Oh gelukkig dan hoef je niet heletijd te gaan nagelbijten. Ik moet smiddags werken dus had expres voor de ochtend gevraagd. Ik vind het ontzettend spannend! Ik heb een goed gevoel maar maak me toch ergens zorgen.
hebben jullie al veel zwangerschapsklachten? Hier vooral koud, heeel moe, gevoelige ( . )( . ) en met vlagen misselijk. De koffie vanmorgen. ?. Ieehh
Ja ook koud, extreem moe en veel misselijk gelukkig niet spugen. Koffie kan ik overigens nog goed verdragen. Oh en last van m'n heup, alsof er steeds iets in schiet
Tja die koffie was vanmorgen ineens vies.. haha Ik heb dat bij mn stuitje sinds vandaag, een beurs gevoel
zijn er hier meet dames die het in bed zo warm hebben? Ik heb vooral zulke hete wangen, handen en voeten in bed.
In bed zweet ik me kapot!! Ml slaapt nog in pyjama met lange mouwen en ik slaap zonder pyjama en gooi tig keer die dekens van me af. Terwijl ik als ik savonds op de bank zit het juist heel koud heb! Gisteren was het hier 22 graden binnen en zat ik nog met een deken om me heen haha
Zou iemand nog een afspraak voor mij op de lijst kunnen plaatsen.. Heb op 30 April intake gesprek met verloskundige.. Voor de meiden die vandaag gaan voor hun eerste echo, succes gewenst en plezier! Ik had gisteravond hele koude handen maar wel rillingen over me lichaam van de warmte.. en voornamelijk warm, me gezicht voel ik ook sneller gloeien
Vanmiddag om 16:30 de echo 💕 weet iemand of je met 8 weken een inwendige of uitwendige echo krijgt? Nu aftellen op het werk 😉
Hooi allemaal, Als eerste iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik zou het erg leuk vinden om met jullie mee te kletsen, als jullie dat goed vinden? Ik ben zwanger van ons 2de kindje, wij hebben ook een zoontje van 20maanden! Ik denk dat ik op dit moment precies 6 weken zwanger ben! Verder al wel last van kwaaltjes, wel appart want ik heb nu last van kwaaltjes die ik bij onze zoon pas later in de zwangerschap had! Maar misselijk en moe en nog meer moe ook heel herkenbaar! Ook het overdag koud hebben en s nacht super heet hebben, erg herkenbaar! Ik heb maandag 4 mei mijn eerste afspraak bij de verloskundige op het ziekenhuis ivm dat ik de vorige keer ben ingeleid en een spoedkeizersnede heb gehad! X kwiebeltje
Hooi IS88 bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik in eerste instantie uitwendig en ze vroeg of het ook.inwendig mocht omdat ze dan wat beter naar het termijn kon kijken en mooiere plaatjes mee kon geven!
Dat scheelt inderdaad wel wat, hoe ver denk je zelf te zijn? ze zei tegen mij ook dat het meten heel lastig is, als je er een mm naast zit kan dat al een paar dagen schelen! Ook is het lastig te zien waar het begin en het einde is he.
IS88 spannend vanmiddag! Ik denk dat ze eerst uitwendig proberen en daarna evt. inwendig. Sommigen doen weer tot 10 weken ofzo sowieso inwendig.. Noa ik weet het niet precies hoever ik ben. Qua eerste dag laatste menstruatie ben ik vandaag 7 weken en 1 dag.. Maar idd lastig meten enzo.. probeer er maar niet teveel aan te denken. 4 mei intake bij arts in ziekenhuis en echo.