Mijn broeken zitten ook niet lekker. Heel mijn buik is opgezet. Had dat bij elise ook, toen met 13 weken was het opgezette weg en kreeg ik de echte zwangerschapsbuik. Nu begint het eenk wat eerder
Moet nu al moeite doen om het te verbergen Bij dl was het winter dus kon ik mooi sjaals dragen. Gaat nu natuurlijk niet.
Hier ook veel moeite met verbergen. Normaal heb flinke bovenbenen en n bijna strakke buik... nu heb ik ineens een buikje... draag veel strakkke kleding normaal van boven dus heb ook niet echt wat om het te verbloemen. Heb mezelf dus maar ff verbannen bij mn ouders en schoonouders. Nog 10 dagen tot de echo... kan nie wachten!!
Vol gevoel is herkenbaar jaa.. Gisteravond met vrienden uit eten geweest en wilde zo graag me knoop open doen na het eten Zijn er hier meer dames die merken dat ze eerder wakker zijn als "normaal"? het maakt niet uit of ik vroeg of laat naar bed ga, ben elke ochtend weer heel vroeg wakker en kan dan ook niet meer in slaap komen..
Bij mij zie je nog niks! @ meisje.. ik heb een week lang elke ochtend vanaf uur of 5 wakker gelegen. Kon dan niet meer verder slapen. Nu gaat het weer goed gelukkig! Zijn er meiden die nachtdiensten werken? Heb er volgende week 4, zie er nu best tegenop! Kan nu al nauwelijks mn ogen open houden s avonds!
Ik heb deze week ook 2 nachtdiensten....daarna direct weer hele dag voor de kleine zorgen. Pffff...ik heb nog steeds soms een slecht gevoel over de baby in de buik. Weet niet waarom....dat er iets mis is bedoel ik dan.
Dat gevoel herken ik bodien. Ik heb dat ook, maar gebaseerd op niks eigenlijk. Ik werk ook nachtdiensten. Twee weken terug gehad en vond het enorm zwaar. Over twee weken heb ik ook weer nachten en zie er idd tegen op. Maar ook tegen de avonddiensten want ik ben kapotsavonds. Dit zijn dan wel de laatste nachten. Was al uitgepland vanwege vorige zwangerschap en dat is blijven staan. Dan wel in juni weer zag ik maat dan ben ik 4 maanden ver. Die weiger ik te draaien
Hier, op de misselijkheid na, nergens last van. Niks opgezet ... Buik niet en borsten ook niet. En die laatste mogen van mij best wat groeien 😅. 1 mei de echo. Dus moet nog wat langer wachten dan de meeste hier zo te lezen. Maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Ben dan bijna 8 weken en de echo geeft dan ook meteen duidelijkheid. Er moet een hartje kloppen dan ... Geen onzekerheden en misschien vlgd week nog. Het is dan gewoon goed, of niet en dat vind ik wel fijn. Want als je bij vroegere echo's nog geen hartje ziet kloppen moet je een week later weer dus die week is extra spannend, je houd toch een beetje hoop en als t een week later toch niet goed is krijg je alsnog de klap. Dan maar liever iets langer wachten. Hoewel ik de dagen wel voorbij kan kijken hoor 😉. Was het maar vast zo ver. Verloskundige ook nog niet gebeld. Durf niet te voorbarig te zijn. Eerst echo in t zkhs afwachten. En tot die tijd duimen ☺️!
