1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Bodien wat een rotnieuws zeg....

Mywish duimen voor jou voor morgen...

Ik vind elk wcbezoek ook zo spannend...
    vandaag echt last van mijn broek... buik groeit per dag

Wat leuk zeg vertellen met moederdag, leuk idee!

2. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Bodien, meis wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte

Mywish, bruin verlies hoeft niets te betekenen. Kan je bezorgdheid begrijpen dat jullie eindelijk zwanger zijn na 6 jaar. Hoop een mooie echo morgen.

Dames, wat helpt tegen misselijkheid. Heb het de hele dag als ik niet wat eet. Ook zo'n vieze smaak in de mond

3. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    Vervelend nieuws bodien! Sterkte!!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nieuwe afspraak mvm 17-04 om 10.00 uur
    Stom genoeg daar ook al direct zenuwachtig voor😳

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #925 fidel2010, 15 apr 2015
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    Misselijkheid
    Gembercapsukes bij de natuurwinkel, en anders bij de ha vragen voor med tegen misselijkheid
    Buik
    Ik heb een broek die normaal lekker ruim zit, maar de knoop rolt nu om:) is echt erg, heb normaal een buik van mezelf, darmenbuik erbij lijkt op een zw buik van dl met 16 wkn😱 succes met verbergen

Vertellen
    Aangezien we t nog niet hebben vertelt, en volgens de (schoon)ouders
    we nog steeds de afspraak hebben voor de mmm op 29 april en ze onderling daar zondag t nog over gehad hebben,verteld me moeder me, dat sm zich toch ook wel zorgen maakt mede door vl suikerziekte of dat geen invloed heeft op zijn kwaliteit. En ze hoopt t zo ook voor ons omdat sz nu 33 wkn zwanger is van nr 2 en die hoeft er maar aan te ruiken.

Die gaan helemaal door t dolle worden op moederdag ;)

6. Elisabeth80

8 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Lees al een tijdje mee maar zou graag meeschrijven hier. Weet sinds een week dat ik voor de allereerste keer zwanger ben. Vind het superspannend allemaal, bijzonder en eng alles tegelijk.

Wat fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen, zeker nu ik het er verder met (bijna) niemand over kan hebben. En er wel de hele dag aan moet denken!!

Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten?
    Ik ben 34 jaar, eerste kindje, uitgerekend 15 december, echo 8 mei, intake vk op 12 mei. Dank alvast!

@bodien veel sterkte gewenst

@fidel2010 wij lopen helemaal parallel volgens mij!

7. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Elisabeth welkom en gefeliciteerd 😊

8. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Elisabeth! Is ook heel spannend, heb ik ook,alles is nieuw en onwennig, maar ook zooo leuk :)

Mywish succes vandaag bij de echo!

9. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Succes vandaag MyWish!

Welkom Elisabeth, leuk om nog een wat "oudere" 1ex moeder erbij te hebben ;)

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    MyWish succes vandaag!
    Bodien ik ben benieuwd hoe het nu met jou gaat. Hopelijk niet echt een BBZ! Sterkte!

Elisabeth welkom en gefeliciteerd!

Vertellen
    Bij ons weet nagenoeg niemand het nog. Een collega van mij weet het die ook van de miskramen weet en een coördinator bij mijn man weet ervan. Verder nog niet verteld.

11. Elisabeth80

8 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!:)

@joos1 haha goed dat je de aanhalingstekens gebruikt;) Ik ben ook nog eens over een paar weken jarig... :D Voel me echt een geluksvogel dit nog mee te mogen maken!

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    34 of 35 is toch niet oud? Ik word in augustus ook 35

13. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    vertellen
    Hier weten mijn ouders het en that's it. De rest van de wereld krijgt het te horen nadat mijn contract is verlengt. Dat moet er een worden voor onbepaalde tijd en zal met een maandje geregeld moeten zijn (en als dat niet is, dan is het rechtswege verlengt). Dus nog een weekje of 5 wachten en dan vertellen we het.
    Ik gok dat ik vrijdag 7 weken ben (volgens berekeningen was dat maandag). Dus met 11-12 weken kan het de wereld in. Dat zal waarschijnlijk zijn na de termijnecho, zodat het voor de buitenwereld niet lijkt of ik op mijn contract heb gewacht met vertellen maar op de echo.

klachten
    Ik ben zoooo MOE!!!! Ik zou wel de hele dag willen slapen! Gisteren ook wat te laat naar bed gegaan, en heb echt het idee dat ik uren in moet halen.
    De dagen dat het kan tuk ik 's middags nog wat, maar vandaag was het van 09.00-16.00 werken en is er dus geen tukkie bij.

