misselijk hier minimaal last als ik de verhalen van een aantal van jullie lees. Ik ben met vlagen wel misselijk, maar niet heel heftig. klachten verder last van mn onderrug, af en toe steekjes in mn lies, koud en heel moe. T is vervelend maar niet heel extreem echo's wow wat een mooie echo's weer vandaag!
Hoi lieve dames, Ook ik heb vandaag een echo gehad maar helaas met minder nieuws.. er was geen vruchtzakje te zien dus drie weken geleden met de bloeding dus toch een vroege miskraam gehad.. bij deze meld ik mij dus af bij dit gezellige klupje.. Ik wens iedereen een goede, positieve zwangerschap toe.. En onze tijd komt vanzelf wel, daar geloof ik heilig in..
Neee DisneyMama! Wat een vreselijk nieuws Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat jullie snel weer in verwachting mogen raken van een wondertje
Hier 28 april intake bij de verloskundige. Maandag een pretecho laten maken en een mooi kloppend hartje gehoord en gezien. Zie trouwens dat ik van de lijst gehaald ben terwijl ik er wel op stond. - xMeliisz, 7 dec, 24 jaar, 1e kindje
@Disneymama neeee wat verdrietig.. Ik geloof ook zeker dat jullie tijd komt. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Dikke knuffel!!
Sterkte Disneymama Gisteravond mijn eerste echo gehad en ik zit rond de 8,5 week dus dat klopt mooi met mijn berekening. Ze zag een complete embryo met hartactie dus daar zijn we uiteraard blij mee 8 mei hebben we de termijn echo.