Hier ook een misselijk en de hele dag op bed. Ik mag sinds gisteren Zofran combineren met Emesafene. Beide werken 1-2 uur na inname. En de werking is 6-8 uur. En ik hou nu alles binnen. Het nadeel van de medicijnen zijn de bijwerkingen (suf, verstopping). Maar alles beter dan 24/7 misselijk zijn. Ik ben ook nog aan het herstellen van buikgriep. Dus bij mij was het nogal dubbelop. En daardoor ook veel last van duizeligheid omdat ik nog moet aansterken. Maar zonder de medicijnen kan ik voorlopig niet. Sterkte! Het is vreselijk om je zo te voelen.
Oh meiden ik ben zo blij dat ik het met jullie kan delen, en super bedankt voor jullie reacties, medicijnen tegen de misselijkheid liggen klaar bij de HA... maar ik sta ook zeker open voor alternatieve geneeskunde dus ik ga daar zeker iets mee doen! De huisarts wil alleen geen bloedonderzoek doen, daar voor moet ik maar naar de verloskundige... En word je dan weer een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, maar ik heb de verloskundige nig eens gebeld en het uitgelegd en gezegt dat ik.pas over 2 weken een afspraak heb en dat ik dat te lang vind duren.. Dus nu mag ik.morgen om kwart voor 2 langs komen, weet nog niet precies voor wat, als mijn bloed maar gecontroleerd word...ik d8 namelijk al voor mijn zwangerschap hb te kort te hebben, want ik had steeds veel hoofdpijn en heel erg duizelig...en snel uitgeput..ik was ook sinds mijn bevalling steeds 9 dagen ongesteld en een cyclus van vaak rond de 27 dagen..en ik heb in het verleden ook een tijd b12 tekort gehad en daar heb ik zelfs injecties voor gehad...dus ik denk dat het beter is als het even.gecheckt word...
@ nathalie: oh....ik hoop ook echt dat het bij jou snel stopt! Sterkte meid!! Het is veel leuker om alleen met al die mooie echo's bezig te zijn!!! Xx
Mooie echo gehad. Alles was goed, mooi kloppend hartje gezien. Echt leuk!! Helemaal happy!!! Vrijdag mn ouders vertellen, volgende week de ouders van mn man in 2 delen. Leuk leuk
Prachtig al die echo's!! Morgen mogen wij naar ons Pluisje kijken om 8.30 al, de eerste van de dag ik kan niet wachten! Zal ook de lijst weer aanpassen
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 29 november Joos1 35 jaar 1e kindje 1 december KleineFee 27 jaar 3e kindje Fryslangirl 30 jaar 1e kindje IS88 26 jaar 2e kindje Freubel40 40 jaar 1e kindje Mavane 29 jaar 2e kindje Eleo 30 jaar 1e kindje 2 december Noa2 30 jaar 2e kindje 3 december Plmp89 25 jaar 1e kindje DisneyMama 26 jaar 2e kindje Wvw 28 jaar 1e kindje 4 december Fortunae 26 jaar 2e kindje Miekiej88 26 jaar 1e kindje 5 december Lunap 32 jaar 2e kindje Nonie ? jaar 1e kindje 6 december NathalieD 24 jaar 3e kindje Sim88 26 jaar 2e kindje 7 december Mik2sept 33 jaar 3e kindje 8 december Mywish2014 24 jaar 1e kindje Dide ? jaar 1e kindje 9 december Anoniempje25 28 jaar 2e kindje 10 december Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Woerdie 35 jaar 2e kindje Lionne 34 jaar 2e kindje Suzanneke 23 jaar 2e kindje Blijevrouw21 ? jaar 2e kindje 11 december Kwiebeltje ? jaar 2e kindje Roozs 31 jaar 2e kindje 12 december Belony 37 jaar 1e kindje Meisje1234 27 jaar 1e kindje 13 december Mik81 ? jaar 2e kindje 15 december Fidel2010 30 jaar 2e kindje Elisabeth80 34 