Ik heb even gebeld ik wordt straks teruggebelt... *edit ik ben terugebeld en ze heeft me wat gerust kunnen stellen bij verandering mag ik altijd bellen en ook bij onzekerheid... Echo kon eventueel verplaatst worden naar dinsdag maar dan moet ik werken kan mijn man niet mee dus is eigenlijk niet handig dus gewoon maar op woensdag laten staan... mocht het wel erger worden kan ik gelijk bellen...
Begrijp je angst mik. Goed dat je gebeld hebt. Gelukkig bleef het bloeden alleen bij gisteren. Heb je verder geen kramp?
Hooi meiden, Wat vervelend van het bloedverlies!! altijd schrikken!! Gelukkig is er vaak niets aan de hand, maar ik snap jullie bezorgdheid en ik zou zeggen neem beter het zekeren voor het onzekere! Gewoon even bellen dus, als is het alleen maar om je gerust te stellen!! @ goede ontlasting: elke dag/om de dag een klein lepeltje chiazaad over/door je eten of drinken, je proeft er niets van en zit boordevol met vezels, mineralen enz.! Let op: ben je nooit zo'n vezel eter geweest, zet ze voor gebruik dan even 10 min in een laagje koud water, zijn ze wat makelijker te verteren/ op te nemen door je darmen! Mij lukt het namelijk ook totaal niet om gewoon elke dag te eten wat zou moeten, dus met het eten wat wel lukt gewoon schepje aan toevoegen Je kunt het overigs bij bijna elke supermarkt al kopen! Xx
Mik, bloed is nooit fijn goed dat je even gebeld hebt. Zolang het bij een beetje blijft en geen kramp hoef je je hopelijk geen zorgen te maken! Stoelgang, ja wat al gezegd is vezels, koffie wil wel helpen (als je het kan verdragen), groene thee en genoeg bewegen lekker een uurtje wandelen ofso. Ik ben een beetje aan t kijken naar positiemode want mijn broeken kunnen niet meer dicht, heb nog wel een klein beetje van dl maar eentje scheurde vanochtend door (door het schuren bij mn kruis....) Wat ziet dat er allemaal heerlijk comfortabel uit, lekker leggings en zo'n jumpsuits in de zomer! Dinsdag ga ik met mijn zusje lekker winkelen bij de Primark in Essen, hopelijk kan ik ook een en ander vinden.. Vanochtend mn ouders verteld we hebben t dl laten vertellen maar ze zei het al meteen met het open maken van de deur haha ze kon t niet voor zich houden! Maar reageerde zeker leuk!
Hebben ze bij de Primark positiekleding? Nooit geweten/gezien, dan moet ik ook snel maar eens shoppen!
Even showen. M'n 1e (en voorlopig ook de laatste) aankoop gedaan De rest halen we als we het geslacht weten. Hebben jullie ook al wat gekocht voor de baby?
Ach wat schattig! Heb met mezelf afgesproken dat als we donderdag een kloppend hartje hebben ik iets mag gaan kopen 😄. Was gisteren even bij de Zara en daar hebben ze zoveel leuke babykleertjes.
Nog niets gekocht, bij de andere kinderen deed ik dat ook pas na de 20 weken echo - toen kocht ik een eerste rompertje en pakje, zo schattig. Ik ben zo beroerd met voortdurend overgeven dat we het onze oudste toch moesten vertellen. Hij vindt het fantastisch (is 8)
Wij hebben het vandaag verteld aan familie en schoonfamilie. Iedereen reageerde heel lief en het idee van de ballonnen die uit de doos vlogen met de echo eraan was ook erg goed bevallen! Van mijn moeder heb ik een rompertje met bijpassend mutsje gekregen en een fijne baddoek. Die wist het nl. al een tijdje. T is nu echt echt.. Nu uitkijken naar de termijn echo. Maar die duurt nog een paar weken. Ben nu toch wel behoorlijk uitgeput van alle visite, dus duik zo maar even mn bed in geloof ik.
