand was. Ik hoop dat het bij jullie ook onschuldig is, maar kan me goed voorstellen dat je dit onzeker maakt
Dank jullie wel! Ja voel me erg onzeker erover. Wat als het alweer fout is, wat dan nog..?! Wil ook weer niet al te negatief denken, dus probeer nog wel hoop te houden. Idd gelukkig maandag echo. Al hele dag hoofdpijn, combi van geen koffie gedronken en stress denk ik. Dus lig al zeker uur met man op bed. En paracetamol even geleden genomen. Daarvoor wel lekker samen en met hond naar park geweest en lekker in zon in gras gelegen
Heb je die daarnaast ook gezien fryslangirl? Dat is het kindje tot 8 weken, zie je een beetje hoe het geleidelijk aan verandert. Ik vond het wel grappig om te zien