Bodien en andere spannende dames
    Ik hoop zo Bodien dat het meevalt en niet BBM is!
    Andere meiden met bloed en spanning. Neem een voorbeeld aan mij. Écht vers bloed met kleine stolsels wat niks betekent! Hopelijk geeft dat wat vertrouwen!

Echo's
    Waren er nog meiden die echo's hebben gehad? Ik ben te moe om terug te zoeken, maar wel erg benieuwd naar de plaatjes!
    Hier nog een kleine week wachten, dinsdag mogen we (weer) spieken bij die kleine! Hopelijk is ons pukske goed gegroeid!

14. Elisabeth80

8 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me niet oud ;) We zijn daarentegen wel de oudste in het lijstje die voor hun eerste kindje gaan.

15. Elisabeth80

8 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me niet oud ;) We zijn daarentegen wel de oudste in het lijstje die voor hun eerste kindje gaan.

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Tnx ladies....ik ga de groep nu verlaten. Ik wil jullie allemaal een superfijne zwangerschap wensen. En dat jullie kindje gezond mag worden geboren. Onze tijd komt ook wel een x :) Veel liefs

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ik ben 37 en volgens mij staat er zelfs iemand van 40 die zwanger is van haar eerste kindje.

18. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Wat een verhalen allemaal zeg..
    Mijn echo is pas over een week dus nog erg spannend..
    @ Elisabeth; welkom!

Hier weten inmiddels iets meer mensen het. Mijn moeder en schoonmoeder. Mijn manager van het werk en 2 collega's die ook al wisten dat we aan het klussen waren. Een daarvan heeft zelf drie kids dus dat kletst lekker weg.. De rest informeren we na de echo mits deze positief is na mijn bloeding van twee weken geleden..

leeftijd is maar een getal hoor, je bent zo oud als je je voelt!

19. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Idd leeftijd is maar een getal. Ieder doet het wanneer zij er klaar voor zijn of dat nu met 20 is of 40.

Hier beginnen de zenuwen wel te komen, maandag de echo. Ben zoooo benieuwd! ;)

20. mik81

mik81 Niet meer actief

Kan het niet allemaal bijbenen hier en alles bijlezen lukt me nu ook niet.

Bodien wat een teleurstelling, zo naar om maar heel even te mogen proeven aan het zwanger zijn :(. Hopelijk komt jou tijd snel!

Elisabeth gefeliciteerd en welkom.

34/35 oud? Nee hoor, ik mag hopen van niet. Ik word in juli 34 dan word ik ook bijna oud :):p. Als het allemaal goed gaat word dit ons 2e kindje. Als veel mensen in je omgeving al veel jonger kinderen krijgen/mogen krijgen lijk je al snel aan de late kant. In mijn omgeving/vriendenkring is dat niet het geval dus in dat opzicht heb ik niet het idee dat ik 'laat' ben.

Heb het ook nog bijna niemand verteld. Alleen twee vriendinnen om wat support te hebben mocht het misgaan. Reken me nog niet rijk vooralsnog ... De vorige zwangerschap 'moesten' we t al vroeg kenbaar maken omdat iedereen wist van het IVF traject. De zwangerschap was weliswaar op natuurlijke wijze tot stand gekomen, maar we kregen al vragen over hoe het gesprek op de fertiliteitspoli was en hadden geen zin om een zelfbedacht verhaaltje te vertellen. Dus toen met 5 weken al familie verteld. Nu wil ik het in ieder geval pas na de eerste echo vertellen als die goed is. Als het lukt misschien wel wachten tot na de combinatietest :D. Al weet ik niet of ik het zo lang voor me kan houden.

Deel Deze Pagina