1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier pas met 21 weken en nooit heel duidelijk doordat de placenta voor lag... Hoop nu achter en wat eerder :)

2. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi meiden,
    Ik voelde het bij mijn vorige zwanger net voor de 15 weken, volgens de verloskundige onmogelijk omdat de placenta van voor lag...tot dat ze de dopler er tegen hield en je daar de beweging hoorde van mijn zoontje en ik zei dat ik op het zelfde moment het dus ook voelde!
    Mijn vriend voelde het ook erg snel bij mijn buik, heel erg leuk!! Ik vergeet nooit meer het moment dat op vakantie was en heerlijk lag zonnen( in slaap gevallen hihi) en wakker werd van allemaal gelach om mij heen...de kleine was aan het karaten en heel mijn buik ging heen en weer:p ik was toen 26 weken

Xx

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde het met 13/14 weken. Placenta leek nu weer in mijn rug te konen vokgens vk dus hooo het weer net zo snel te mogen voelen!

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hier met 15 weken, en met 16 duidelijk te zien op de echo met wat ik voelde. Dus een mooi bewijs.
    Ik hoop nu weer zo vroeg!

5. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hier beide keren placenta voor gehad... maar uiteindelijk goed gevoeld... vooral de jongste vond het fijn om zijn voeten tegen mijn ribben te leggen, voetje kon ik gewoon terugduwen elke keer

6. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ohhh wat verlang ik weer zo naar dat moment als we het er zo over hebben 😍😍😍

Hier nog effe een buikfototje gemaakt. Is ook niet alleen meer in de avond, sta er voortaan mee op :D
    "Gelukkig" was ik al een stevige tante dus met wat losse kleding erover valt het nog niet heel erg op.

Al hoewel, vandaag aan m'n vader en zussen verteld (mijn moeder wist het al), nou mijn oudste zus had het dus wel al gezien haha. Maar wat waren ze blij! Bij mij vader moest het ook even binnenkomen, die was echt verast! Morgen de schoonfamilie!

7. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Shit, net vrij grote grote boodschap gedaan en met afvegen een beetje helderrood bloed. .

8. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ai dat is altijd schrikken. Was het niet bij de ontlasting? En zo niet alles is zo goed doorbloed en gevoelig. Verder ook geen krampen?

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wooww Sim88 ook bij jou al zo goed zichtbaar.

Bij mij zie je niks. Soms iets meer opgezette buik in avond maar dan steld het nog niks voor. Ben wel wat mager van mezelf vooral me buik is wat ingevallen. Dan zou je denken het is eerder zichtbaar maar nee nog even geduld.

Als ik jullie verhalen hoor over getrappel in de buik kan ik ook niet wachten omdat ook te ervaren. Lijkt me zoiets bijzonders.

Vandaag heb ik wat mindere dag. Ben nog niet buiten geweest. Heb veel last van me buik en denk dat het met name darmkrampen zijn. Soms echt heftig. We zouden vanavond met vrienden uit eten gaan maar me man is alleen. Voel me niet fit en heb slechte eetlust.

10. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee het kwam wel uit mijn vagina. Heb even vanbinnen gevoeld en daar zat inderdaad bruin.
    Heb wel beetje krampjes maar gewoon zoals ik al vanaf het begin zo nu en dan heb.

11. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alkes is goed doorbloed. Door persen kun je makkelijk wat nloed verliezen. Google maar eens. Zou ook wel schrikken hoor

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb ook al de hele dag wat (darm)kramp. Hebben jullie tips voor goede ontlasting want dat stagneert een beetje. Gezond eten wil niet zo.

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Misschien een aambei?

Had er een gekregen na de bevalling. Nooit last van gehad maar nu ik weer zwanger ben wel. Als ik soms hard moet drukken begint het te bloeden.

14. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel vezels en daarbij heel veel drinken.

15. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel drinken, vezels en alleen naar het toilet gaan als je aandrang hebt. Te hard drukken kan een bloeding veroorzaken omdat alles zo goed doorbloed is nu. Dat is wat ik al een aantal keer gelezen heb...

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Vrouwtje, bloed is altijd schikken maar hoeft niks te zijn. Ik bloed af en toe ook maar maandag mooie echo gehad .

Zou zelf beneden niet aanzitten .

17. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Dat is schrikken vrouwtje! Ik hoop dat het eenmalig was.

18. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het is tot nu toe gelukkig bij die ene druppel gebleven.
    Ben ook niet van het aanzitten daar beneden, alleen ff klein stukje erin gevoeld om te kijken of het bloed daaruit kwam.
    Lief dat jullie me gerust stellen :)

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hier gisteravond ook een klein beetje bloedverlies met wat slijm :( was helderrood
    Ben nu zo onzeker maar daarna niets meer gezien vanmorgen alleen een wit sliertje in het toilet... Twijfel heel erg wat ik nu moet doen toch even advies vragen of niet... 6 jaar geleden voor mijn jongste heb ik een miskraam gehad op Koninginnedag dus dat speelt in mijn koppie nogal mee...
    woensdag moet ik voor de echo maar dat duurt nu alleen nog maar langer en mijn man is met mijn oudste nachtje weg en heb ik het dus nog niet mee kunnen delen

20. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou bij twijfel altijd advies vragen. Misschien alleen maar ter geruststelling...

Deel Deze Pagina