Ow nee, wat een verdrietig nieuws disneymama. Heel veel sterkte met het verwerken. En hopelijk is het gauw weer raak voor jullie. *knuf*
Omdat we het spannend vinden, heb ik gisteren gynaecologie gebeld en gevraagd om extra echo en ja hoor dat kon en wel vanmorgen om 9.00 uur En yeah yeah yeah een mooie echo gehad! Mooi kloppend hartje en voor het eerst op een scherm al zo mooi het vruchtje kunnen zien. Je ziet nu echt al beetje een baby vormpje. Ze meette voor nu 7 wk en 5 dagen en ik kan max 8 wk zijn vandaag. Gelijk afspraak voor termijn echo en dus al over anderhalve week intake met echo. Ooooo laat het zoo blijven gaan! Op foto zie je het wel minder helder als wij op scherm zagen. We hebben ook uitleg en folders gekregen voor de mogelijke testen en echo's.
Wat fijn wvw!! Blijft spannend he met zo'n verleden. Hier sinds deze week ineens geen zwangergevoel wat me heel erg beangstigd. Trek in eten is terug, borsten doen geen pijn meer, vermoeidheid is minder. En weet dat dat kan wisselen maar het speelt al vanaf maandag. Ik slaap niet en ben 1 bonk spanning. Zo bang! Zo bang! Had voor zaterdag al echo bij een bureatje gepland maar vanochtend toch maar even gebeld met verloskundige. We kunnen morgen op 11.30uur terecht.. Herkend iemand dit ook zoveel dagen. Ik maak me ernstige zorgen
Disneymama heel veel sterkte, wat naar om er op deze manier achter te komen! Miekeij, fijn dat je vk wat eerder laat komen. Hopelijk maak je je voor niets ongerust! Ik zie een aantal meiden die zo ontzettend ziek zijn, wat vervelend! Veel sterkte, hopelijk wordt het na de 12 weken minder! Ik ging zojuist boodschappen doen en bij alles wat ik zag draaide mijn maag zich ook om, moet ik dat écht eten?! Ik heb nu vooral trek in fruit en brood. Het valt me op dat het steeds erger wordt in de loop van de dag en elke dag erger! Maar gelukkig functioneer ik nog gewoon! Morgen heb ik mijn 2e gesprek voor een sollicitatie, ik ben eigenlijk nog niet van plan om het te zeggen.. Zeker omdat er nog een 3e gesprek komt en ik bang ben dat ze me daarom niet gaan aannemen, maar we hebben echt de centjes hard nodig! Wat zouden jullie doen?
Ook wij hebben vanochtend een goede echo gehad! Een mooi kloppend hartje en de termijn komt overeen met wat ik zelf dacht. We gaan nu heerlijk genieten van dit goede nieuws!
Wat fijn om te horen Kleinefee Geeft wel rust toch? Suzanneke; ik zou niets zeggen. Waarom zou je? Tenzij je nu natuurlijk soliciteert voor een fulltime baan die je na je bevalling niet wilt voortzetten of iets dergelijks. Maar zolang je gewoon oprecht die baan wilt, ook na je zwangerschap, dan lijkt het mij onnodig om te vertellen.
Fijn KleineFee ... Weer een goede echo erbij! Poeh ... Ik wil nu in slaap vallen en volgende week vrijdag weer wakker worden 😩. Ben zooo benieuwd of het ook dit keer goed mag zijn.
ik zie dat ik het niet goed gedaan heb .... zit nog zo met de 22 in mn hoofd.... t moet zijn: 4 mei intake verloskundige (8 mei klopt niet) 20 mei termijnecho Fijn die nieuwe goeie echo's weer dames!! Nu lekker proberen te genieten! Ook fijn dat jij zo snel terecht kunt miekiej hoop dat je gevoel er naast zit en ook jij een kloppend hartje kun gaan zien!!
Het niet zwanger gevoel heb ik ook wel hoor tussendoor, vooral als ik heel druk ben, schuift t snel op de achtergrond, maar in rust bhel, zegt mijn maag heel duidelijk zwanger.. Eten vl zit in de nachtdienst em dl is een probleemeter dus daar hoef ik niet uigebreid voor te koken dus moet echt de moeite nemen om te eten voor mezelf
Disneymama, veel sterkte met het verwerken Hier wisselend met klachten. De ene dag niks en de andere dag beroerd. Vandaag nog geen bloed gezien! Me happy! Hebben jullie ook al last van bandenpijn / trekkende gevoel? Heerlijk al die goede echo's! Voor mams waar het ook niet de eerste zwangerschap is, hebben jullie ook al een buik? Heb echt nu al een buikje terwijl ik bij nathan echt pas naar 14 weken wat kon zien.
Mijn man zit ook in de nachtdienst, dus ook hier hetzelfde probleem. Dl eet vaak nog potjes en dan wil ik al gauw iets snels voor mezelf maken wat dan niet altijd gezond is. Voel ik me soms wel schuldig over
Disney mama, heel veel sterkte! Gelukkig ook mooie echos!! Ik eet ook vaak alleen met dochter en ze eet geen groente, maar ik probeer het toch iedere avond voor haar neus te zetten. Maar ook ik had graag wat anders gegeten... heb ook veel aversie tegen bepaalde dingen. Nu staan fe wortelen op maatr zal net tegenzin naat binnen gaan
Disneymama, wat erg zeg!! Heel veel sterkte!!! Voor de andere meiden, gefeliciteerd met jullie goede echo's!! Buik: pffff hier al aan de positiebroeken 😳, terwijl ik bij de eerste echt pas met 16 weken zo'n buik had! Dus heeeeel herkenbaar ☺️, soms denk ik wel eens van: waar gaat dit naar toe!! Sterkte aan de meiden die nog even moeten wachten tot hun eerste echo! Kwaaltjes: hier de ene dag echt zoooooo beroerd, de andere dag "gaat" het....
Disneymama heel veel sterkte! Dames gefeliciteerd met de mooie echo's. Ik heb vanmorgen mijn echo gehad in plaats van volgende week woensdag. Ik had gisteravond ineens bruinverlies en vanmorgen ook nog steeds. Ik kon vanochtend terecht bij mijn gyn voor een echo. Op de echo was tot onze enorme opluchting een kloppend hartje te zien. Het bloed-/bruinverlies is te verklaren door een bloeduitstorting in mijn baarmoeder buiten het vruchtzakje. Waarschijnlijk is dit nog van de innesteling. Ben ontzettend opgelucht en blij Volgende echo 8 mei.