Nog even een vraagje, voelen jullie wat in je buik/baarmoeder? Ik dus eigenlijk niets. Had dat vorige zwangerschappen wel...
-mavane: Ik ben vandaag 4 weken als het goed is. Zie dat je al gebeld hebt! Ik voel helemaal niks in mijn buik, ik merk bijna nergens aan dat ik echt zwanger ben.
Wat een gezellig geklets hier dames, gefeliciteerd NathalieD!! Ik heb me ook ingeschreven voor mvm via zon aanmeldformulier online, heb er nog niet wat op gehoord, ma dat zal wel komen. Iemand (weet ff nie meer wie) vroeg of we al wat in de baarmoeder gevoeld hebben. Ik had alleen zaterdag flink last in die buurt, denk dat t bandenpijn was. Verder daarna niet meer. Gister was ik 1 vlaag heel misselijk waarbij ik moest overgeven. Maar vandaag was er weer helemaal niks behalve dat ik vanochtend een andere bh heb aangetrokken. Haha word daar n beetje onzeker van... heb liever hele dag last... dan weet ik( voor mijn gevoel) dat t nog goed gaat. Bij mn schoonzusjes is het in januari na 18wk mis gegaan, heel verdrietig, zij ging ook voor haar eerste kindje. Merk dat ik daar nu wat onzeker van word. Begrijp daardoor heel goed dat jullie na een miskraam ook heel onzeker zijn. We gaan gewoon duimen met zn allen dat t bij iedereen goed blijft gaan!!! Knuf!!!
Ik ben net al gebeld door mvm. Ze kent me onderhand na 4 keer aanmelden :s maar ze komt al 31 maart. En als de test goed is mag ik vanaf 2 april gaan sparen. Ze kent mn voorgeschiedenis, dus alles heel relaxed zei ze
Ik twijfel over meedoen aan mvm. De vorige keer heb ik maar weinig kunnen inzamelen doordat ik veel werk en in het weekend weg ben. Ook spotte m'n buurvrouw de flessen met 6 weken bij mij voor de deur
Whaha... hier in ons boerendorp zal dat wel meevallen haha... ik zie ook wel s melkflessen Ik heb net geturnd... dat viel toch nu al tegen... zal volgende week nog s proberen, maar denk dat het niet geschikt is. T schoot wat achter in mn rug, wat ik tijdens mn menstruatie ook wel is voel. Nu ik thuis ben voel ik mn banden weer. Misschien toch wat teveel van het goede en heb nog heel rustig aan gedaan.
Mvm: ik sla het deze keer over. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik wel meegedaan. Ik had last van extreme misselijkheid toen.
Ik heb de vk gebeld en de volgende afspraken: Vrij 17 april echo Do 23 april intake Meedoen met mvm heeft (bedacht ik me net) weinig zin. Ik ga eind april/begin mei 3 weken op vakantie.
Lekker zeg 3 weekjes op vakantie.... Wij gaan met de Pasen paar dagen naar Frankrijk ook wel lekker, ff eruit! Ik ben net gebeld door mvm, heb komende maandagavond een afspraak de 30ste. Moest wel mn ochtend urine ff bewaren, moet jij dat ook mavane? Ze dacht dat er anders misschien nog niet genoeg hCG in zou zitten voor de test.
Ik moet idd ook ochtend urine bewareb, maar weet niet beter. Die reden heeft ze me niet zo verteld. Ik wil na de test van mvm denk ik bellen. Ben nog zo onzeker dat ik die wil afwachten :s
Hallo dames ik mag me hier ook melden. Vandaag een positieve test van cb op 9-10 dpo denk ik. Dus yayyyy.....zo meteen komt me vriend thuis, heb mijn zoontje een rompertje aan laten trekken met "im going to be a big brother"!
Mijn vriend heeft het eerste jaar heel weinig met de kleine gedaan. Maar nu idd steeds meer omdat die ook meer kan. Ze zeggen weleens het eerste jaar is voor de vrouw. Ik ben tot nu toe erg misselijk in vlagen. Heb het vaak koud en begin nu ook wat vaker naar de wc te moeten gaan. Af en toe steken in mijn borsten en baarmoeder.
Gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar z'n reactie Ben het er alleen niet mee eens dat het eerste jaar voor de vrouw is mijn man is ook een dag thuis bij onze dochter en onderneemt van alles met haar
-Bodien: Gefeliciteerd en welkom! Als je even je gegevens doorgeeft zal ik je toevoegen aan de lijst -Vakanties: Lekker hoor fryslangirl en IS88 even er tussenuit! Wij gaan misschien ook in de meivakantie naar Frankrijk naar familie van mijn man, die zullen het ook wel leuk vinden om Lorena voor het eerst te zien. -Afspraken: Vandaag toch maar vast de vk gebeld, het is zo een leuke vrouw ik ben bang dat ze vol zit als ik niet op tijd bel. Op 23 april mag ik langskomen!
Dankjewel! Ik had mijn zoontje een rompertje aangedaan met im going to be a big brother. Hij las het ....keek verbaast....en vroeg of ik zwanger was. Toen ik ja zei was die heel blij en gaf me direct een dikke knuffel. En dat van het eerste jaar voor de vrouw word wel eens gezegt omdat veel mannen er in het begin nog niet veel mee hebben. Ik moest in die tijd echt dingen vragen zoals verschoon jij hem even....wil je hem flesje geven etc. Andera liet die het zo aan mij over. Er zijn natuurlijk ook genoeg mannen die dit wel heel graag doen. Maar merk gewoon nu de kleine ouder word dat hij het ook leuker begint te vinden.