O bodien, wat heftig. Ik weet precies wat je meemaakt. Mijn eerste zwangerschap verliep ook zo. Ben je nog in het ziekenhuis? Ik hoop voor jullie dat het toch te klein is om te zien, maar snap dat je daar nu geen hoop op verstigd. Hou je ons op de hoogte?
Ow bodien... zat je toch goed met je gevoel.... heel veel sterkte krijg je vanmiddag nog uitslag van het bloed? *knuf*
Hier beetje blij, vandaag honger misselijkheid. Moet iets blijven eten anders wordt ik misselijk... Een symptoom is toch fijn naar weekend met af sliertjes rood.
Dat hoop ik ook niet bodien, ik mocht iig het zkh niet uit voordat ze meer wisten maar mijn hcg was toen wel al bekend. Wat een spannende uren volgen nu! Bij mij konden ze dus ook niks zien op de echo, had een hcg van 1000. HEt zat dus blijkbaar ergens anders, maar omdat ze niet wisten waar had een laparoscopie geen zin zeiden ze. Aangezien ik al bloedde kon ik onder toezicht door middel van steeds hcg prikken afwachten of het toch uit zichzelf zou weg gaan. Dit is gelukkig gebeurd. Ondanks je verdriet hoop ik dat je door mijn verhaal misschien kan zien dat het minder eng hoeft te zijn dan het kan lijken. Tot nu toe lijkt het op mijn eerste zwangerschap.
Hoi dames , Sorry even een ego berichtje heb een klein beetje bruin verlies mag morgen vroeg voor een echo heb geen buik pijn maar ben wel bang Ze zei dat het van een innesteling kan zijn ze wou me eerst niet helpen ik zeg hallo mevrouw wij hebben hier 6 jaar op gewacht en toen kon het wel opeens pff Nu geen bruinverlies het was ook echt maar 2 stipjes licht bruin sorry meiden ben gewoon heel bang ! __________________
Lieve Bodien een hele dikke welgemeende knuffel voor jou! Wat is dit verschrikkelijk zeg... Ik leef met je mee 😢
Gelukkig een mooie test... Nu hopelijk maandag ook een mooie en goeie echo! Ook hier ontzettend moe... Vanavond doenik lekker niks 😜
Lieve Bodien, Wat een verdrietig nieuws. 💔 Wel fijn dat je snel terecht kon en nu duidelijkheid hebt. Ik denk aan je 🌹 Veel sterkte, meis.
-wvw: Ziet er goed uit die echo, fijn! Nu kun je wat meer gaan genieten van de zwangerschap -Bodien: Sterkte!! Echt erg voor jullie 😔 -Mywish2014: He bah wat een onzekerheid, hopelijk heb je morgen gewoon een goede echo! -Woerdie: Mooie test! Nog 9 dagen even wachten 😌
Gadver Bodien! Wat verdrietig! Mywish, wij duimen! Al denk ik dat je niet te veel zorgen hoeft te maken. Bruinverlies is niet zo erg. Hopelijk zie je een mooi kleintje! Nog mooie echo's gehad meiden???