Mvm net geweest! Ik mag mee doen! Mooie echo's zie ik voor bij komen!! Ik mag volgende week! Spannend.!
Wauw wat een top dag, allemaal super gefeliciteerd met de mooie echo's! Nu allemaal lekker gaan genieten van jullie kleintje!!!!
Jaa een mooie dag vandaag, dat kan alleen maar mooier worden met mooie echo's en knallende mvm testen ! Kan niet wachten op de foto's van vandaag! Vrijdag komt mvm bij mij.
Gefeliciteerd met alle goede echo's, superfijn zoveel goed nieuws! Ik ben ook aan t aftellen ... volgende week vrijdag om 16 uur is het zover. Die spanning aan t begin van de vorige zwangerschap was ik weer vergeten maar t is weer helemaal terug! Hoop zooooo dat het in orde is!
Heey meiden, hier even een ego berichtje hoor...dacht me vanmorgen eindelijk beter te voelen, tot dat ik mijn bed uitstapte..ben ondertussen zo misselijk dat ik echt niets meer kan eten, en ik voel me zo slap als een vaatdoek, zo erg herken ik het niet van mijn vorige zwangerschap. Ik heb net de huisarts gebelt om te vragen of ik wat kan krijgen voor de.misselijkheid en omdat ik zelf.denk dat mijn hb aan de lage kant is...word vanmiddag terug gebelt door de huisarts! Maar heeft iemand enig idd hoe lang het duurt voordat de medicijnen werken? Ik heb op mijn werk nog niet verteld dat ik zwanger ben, maar ik ben totaal niet in staat om weer te gaan werken( ben al 3 dagen ziek thuis) Wil het eigenlijk pas vertellen na de echo, maar denk dat dat zo niet vol te houden is! Ik denk overigs ook dat mijn baas niet erg blij is met mijn zwangerschap, werk er nog maar vanaf begin februari, heb ook maar contract gekregen tot en met augustus, en er is mij al verteld dat ze het graag willen verlengen alleen ik weet bijna wel zeker dat dit verandering breng in de zaak... Vind ik inprincipe ook niet zo'n heel groot probleem, want al onze kosten zijn gebaseerd op de loon van mijn vriend, en ik ben voor ons zoontje ook 1,5 jaar thuis gebleven, en dat vond ik echt super! Zijn er misschien nog meer meiden ziek thuis van werk? Vanwegen de zwangerschap? ik voel me toch een beetje schuldig tegen over mijn.baas op een bepaalde manier...en ik zou graag weer komen werken, maar op mijn benen staat is op het moment al te veel gevraagd.... ik hoop dus echt da de medicijnen snel aan slaan( als.ik ze krijg) Xx
Pas op met medicijnen tegen misselijkheid want als je weinig eet en je krijgt tabletjes tegen misselijkheid word het veel erger!! (Heb ik wel eens gehoord) voor de rest heb ik daar ook last van maar probeer mezelf er overheen te zetten gaat opzich aardig moet alleen een stapje terug doen qua snelheid
Jeetje wat lastig zeg al die misselijkheid! Ik ben ook misselijk maar kan het gelukkig met kleine beetjes eten en niet gehele maaltijden aardig goed redden. Hopelijk vinden jullie snel de oplossing of zijn die 12 weken snel voorbij
Kwiebeltje, mijn vorige zwangerschap HG gehad. Tot het einde toe misselijk en overgeven. Ik heb de hele zwangerschap emesafene gebruikt. Dat hielp het overgeven in frequentie wat terug te brengen naar 3/4 x per dag en later 1/2 x per dag. Maar het hielp helaas helemaal niet tegen die verlammende misselijkheid. Ik ben de hele zwangerschap thuis geweest vanaf een week of 7 toen ging het gewoon echt niet meer. Bovendien is het niet slim te gaan rijden met emesafene. Ik werd er echt heel suf van. Heb het al eerder gepost hier maar ik ben nu met 4+2 begonnen met acupunctuur. Ben nog steeds misselijk, maar niet te vergelijken met de vorige zwangerschap en dat terwijl ik voor NOD al spuugmisselijk was. Na de eerste behandeling ging het meteen al beter. Nu word het weer erger maar ik heb vrijdag weer een behandeling. Kan je zeggen dat het echt slopend is en mijn ervaring is dat door je er tegen te verzetten en gewoon door te gaan, je het alleen maar erger maakt. Ik ben nog steeds niet hersteld van de vorige zwangerschap (daarbij heb ik ook een systeemziekte) maar wij hadden niet de keuze om te wachten dus ik heb me goed voorbereid en gezocht naar alternatieven, waaronder acupunctuur. Als je echt niets kunt eten/drinken vries dan ranja (of ander drinken wat je wegkrijgt) in in blokjes. Dan kan je hierop sabbelen. Zo krijg je toch vocht en de nodige calorieen binnen. Helaas word het heel vaak niet heel serieus genomen door artsen en verloskundigen,maar ook door mama's in spe zelf niet (zoals ik ook). Maar pas echt goed op jezelf!!!
Oja ... En kwiebeltje. Voel je niet schuldig!! Deed ik ook, maar het bleek niemand iets te kunnen schelen, ik was alleen maar lastig omdat ik niet kon werken! Denk dat je je die stress kunt besparen en van stress word je ook alleen maar misselijker. Lijkt of ik er makkelijk over praat maar ik heb er 8 maanden in gezeten en weet nu wel dat ik niets moet verwachten van werkgever/collega's ... En zelfs sommige vrienden!