Oh meid, wat verschrikkelijk. Ik zou gewoon bellen hoor. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap toen ik bloed verloor ook gedaan. Ze stond binnen 10 minuten bij mij aan de deur.
Lunap wat vervelend hoop dat je vandaag terecht kunt voor een echo!! Alle dames die vandaag de echo hebben veel succes en plezier!! En uiteraard de nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!
Ik krijg Zofran op het moment. Betere medicatie is er niet volgens mij. Ik slik er ook nog Antimetil bij. Het doet wel wat gelukkig. Maar zodra ik uit bed stap gaat het mis. Ben ook al aardig wat kilo's kwijt. Heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Bedankt voor de lieve berichtjes hier. Doet me goed.
@nathalie: ahh bahh wat vervelend zeg!! Ik hoop dat de misselijkheid snel afneemt!! @ lunap: hoe is het nu meid? Nog gebelt?? @ hier: blehh hier ook de griep + de misselijkheid! Kan nog maar de helft van mijn ontbijt binnen krijgen, maar avond eten is weer een drama..eigenlijk gaat het nu precies het zelfde als met de vorige zwangerschap..kreeg ik met 6 weken precies de zelfde griep en vanaf dat moment ook een afschuuw tegen avond eten...ik hoop alleen dat het nu niet tot 16 wekeb duurt.. Ik ben erg benieuwd naar alle echo's, heel veel plezier dames!! Xx
@lunap, hopelijk krijg je vandaag een echo! Weet je al meer? @nathalie, rot dat je zo ontzettend beroerd bent zeg! Beterschap hoor! Hoop voor je dat het niet te lang meer zal duren voor je! Alle meiden die vandaag een echo hebben, succes en veel plezier!!
echo dames, veel plezier! Lunap, hoe is het daar? Hier ook nog steeds bloedverlies, maar die vorige echo met duidelijke oorzaak eb uitleg van de vk heeft hier geholpen. al is het niet helemaal relaxt natuurlijk. Nathalie, wat vervelend! Hopelijk knap je snel op! Hier zo werken en dan tussendoor naar de kinderarts met onze dame. Hopelijk kan die wel iets betekenen. Super sneu mijn meisje dat klapt van de jeuk. Ik kan steeds wel huilen als ik daar aan denk. Ik vind het zo zielig!
Ik had me zo verheugd op mijn vrije dag. De afgelopen dagen gewerkt en nauwelijks klachten. vanochtend wakker geworden met bekkenpijn (nu al?.) en misselijk. Ik blijf maar kleine beetJes eten, in de hoop dat dat helpt....
Balen dat je ook griep hebt! Ik hoop ook voor je dat het niet tot 16 weken duurt. Maar beter tot 16 dan de hele zwangerschap. Dat lijkt me zo erg!! Andere meiden met misselijkheid ook sterkte!..
He getver, Nathalie, dat is echt niet tof! Veel beterschap, ik hoop dat het ellendige gevoel snel weg mag trekken! Lunap, ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen! Ik voel me ook al helemaal opgezwollen en nog maar 2 broeken die lekker zitten.. Ben ook wat aangekomen maar wil niet op de weegschaal staan.. Ik mag om 4 uur vanmiddag naar mn frummeltje gaan kijken, vind het nu wel heel spannend! Kan me ook totaal niet concentreren en zit al de hele tijd hier een beetje op het forum te kijken... Niet goed! Genoeg te doen!
Ik lees hier zoveel over misselijkheid en niet kunnen eten... Ik ben zojuist begonnen aan een bak noedels. Ik houd er zeer vreemde eetgewoontes op na. Bij mijn dochter ook geen seconde misselijk geweest, nu af en toe wat naar. Maar zeer dankbaar dat ik daar geen last van hebt. Lijkt me helemaal lastig als je al een kind of meerdere kinderen hebt
Erg nieuwsgierig naar de echo's van vandaag. Kom maar op met die mooie foto's. Ik heb me zojuist aangemeld bij verloskundige. 6 mei termijnecho met 9,5 week dus best vroeg vond ik. Lionne, Kwiebeltje bahhh vervelend als je zo ziek bent. Beterschap!! Ik heb vandaag weer minder kwaaltjes en dat vind ik maar doodeng...
Vanmiddag hebben wij de echo, ben zo benieuwd of het goed zit. En hoe ver ik ben. Zal het hier laten weten!
Ik denk 7 weken, maar kan ook 6 of 8 zijn.... Deze zwangerschap is een volslagen verrassing en ik houd geen cyclus bij dus heb echt geen idee meer. Vanmorgen weer veel overgegeven, dus de hormonen zijn er wel. Nu hopen dat het allemaal in orde is. Mavane heb jij al weer wat meer vertrouwen erin? Blijft zo spannend die eerste weken.