1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    #1361 mik2sept, 26 apr 2015
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
    Ik heb even gebeld ik wordt straks teruggebelt...

*edit ik ben terugebeld en ze heeft me wat gerust kunnen stellen bij verandering mag ik altijd bellen en ook bij onzekerheid...
    Echo kon eventueel verplaatst worden naar dinsdag maar dan moet ik werken kan mijn man niet mee dus is eigenlijk niet handig dus gewoon maar op woensdag laten staan... mocht het wel erger worden kan ik gelijk bellen...

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Begrijp je angst mik. Goed dat je gebeld hebt. Gelukkig bleef het bloeden alleen bij gisteren. Heb je verder geen kramp?

3. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi meiden,
    Wat vervelend van het bloedverlies!! altijd schrikken!! Gelukkig is er vaak niets aan de hand, maar ik snap jullie bezorgdheid en ik zou zeggen neem beter het zekeren voor het onzekere! Gewoon even bellen dus, als is het alleen maar om je gerust te stellen!!

@ goede ontlasting: elke dag/om de dag een klein lepeltje chiazaad over/door je eten of drinken, je proeft er niets van en zit boordevol met vezels, mineralen enz.!
    Let op: ben je nooit zo'n vezel eter geweest, zet ze voor gebruik dan even 10 min in een laagje koud water, zijn ze wat makelijker te verteren/ op te nemen door je darmen!
    Mij lukt het namelijk ook totaal niet om gewoon elke dag te eten wat zou moeten, dus met het eten wat wel lukt gewoon schepje aan toevoegen ;)
    Je kunt het overigs bij bijna elke supermarkt al kopen!
    Xx

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Nee gelukkig geen kramp...

Ik bleef maar in de stress zitten dus blij dat ik even gebeld heb...

5. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mik, bloed is nooit fijn goed dat je even gebeld hebt. Zolang het bij een beetje blijft en geen kramp hoef je je hopelijk geen zorgen te maken!

Stoelgang, ja wat al gezegd is vezels, koffie wil wel helpen (als je het kan verdragen), groene thee en genoeg bewegen lekker een uurtje wandelen ofso.

Ik ben een beetje aan t kijken naar positiemode want mijn broeken kunnen niet meer dicht, heb nog wel een klein beetje van dl maar eentje scheurde vanochtend door (door het schuren bij mn kruis....) Wat ziet dat er allemaal heerlijk comfortabel uit, lekker leggings en zo'n jumpsuits in de zomer! Dinsdag ga ik met mijn zusje lekker winkelen bij de Primark in Essen, hopelijk kan ik ook een en ander vinden.. :)

Vanochtend mn ouders verteld we hebben t dl laten vertellen maar ze zei het al meteen met het open maken van de deur haha ze kon t niet voor zich houden! Maar reageerde zeker leuk! :)

6. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hebben ze bij de Primark positiekleding? :D
    Nooit geweten/gezien, dan moet ik ook snel maar eens shoppen! ;)

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Even showen. M'n 1e (en voorlopig ook de laatste) aankoop gedaan:D De rest halen we als we het geslacht weten.
    Hebben jullie ook al wat gekocht voor de baby?

Bijgevoegde bestanden:

8. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach wat schattig! Heb met mezelf afgesproken dat als we donderdag een kloppend hartje hebben ik iets mag gaan kopen 😄. Was gisteren even bij de Zara en daar hebben ze zoveel leuke babykleertjes.

9. IH5

IH5 Niet meer actief

Nog niets gekocht, bij de andere kinderen deed ik dat ook pas na de 20 weken echo - toen kocht ik een eerste rompertje en pakje, zo schattig.

Ik ben zo beroerd met voortdurend overgeven dat we het onze oudste toch moesten vertellen. Hij vindt het fantastisch (is 8)

10. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Wij hebben het vandaag verteld aan familie en schoonfamilie. Iedereen reageerde heel lief en het idee van de ballonnen die uit de doos vlogen met de echo eraan was ook erg goed bevallen! :)

Van mijn moeder heb ik een rompertje met bijpassend mutsje gekregen en een fijne baddoek. Die wist het nl. al een tijdje. T is nu echt echt..

Nu uitkijken naar de termijn echo. Maar die duurt nog een paar weken.
    Ben nu toch wel behoorlijk uitgeput van alle visite, dus duik zo maar even mn bed in geloof ik.

11. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schattig jasje! Ik heb nog alkes van mjjn dochter. Ga pas wat kopen als we het geslacht weten. Voor een meid dus al veel liggen al kont er vast ook een hoop nieuw bij. Maar bij een jongen mag ik los met shoppen. Ben zo benieuwd! Mijn eigen positiekleding tevoorschijn gehaald. Maar vooral veel zomers. Snel op pad voor nog wat broeken

12. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Zo schattig die eerste kleertjes! Ik heb mezelf beloofd niks te kopen tot we het geslacht weten.

Vertellen: Wij hebben het gisteravond verteld aan de familie. Iedereen was net zo in shock als wij waren, maar daar was ik ook al op voorbereid. Ze vonden dat we de goede keuze hebben gemaakt om het kindje te houden :)

Positiekleding: Die heb ik zeker nog niet nodig. Bij Fee met 12 weken voor het eerst een positiebroek gaan dragen en bij Lorena pas met 14 weken. Verwacht ook niet dat het nu eerder zal zijn.

13. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥

29 november
    Joos1 – 35 jaar – 1e kindje

1 december
    KleineFee – 27 jaar – 3e kindje
    Fryslangirl – 30 jaar – 1e kindje
    IS88 – 26 jaar – 2e kindje
    Mavane – 29 jaar – 2e kindje
    Eleo – 30 jaar – 1e kindje

2 december
    Noa2 – 30 jaar – 2e kindje

3 december
    Plmp89 – 25 jaar – 1e kindje
    Wvw – 28 jaar – 1e kindje

4 december
    Fortunae – 26 jaar – 2e kindje
    Miekiej88 – 26 jaar – 1e kindje

5 december
    Lunap – 32 jaar – 2e kindje
    Nonie – ? jaar – 1e kindje

6 december
    NathalieD – 24 jaar – 3e kindje
    Sim88 – 26 jaar – 2e kindje

7 december
    Mik2sept – 33 jaar – 3e kindje
    xMeliisz – 24 jaar – 1e kindje

8 december
    Mywish2014 – 24 jaar – 1e kindje
    Dide – ? jaar – 1e kindje

9 december
    Anoniempje25 – 28 jaar – 2e kindje

10 december
    Vrouwtje1983 – 31 jaar – 1e kindje
    Woerdie – 35 jaar – 2e kindje
    Lionne – 34 jaar – 2e kindje
    Suzanneke – 23 jaar – 2e kindje
    Blijevrouw21 – ? jaar – 2e kindje

11 december
    Kwiebeltje – ? jaar – 2e kindje
    Roozs – 31 jaar – 2e kindje

12 december
    Belony – 37 jaar – 1e kindje
    Meisje1234 – 27 jaar – 1e kindje

13 december
    Mik81 – ? jaar – 2e kindje

15 december
    Fidel2010 – 30 jaar – 2e kindje
    Elisabeth80 – 34 jaar – 1e kindje
    Koekje2015 – 33 jaar – 1e kindje

Afspraken April ♥
    28: Dide, eerste echo
    28: xMeliisz, intake vk
    28: Woerdie, echo gyn
    29: Mik2sept, intake gesprek & eerste echo
    29: Belony, eerste echo
    29: Lionne, eerste echo
    30: noa2, intake gesprek
    30: Meisje1234, intake gesprek

Afspraken Mei ♥
    4: kwiebeltje, eerste afspraak vk
    4: wvw, afspraak arts & echo
    4: fryslangirl, intake vk
    5: Suzanneke, echo & intake
    6: Vrouwtje1983, intake gesprek & eerste echo
    6: blijevrouw21, eerste echo
    6: Miekiej88, termijnecho
    7: Meisje1234, eerst echo
    7: Fortunae, termijnecho
    8: fidel2010, eerste afspraak vk
    8: Elisabeth80, eerste echo
    8: joos1, termijnecho
    11: lunap, termijnecho
    11: noa2, termijnecho
    12: Elisabeth80, intake vk
    12: mavane, termijnecho
    13: Mik2sept, termijnecho
    13: Roozs, intake vk
    15: NathalieD, intake gesprek & termijnecho
    15: Plmp89, echo
    15: KleineFee, termijnecho
    18: IS88, termijnecho
    20: fryslangirl, termijnecho

★ Sterretjes ★
    Cdvg, 5 weken
    Bodien, bbz?
    DisneyMama
    Freubel40, 7.4 weken

Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!

14. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    AAAAHHHH deze heb ik nog liggen van dl :D zal deze keer meer van pas komen aangezien ons draakje dit keer in de winter komt ;)

15. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Gaan jullie morgen nog op zoek naar babyspullen op de vrijmarkt of wacht je nog even met babyspullen aanschaffen?
    Ga je op jacht, naar wat dan?

Ik ga kijken of ik wat leuke neutrale kleertjes kan vinden. Verder voorlopig nog niet. Hoop dat het weer een beetje meezit

16. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wij hebben ook nog een hoop liggen van de eerste. En met de eerste wisten we niet wat het werd dus hebben veel uni. Willen het nu weer niet weten dus hoef "niks" meer te kopen.

Al heb ik wel een heel schattig pakje bij dump gekocht van verlours spul, lekker warm voor de winterdagen. Want heb van dl natuurlijk veel zomerspul.

17. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ik doe mee,, ik ben 1 december uitgerekend, ,, wat spannend allemaal,,

18. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Even een persoonlijke vraag.
    Gaan jullie de combinatietest laten doen?
    Wij twijfelen nog..

19. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Positiekleding: hier nog niet nodig. Heb nog geen buikje! We hebben wel al wat kleding kado gehad van familie maar zelf nog niks gekocht. Als we de termijn echo hebben gehad gaan we wel gelijk een leuk pakje kopen:)
    Combinatie test: wij komen er eigenlijk maar niet uit. We staan lijnrecht tegenover elkaar. Best lastig dus...

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat een aantal al aan de positiekleding gaan. Mij valt vooral vandaag wel mijn buikkie op. En heb wel steeds al dat ik knopen v mijn broeken los doe waar dat kan haha.
    In auto ook mijn rits open haha.

Wij hebben ook opdracht gekregen om na te denken over de combinatie test en zijn er ook nog niet uit.. Waarom wel en waarom niet volgens ons denken we steeds. Wel zodat stel voor dat er een slechte berekening eruit komt je daar miss meer mee kan voorbereidend op, wijzelf en ziekenhuis, maar aan andere kant het is maar een kansberekening..
    Ik wil sowieso geen punctie erna mocht dat nodig zijn dan zon NIPT.

Ik vind het wel spannend morgen. Ik ga met een vriendin koningsdag vieren en zij weet het niet, hopelijk voel me goed genoeg dat niet opvalt hihi. Vandaag met ml geshopt en dat was best zwaar af en toe.
    Fijne dag allemaal morgen!

Deel Deze Pagina