jaar 1e kindje Afspraken April ♥ 23: KleineFee, intake vk & eerste echo 23: IS88, intake gesprek 24: lunap, intake gesprek 24: Roozs, intake mvm 28: Dide, eerste echo 29: Mik2sept, intake gesprek & eerste echo 29: Belony, eerste echo 29: Lionne, eerste echo 30: noa2, intake gesprek 30: Meisje1234, intake gesprek Afspraken Mei ♥ 4: kwiebeltje, eerste afspraak vk 4: wvw, afspraak arts & echo 5: Suzanneke, echo & intake 6: Vrouwtje1983, intake gesprek & eerste echo 6: blijevrouw21, eerste echo 6: Miekiej88, termijnecho 7: Meisje1234, eerst echo 7: Fortunae, termijnecho 8: fryslangirl, intake gesprek 8: fidel2010, eerste afspraak vk 8: Elisabeth80, eerste echo 11: lunap, termijnecho 11: noa2, termijnecho 12: Elisabeth80, intake vk 12: mavane, termijnecho 13: DisneyMama, intake gesprek & termijnecho 13: Mik2sept, termijnecho 15: NathalieD, intake gesprek & termijnecho 15: Plmp89, echo 18: IS88, termijnecho ★ Sterretjes ★ Cdvg, 5 weken Bodien, bbz? Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Hier de eerste "foto" van onze mini! Bewegend zijn echos nog veeeel leuker. Mooi vruchtzakje (rechts) , netjes in de baarmoeder, perfect kloppend hartje. Wij zijn blij
Hoi, ik zou ook graag op de lijst toegevoegd worden. 30 april eerste echo, eerste kindje ik ben 33 jaar!
We hebben nog niet helemaal een plan de campagne maar wilde voor mn ouders een reis/logeerkoffertje maken. Heb boekjes bij bol.com besteld met een fries voorleesboek 1 over pake en 1 over beppe. En wilde wat l3uke dingetjes bij de action halen morgen. We vieren mn moeder haar verjaardag vrijdag. Dus gewoon inpakken en er niks bijzeggen leek me wel leuk. Ze worden voor het eerst pake en beppe, dus ze zullen t vast wel leuk vinden hoe we het ook doen Volgende week vrijdag vieren we mn man zn vaders verjaardag. Daarvoor heb ik een speen gekocht met I love opa. Die wilde ik gewoon inpakken en geven als gewoon kado. Zij hebben al kleinkinderen dus wilde dat niet zo groots aanpakken. De zaterdag komt mn man zn moeder en zus bij ons op bezoek. Dasr vind ik het wat lastig voor. Heb in elk geval n voorleesboekje nijntje op bezoek bij opa en oma pluis. Maar ml zn zus heeft in januari een miskraam gehad na 18wk. Zij is ouder dan hij en het is het eerste kleinkind van die kant. Dus kijk er een btje tegenop om het te vertellen. Ze zei vorige keer wel ik ben zo weer zwanger, dus hoop dat ze ondertussen ook zwanger is.maar ja, anders is het voor hun echt wel ff slikken. Hebben jullie nog tips hiervoor? We hebben wel echt heel erg meegeleefd en gehuild.
Heel leuk met dat koffertje!! Speentje ook!!! elke kleinkind blijft speciaal toch Hier zien we er ook een beetje tegen op om het tegen schoonzusje te zeggen...ze is al zo'n 2 jaar bezig met het krijgen van haar eerste kindje, nog steeds zonder resultaat...en je merkt op het moment heel goed aan haar dat ze er wel een beetje doorheen zit...ook haar beste vriendin is net zwanger.. Maarja ik gun het haar ook echt erg...en ik zal het begrijpen als ze niet enthousiast reageerd....Maarja we hopen natuurlijk dat het geen probleem is.. Xx
mooi hoor al die echo's! Leuk idee Fryslangirl! Ik ben over een uurtje aan de beurt en begin nu langzamerhand toch wel een beetje zenuwachtig te worden