Sorry dames toch weer iets later dan gepland! Ineens een zieke peuter en een sprongetje bij de jongste, echt niet prettig. Ik zie wel prachtige echo's al!! Fijn dat de echo's goed waren, komende weken hebben er al veel een echo gepland staan en hopelijk is het bij iedereen goed. - wvw & Nonie: Ik zie dat jullie morgen je eerste echo hebben, heel veel plezier en succes!! Hopelijk goed nieuws van jullie morgen. Nog 11 dagen tot de echo zooo spannend, ben er heel zenuwachtig voor. Voel me gelukkig wel zwanger en ben ook wel zichtbaar zwanger. In de avond al best opgeblazen. Ik hoop wel dat we het toch nog tot na de echo geheim kunnen houden.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 29 november Rosalincke ? jaar 2e kindje Joos1 35 jaar 1e kindje 1 december KleineFee 27 jaar 3e kindje Fryslangirl 30 jaar 1e kindje IS88 26 jaar 2e kindje Freubel40 40 jaar 1e kindje Mavane 29 jaar 2e kindje 2 december Noa2 30 jaar 2e kindje 3 december Plmp89 25 jaar 1e kindje DisneyMama 26 jaar 2e kindje Wvw 28 jaar 1e kindje 4 december Fortunae 26 jaar 2e kindje Miekiej88 26 jaar 1e kindje 5 december Lunap 32 jaar 2e kindje Nonie ? jaar 1e kindje 6 december NathalieD 24 jaar 3e kindje Sim88 26 jaar 2e kindje 7 december Bodien 27 jaar 2e kindje xMeliisz 24 jaar 1e kindje Mik2sept 33 jaar 3e kindje 8 december Mywish2014 24 jaar 1e kindje 9 december Anoniempje25 28 jaar 2e kindje 10 december Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Woerdie 35 jaar 2e kindje Lionne 34 jaar 2e kindje Suzanneke 23 jaar 2e kindje 12 december Belony 37 jaar 1e kindje Meisje1234 27 jaar 1e kindje 13 december Mik81 ? jaar 2e kindje 15 december Fidel2010 30 jaar 2e kindje Afspraken April ♥ 13: wvw, eerste echo & gesprek mvm 13: Nonie, eerste echo 15: Woerdie, intake mvm 16: noa2, eerste echo 17: IS88, eerste echo 17: NathalieD, eerste echo 17: Miekiej88, eerste echo 20: Sim88, eerste echo 20: anoniempje25, eerste echo 20: Woerdie, eerste echo 21: mavane, intake vk & eerste echo 21: Fortunae, intake gesprek & eerste echo 21: Bodien, eerste echo 21: Plmp89, intake vk & eerste echo 22: fryslangirl, eerste echo 22: joos1, intake gesprek & eerste echo 22: Disneymama, eerste echo 23: KleineFee, intake vk & eerste echo 23: IS88, intake gesprek 24: lunap, intake gesprek 29: Mik2sept, intake gesprek & eerste echo 29: Belony, eerste echo 29: Lionne, eerste echo 30: noa2, intake gesprek Afspraken Mei ♥ 6: Vrouwtje1983, intake gesprek & eerste echo 7: Meisje1234, eerst echo 7: Bodien, termijnecho 8: fryslangirl, intake gesprek 8: fidel2010, eerste afspraak vk 11: lunap, termijnecho 13: DisneyMama, intake gesprek & termijnecho 13: Mik2sept, termijnecho ★ Sterretjes ★ Cdvg, 5 weken Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Mujn echo is ook met 8 weken. Nu wel al bijna 7 weken zwanger. Dan lihjt het misschien eerder. Maar ook ik kijk de dagen voorbij... nog 8 dagen
Ik heb donkere urine de hele dag door al vanaf het begin. Zal ik dan te weinig drinken of hsbben jullie dit ook?
Ik heb het ook en ik drink echt wel genoeg. Misschien valt het wat meer op doordat ik het in een witte kan opvang voor mvm, anders mengt het natuurlijk met water. In de ochtend is het bij mij bijna oranje wordt wel lichter gedurende de dag maar blijft vel geel. Terwijl ik anders aan het eind van de dag gewoon geen kleur meer had.
Slapen Ja dat heb ik ook,kom slecht in slaap ben meerdere keren per nacht wakker en rondom 07.30 wakker zekfs op zondag.. Kwaaltjes Heb een grotere bh aan en merk dat ik aardig minder last heb, tip voor dames koop straks een meegroeibh, dit scheelt enorm in pijnlijk borsten Merk dat ik vandaag teveel gedaan heb, meer verneinige steekjes in de buik, morgen even rustig aan doen
Succes met de echo dames! Hier nog steeds weinig kwaaltjes. Geen probleem met nachtdiensten, werk op de afdeling klantenservice van een grote zorgverzekering, dus alleen overdag werken.. Morgen vroeg op dus ik duik mijn bed in!
Hai meiden heb 28 april mijn eerste echo ben dan rond de 8 weken. Eerste kindje dus super spannend!! Begin nu overdag vaker moe te worden. Dat ik zo ineens lig te slapen in de bank 😁 gelukkig slaap ik snachts nu wel beter al ben ik wel elke ochtend dik een uur voor me wekker wakker. En mijn borsten doen echt mega pijn en groeien naar mijn idee al volop! Succes met jullie eerste echo's Mag ik op de lijst? Datum gok ik op 8 december Groetjes dide