Mooie echo fortunae! Heel bijzonder! Gelukkig goed nieuws voor jou! Hier ook eigenlijk ook haast geen kwaaltjes, alleen af en toe gevoelige borsten maar niet zozeer pijnlijk..de blauwe aderen zijn nog wel steeds goed zichtbaar rondom borsten, buik en bovenbenen in de buurt van de liezen.. Ik heb ook de site bekeken, erg leuk om te zien van week voor week idd! Me vriend viel het meer op aan de rechterafbeelding dat ook de borsten ineens mee groeide 😂😂
Ik heb ook bijna geen klachten meer. Nu sinds een paar dagen weer wat last van een soort bandenpijn. Maar twijfel of ik misschien geen blaasontsteking heb.
Dat is toch wel een hele gerustelling voor je lionne! Proberen te gaan genieten van een zwangerschap zonder kwaaltjes ( tuurlijk logisch dat je daar onzeker van word) maar ken er genoeg die er fluitend doorheen zijn gekomen zonder vervelende kwaaltjes
Mooi Miekie!! Ik ging net mijn testen weer eens bekijken, de allereerste testen. Kreeg ik toch weer even een geluksmomentje
Meiden,ik heb al de hele dag flink rugpijn (net boven m'n billen) en zeurende buikpijn... Heb net al een uurtje geslapen... Ik maak me zorgen 😔
Blech weer roze met afvegen ben wel verkouden en moet veel hoesten enz hoop dat het daardoor komt. Bij mijn zoontje heb ik trouwens in de eerste weken ook gevloeid maar ondanks dat geeft het toch spanning.
Buikpijn mag, je baarmoeder moet immers groeien. Miekje, ik zie volgens mij vooral het vruchtzakje, klopt dit?
@Lunap kan me voorstellen dat bruin/bloedverlies altijd spanning geeft ook al ken je het met positieve afloop. Nu houden we ook de moed erin. Bedankt voor jullie reacties.. Vandaag beetje rot dag. Nergens puf voor zelfs de vakantie niet. Last van eierstokken en ook beetje weeig hele tijd. Heb helemaal geen trek en moet hele tijd bedenken waar ik dan wel zin in heb.
Goed nieuw Fortunea! En een mooie echo. Mieke jij ook een mooie echo. En een dikke knuffel. Hoop dat je je morgen beter voelt. Lunap dat is weer schrikken als je bloed verliest. Ik hoop dat het niks is en dat het gauw weg is. Hier steeds meer last van mijn borsten. Ze waren eerst gevoelig, maar beginnen nu echt zeer te doen.
Zo appart eigenlijk dat geen enkele zeangerschap hetzelfde is. Bij mijn zoontje had ik giga last van mijn borsten. Maar nu helemaal niet. Nu meer misselijk.
Bodien inderdaad apart. Eerste zwangerschap nooit misselijk geweest. Tweede zwangerschap kotsmisselijk. Ben benieuwd wat het deze keer gaat doen. Wel alle zwangerschappen zere borsten. De eerste keer was de pijn het allerergst.
Hoi dames, Mooie echo's voorbij zien komen. Vrolijk me wat op 😊 Hier heb ik af en toe last van misselijkheid en gevoelige borstel en verder nog kip lekker. Vanaf week 6 kan alles omslaan. Dus hou me hart weer vast Voor de meeste van ons komt de 1e echo al in zich. Vind het zo spannend. Voelen jullie trouwens ook net boven je vaginale iets hards zitten?
Mooie echo's gezien, super! Hier begint de medicatie tegen de misselijkheid wat te helpen. Ik slik nu emesafene in combinatie met antimetil. 'S middags voel ik me redelijk. 'S ochtends is een drama. Gelukkig komt m'n moeder morgenochtend helpen met de kinderen en brengt de oudste naar school. Verder geen last van andere kwaaltjes of gevoelige borsten. Wel het idee dat ze wat groeien. En verder aftellen tot de echo vrijdag. Vandaag ben ik 6 weken, de dag dat het de vorige keer mis ging. Maar nu heb ik er wel een goed gevoel bij. Ik merk ook dat mijn kleding wat minder comfortabel gaat zitten. Hebben jullie dit ook al?
Mooi echo's meiden, nog een weekje en dan hopen wij ook zo'n mooie echo te zien. Anoniempje, hier ook idd iets hards. Maar dat is gewoon je baarmoeder die je voelt. Tenminste bij mij is dat. Ik kan heel goed zelf voelen tot waar m'n baarmoeder nu zit en hij is super hard! Hier ook twee verschillende zwangerschappen. Eerste vrijwel nergens last van gehad in de eerste weken behalve hele zere borsten. Nu echt extreem moe en misselijk, maar gelukkig niet hoeven spugen. En nu al zo'n last van bandenpijn!
Ik kan geen spijkerbroeken meer om m'n buik verdragen, buik is hier ook al aardig opgezet wrs m'n darmen ☺️ Fijn dat de medicijnen aanslaan en je moeder je meehelpt😊
Hier begint kleding ook al wat minder Te zitten maar denk dat ik een aardig dikke buik ga krijgen. Ik droeg mijn vorige zwangerschap naar voren toe en had een buikomvang van 114 cm.