1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wvw rust lekker uit. En geniet vn ht weekenD en voor je het weet is het maandag.

ego:gisteren ws ik miaselijk en doodmoe en vandaag niet. Zo raar. Wel pijnlijke borsten en veel moeten plassen.

2. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    lief dat jullie aan me denken.
    De echo was goed! Een ukkie met een hartslag! Super gelukkig.
    Ook kunnen zien waar de bloedding van kwam en dat ligt niet in de buurt van die kleine. Ik kan nog meer bloed verwachten.
    Of het is de helft van een tweeling, of met het maken van de placenta is er eenbloedvatje geklapt. Dus ook voor anderen met bloed, het hoeft niks te betekenen.

ik zal de foto later posten.

Wat misselijk betreft, droge crackers (van lu) voor je opstaat. Dat hielp/helpt hier het beste en vaak kleine beetjes eten.

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen Fortunea!!

4. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel goed om te horen!! Wat een opluchting!

5. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Yes! Hoe ver ben je nu?

6. mik81

mik81 Niet meer actief

Ah wat ontzettend fijn dat het in orde is! Een kloppend hartje :):):).

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Fortunae wat super voor jullie zeg! Zelfs een hartje!:) Geniet ervan!

Ik heb vandaag ook paar keer misselijk gevoel gehad en net ook met eten.. Had ook last van darmen en mijn buik was heel hard net en nu weer minder..

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Wat super zeg! Heerlijk nieuws! Hoever ben je nu?

9. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Tja dat blijft de vraag, ht vruchtje was te klein om te kunnen meten :)
    Dus minder dan 6.3 (die lengte liet ze zien) en meer dan 5.3 (dan begint het hartje te kloppen). Ik gok zelf 6 weken vandaag, maar dat kan een dagje schelen natuurlijk.

10. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Fortunae, Gefeliciteerd met jullie mooie echo! :D

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    169
    63
    Fortunae wat een mooi nieuws! Ik kan hier echt niet wachten op mijn eerste echo. Nog anderhalve week wachten.

12. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Super fortunae, fijn dat het allemaal goed zit. Ben benieuwd naar de foto!! En nu lekker genieten vant weekend!!

13. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Gefeliciteerd met je mooie echo Fortunae, erg leuk!!!
    Ook hier nog even 9daagjes geduld hebben ☺️

14. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland

Heb het gezien idd. Ik heb zelf de PregApp op mn telefoon. Dat is een engelse app daar kun je ook de veranderingen zien. Heb hem gratis gedownload is de Playstore van Samsung. Iedere week kun je daarop zien hoe je kindje er nu uitziet, je kunt het ook helemaal draaien. Ik vind het echt heel leuk. Misschien wel een aanrader voor meer dames hier!!

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    tada!
    Voor de nietkenners, het rondje is het vruchtzakje en het boontje is het kindje.

Bijgevoegde bestanden:

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben er niet gerust op dat alles goed gaat. Ik heb geen bruin of rood bloedverlies, mar ik voel eigenlijk niet veel meer. Ik ben niet meer misselijk, ben niet meer doodmoe en heb geen rugpijn meer.

Heb alleen keelpijn, maar dat heerst hier.
    ik mag 29 april voor een echo, dus dat duurt ook nog heel lang.

17. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Vervelend Lionne,
    klachten kunnen wel per dag echt verschillen. Ik snap je zorgen, maar het hoeft echt niks te zeggen.

18. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    169
    63
    Hier op dit moment ook geen klachten. Dat kan je idd erg onzeker maken. In de zwangerschap van mijn zoontje had ik op een gegeven moment ook geen klachten meer maar hij is er toch. Wachten op de echo duurt lang he....heb ik ook wel.

En wat een mooie foto. Dat er zon zakje bij zit is vaak een goed teken zei mijn vorige echo mevrouw haha.

19. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    #799 Miekiej88, 11 apr 2015
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    Hooii dames even ego post van mij

Omdat de buikpijnklachten bleven aan houden heb ik gebeld met kliniek waar ik behandeling heb gehad (Dusseldorf). Arts wou mij toch graag zien.
    Was gisteren precies 6 weken en de echo zag er voor het termijn goed uit. Zelfs al hartactie wat voor mij gevoel wel traag ging maar de arts zei dat het goed was voor het termijn dus gaan we dan maar vanuit. De pijn komt van de flink vergrote eierstokken (door stimulatie IVF) en die bult op mijn onderbuik is mijn rechtereierstok. Moet nu rustig aan doen en verder onder controle blijven van gynaecoloog in mijn eigen woonplaats. Komende nacht gaan we 5 dgn naar Valencia met me schoonouders en ze hebben al van alles gepland. Vind het moeilijk om daarin mijn grenzen aan te geven maar het is even niet anders en voor het goede doel

Zal ook echo foto plaatsen zo die is vergelijkbaar met Fortunae

En voor degene met geen of weinig klachten dat heb ik ook niet hoor dus geen zorgen..

20. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, heb wel een beetje meegelezen maar helaas geen tijd om te reageren. Ook een aantal vervelende berichten gelezen, heel veel sterke meiden! Lees veel berichten over wisselende of weinig klachten. Heb ik ook, soms een dagje ineens helemaal geen gevoelige borsten meer. Schiet dan ook gelijk in de stress, maar de dag erna zijn ze er weer! Heb verder zowiezo ook weinig klachten!
    Afgelopen woensdag is MvM langs geweest. Test vond ik best wel even spannend. Maar het was echt een knaltest dus weer helemaal gerust gesteld:)
    Fortunae wat een mooie echo, fijn! En Miekiej, goede berichten. Hoop dat je een beetje gerustgesteld bent. Hier ook aan het aftellen tot de echo. Sta volgens mij nog niet op de lijst: 21-04 intake verloskundige en eerste echo.

Deel Deze Pagina