Hi meiden, @ bevallen: ik geloof dat ik in het ziekenhuis moet bevallen,omdat ik vorige keer met een spoedkeizersnede ben bevallen omdat de kleine door.onbekende redenen geen/nauwelijks hartslag meer had... @ misselijkheid: jee ik heb al 2 dagen weer een beetje kunnen eten! Maar energiepijl is nog 0,0 @ vertellen: mijn moeder weet het al gewoon vertelt omdat ik zoo beroerd was en ik er niet meer over kon liegen! Tegen de rest willen we met een t shirt vertellen met: broer in opleiding... Of ik ben stoet want ik word grote broer! Wat een mooie mvm test zeg!!! Ik heb besloten om deze keer niet mee te doen... Ik kan de lucht van de flessen niet verdragen en ik moet 10 km rijden om ze weg te brengen... En ik kom daar ook nooit in de buurt...maar ik twijfel nog beetje...omdat ik het ook iedereen gun zwanget te raken..en ik me ook een beetje egoïstisch voel als ik het niet doe...
Hai meiden, Wil 1 van jullie mij van de lijst halen? Bij mij is het helaas mis gegaan In het begin heb ik heel even meegepraat. Ik wil jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toewensen. Liefs Freubel x
Freubel veel sterkte. Even ego vandaag een drukke werkdg gehad. (Te druk, denk ik) en nu heb ik kramp in mijn buik. Verlokundige gebeld. Ik moet fwachten tot morgen, dan even terugbellen. Als ik morge nog kramp heb of als het erger wordt, dan gan ze kijken of ze van het weekend echo kunnen maken. Maar waarschijnlijk kunnen ze nog niks zien en maak ik me dan nog meer zorgen. Waarom is het niet gewoon al woensdag? (dan zou ik echo hebben)
Ahhh nee freubel wat verschrikkelijk verdrietig.. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Dikke knuffel!
Freubel, sterkte gewenst Mvm, ik doe dit keer niet mee. Vorige ging telkens mis met ophalen. Bevallen: voor nu in het ziekenhuis, misschien als de 37 weken heb gehaald dat ik er anders over denk . @ lionne, als ik de dag gewerkt heb ik soms ook last van mijn buik. Werkt een warme douche niet?
Heey meid, Ik heb ook snel kramp en steken in mijn buik hoor, zeker als ik het druk heb gehad...bij mijn vorige zwangerschap precies het zelfde en toen ook alles goed gegaan! Ik had mijn echo met 6+2 en alles was ook goed te zien, zelfs dat het hartje klopte!!( was wel inwendig) Xx
Weet iemand of je bij 7.2 weken een inwendige of uitwendige echo krijgt? Misschien stomme vraag maar voor mij is het allemaal nieuw 😊
@Koekje: Dat verschilt per Vk. Maar mijn voorkeur is inwendig bij die termijn, dan zie je het veel beter.
Ik krijg de echo bij de gynaecoloog ivm icsi behandeling dus mijn vermoeden is dat het inwendig is. Ben zo benieuwd! Nog 6 dagen wachten..
Freubel sterkte! Bij mij probeerde ze het even uitwendig maar er was niks te zien, inwendig wel goed. Was ongeveer even ver als jou
Ooo mijn buik.... bij elise zag je net 14 weken nog nauwelijks wat. Ik maak er geen geheim meer van. De een na de ander vraagt er naar. Pas 8,5 week ver
Freubel sterkte... Bevallen hier wordt het ziekenhuis, mijn vorige zoon wilde ik per se thuis maar door complicaties, te weinig vruchtwater ben ik bij 37 weken ingeleid en na die bevalling heb ik afgezworen thuis te bevallen 😉 Ik heb met mezelf afgesproken pas na een goede echo aankomende woensdag mijn oude positiekleding op te zoeken, broeken zitten niet echt lekker meer maar red me nu met jurkjes 😀 Waarschijnlijk gaan we het dan ook de kinderen vertellen... spannend... Goed weekend allemaal!