1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Klot dat kan ook een symptoom zijn mik2sept.

Ik heb natuurlijk al eerste echo gehad, maar zit ook al af en toe af te tellen naar de volgende. Het kon twee weken later, dus volgende week maandag, maar omdat het die hele week niet kon, is het pas de maandag erop:(

2. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Mooie echo's dames!
    Gefeliciteerd!

Lunap, ik denk dat wij hetzelfde hebben. Zo'n echo geeft dan wel rust he!

Hier morgenochtend intake met echo, ben benieuwd hoe ons guppy er nu uit ziet, hoeveel er veranderd is in die anderhalve week (tja dat bloed is niet leuk, maar die bonus echo wel).

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    kwaaltje van de dag
    Ik stink momenteel enorm snel naar zweet en de hormoontjes laten de tijgerin in mij los, ik kan ergens enorm heftig op reageren
    vertelken
    Ondanks t goede voornemen om t pas tegen de ouders te vertellen vrijdag en zaterdag verteld, moeders ontroerd

Kreeg ik vandaag van mijn moeder op mijn donder omdat ik bij haar t gras had gemaaid, ik moest rustig aan doen, niet tillen geen zwaar werk etc etc... Ehh ik ben niet ziek of gehandicapt hoor ik ben gewoon zwanger

4. Roozs

Roozs Lid

1 mrt 2015
    51
    0
    0
    Mooie echo's allemaal!!
    Lunap wat fijn dat alles goed is na het bloedverlies!!

Ik heb heb de hele dag gewerkt en kom net thuis. Onze echo was ook goed:D ik ben zo blij, ik had vanmorgen een drupje bloed verlies dus was al helemaal zenuwachtig. Hartje klopte al en alles zag er goed uit!! Happy
    15 mei weer naar de Gyn, als dan alles goed is mag ik over naar de vk. Heerlijk!!

Dames die morgen mogen, veel plezier!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,6 KB
      Weergaven:
      6
  5. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog een mooie echo! Gefeliciteeerd!

6. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Yess fijn al dat goede nieuws!! Nog 2 dagen ik hoop op goed nieuws!

7. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik stink ook snel naar zweet!
    En ik mag ook niet tillen van mijn moeder. Vroeger zeiden ze dat je daar een miskraam van zou kunnen krijgen zegt ze.

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wat fijn dat alles goed is!!!

9. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Wat fijn, nog zo'n mooie echo!
    Probeer mezelf rustig te houden tot vanavond, maar oh wat moeilijk..
    Zullen we een hartje zien?

10. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 3,5 uur... pfff ben zo benieuwd

11. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Succes met de echos!

12. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Jeej nog meer mooie echo's fijn dames!! Alle dames die vandaag mogen, veel plezier!!

Ben erg benieuwd naar jou echo mavane! We lopen gelijk en hebben iedere keer dezelfde kwaaltjes dus als t bij jou goed zit ... zal ik vanacht lekker kunnen slapen ;)

nog 1 nachtje slapen zoooo spannend!!

13. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dames gefeliciteerd met de mooie echo's!

Ik lees dat hier ook een aantal dames kotsmisselijk zijn. Wat helpt bij jullie? Vorige zwangerschap was ik bij vlagen misselijk en zolang ik steeds wat at was het goed te doen. Hier sinds gisteren kots en kotsmisselijk. De hele dag door. Voel me zo beroerd.

14. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier vandaag met de echo's!! 😍

15. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Iedereen die vandaag echo's heeft; veel plezier!!!!

@ Belony: Heel erg vervelend :(
    Je moet zelf even kijken wat werkt; elk uur een beetje eten en/of drinken en als je het niet meer trekt even de huisarts bellen.
    Sterkte!

16. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames! Wat een goed nieuws hier allemaal!! Echt heel fijn!! Hier gisteren ook een mooie echo, het vruchtje lag een beetje verkeerd dus het was niet heel goed te zien, even plassen en toen was ie toch wat beter zichtbaar en een hartslag kunnen zien! Zooo magisch!!!

5 mei mag ik voor nog een echo en intake

Veel plezier bij de echoos die vandaag mogen!

17. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Vanochtend in de trein onderweg naar school en wie kotst de boel onder jahoor deze mevrouw. Hoop dat ik de dag door kom (heb examens). Veel plezier/succes met de echo's vandaag!

Liefs

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @XSDA, Aiii dan voel je je knap lullig.. Succes met je examens!

Echo's
    Wat mooi en fijn te zien al die mooie echo's dat er vandaag weer meer mogen volgen.

Kwaaltjes
    Hier zo verschrikkelijk onzeker.. Bahh het lukt me niet te genieten. Voel sinds gisteren en vandaag niet echt kwaaltjes bedoel ik met name me borsten en weer meer eetlust. Ik weet dat dit kan wisselen maar het maakt me helemaal gek.. zucht..

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hallo dames,
    @ echo dames: heel veel.plezier en geniet er van!! Ben weer erg benieuwd!

@ misselijkheid: ja hier eigenlijk ook heel de dag misselijke, af en toe een uurtje max. Niet...
    Ik probeer vooral niet toe te geven aan het spugen, en dat probeer ik een beetje te doen door te eten wat ik wel kan verdragen, vooral zoet gaat wel redelijk, dus vanmorgen een boterham met pindakaas en banaan er op, zodat het toch zoet was en verder over de ochtend verdeeld wat kleine zoete droge crackertjes, ik ben er zelf namelijk van overtuigd dat je beter het gene kan eten wat wel goed gaat, als dat je gewoon eet en alles uitspuugt! Boodschappen doen vind ik ook een drama op het moment, alleen al dat ik aan al dat eten moet denken voor een hele week...verschrikkelijk!! maar vl doet gelukkig op het moment de boodschappen en verzint wat We eten! Dus daar ben ik helemaal happy mee:D

@ hier: gister avond een vakantie geboekt naar Turkije - kusadasi voor 3 juni! We zijn al eerder in dat plaatje op vakantie geweest, erg leuke plek! Lekker een weekje er van tussen! Dus ik hoop dat ik dan een beetje opgeknapt ben...zo niet dan zal de vakantie me vast heel goed doen hahha!
    Ik mag pas over 2 weken om de eerste echo, ik vind het best raar want bij mijn eerste zwangerschap mocht ik bij de verloskundige met 7 weken voor de eerste echo langs komen, en nu bij de verloskundige op het ziekenhuis mag ik pas met 8,3 komen voor de eerste echo... Hahah ik baal dus echt dat ik niet gewoon naar de verloskundige mag:p
    Zijn er hier moeders die voorheen met de keizersnede bevallen zijn?? Zo ja wat gaat er anders met controlles? en moet je op het ziekenhuis blijven bij de verloskundige of mag ik straks naar een gewonen verloskundigen?

Xc

20. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Miekiej88, dat is inderdaad erg vervelend en maakt zooo onzeker. Ik heb de laatste paar dagen ineens iets meer energie en ook iets minder hoofdpijn, dus ik snap geheel wat je bedoelt. Maar je echo was goed! Probeer daar op te focussen.

Deel Deze Pagina