Wat een schattig jasje! Ik heb nog alkes van mjjn dochter. Ga pas wat kopen als we het geslacht weten. Voor een meid dus al veel liggen al kont er vast ook een hoop nieuw bij. Maar bij een jongen mag ik los met shoppen. Ben zo benieuwd! Mijn eigen positiekleding tevoorschijn gehaald. Maar vooral veel zomers. Snel op pad voor nog wat broeken
Zo schattig die eerste kleertjes! Ik heb mezelf beloofd niks te kopen tot we het geslacht weten. Vertellen: Wij hebben het gisteravond verteld aan de familie. Iedereen was net zo in shock als wij waren, maar daar was ik ook al op voorbereid. Ze vonden dat we de goede keuze hebben gemaakt om het kindje te houden Positiekleding: Die heb ik zeker nog niet nodig. Bij Fee met 12 weken voor het eerst een positiebroek gaan dragen en bij Lorena pas met 14 weken. Verwacht ook niet dat het nu eerder zal zijn.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 29 november Joos1 35 jaar 1e kindje 1 december KleineFee 27 jaar 3e kindje Fryslangirl 30 jaar 1e kindje IS88 26 jaar 2e kindje Mavane 29 jaar 2e kindje Eleo 30 jaar 1e kindje 2 december Noa2 30 jaar 2e kindje 3 december Plmp89 25 jaar 1e kindje Wvw 28 jaar 1e kindje 4 december Fortunae 26 jaar 2e kindje Miekiej88 26 jaar 1e kindje 5 december Lunap 32 jaar 2e kindje Nonie ? jaar 1e kindje 6 december NathalieD 24 jaar 3e kindje Sim88 26 jaar 2e kindje 7 december Mik2sept 33 jaar 3e kindje xMeliisz 24 jaar 1e kindje 8 december Mywish2014 24 jaar 1e kindje Dide ? jaar 1e kindje 9 december Anoniempje25 28 jaar 2e kindje 10 december Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Woerdie 35 jaar 2e kindje Lionne 34 jaar 2e kindje Suzanneke 23 jaar 2e kindje Blijevrouw21 ? jaar 2e kindje 11 december Kwiebeltje ? jaar 2e kindje Roozs 31 jaar 2e kindje 12 december Belony 37 jaar 1e kindje Meisje1234 27 jaar 1e kindje 13 december Mik81 ? jaar 2e kindje 15 december Fidel2010 30 jaar 2e kindje Elisabeth80 34 jaar 1e kindje Koekje2015 33 jaar 1e kindje Afspraken April ♥ 28: Dide, eerste echo 28: xMeliisz, intake vk 28: Woerdie, echo gyn 29: Mik2sept, intake gesprek & eerste echo 29: Belony, eerste echo 29: Lionne, eerste echo 30: noa2, intake gesprek 30: Meisje1234, intake gesprek Afspraken Mei ♥ 4: kwiebeltje, eerste afspraak vk 4: wvw, afspraak arts & echo 4: fryslangirl, intake vk 5: Suzanneke, echo & intake 6: Vrouwtje1983, intake gesprek & eerste echo 6: blijevrouw21, eerste echo 6: Miekiej88, termijnecho 7: Meisje1234, eerst echo 7: Fortunae, termijnecho 8: fidel2010, eerste afspraak vk 8: Elisabeth80, eerste echo 8: joos1, termijnecho 11: lunap, termijnecho 11: noa2, termijnecho 12: Elisabeth80, intake vk 12: mavane, termijnecho 13: Mik2sept, termijnecho 13: Roozs, intake vk 15: NathalieD, intake gesprek & termijnecho 15: Plmp89, echo 15: KleineFee, termijnecho 18: IS88, termijnecho 20: fryslangirl, termijnecho ★ Sterretjes ★ Cdvg, 5 weken Bodien, bbz? DisneyMama Freubel40, 7.4 weken Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
AAAAHHHH deze heb ik nog liggen van dl zal deze keer meer van pas komen aangezien ons draakje dit keer in de winter komt
Gaan jullie morgen nog op zoek naar babyspullen op de vrijmarkt of wacht je nog even met babyspullen aanschaffen? Ga je op jacht, naar wat dan? Ik ga kijken of ik wat leuke neutrale kleertjes kan vinden. Verder voorlopig nog niet. Hoop dat het weer een beetje meezit
Wij hebben ook nog een hoop liggen van de eerste. En met de eerste wisten we niet wat het werd dus hebben veel uni. Willen het nu weer niet weten dus hoef "niks" meer te kopen. Al heb ik wel een heel schattig pakje bij dump gekocht van verlours spul, lekker warm voor de winterdagen. Want heb van dl natuurlijk veel zomerspul.
Positiekleding: hier nog niet nodig. Heb nog geen buikje! We hebben wel al wat kleding kado gehad van familie maar zelf nog niks gekocht. Als we de termijn echo hebben gehad gaan we wel gelijk een leuk pakje kopen Combinatie test: wij komen er eigenlijk maar niet uit. We staan lijnrecht tegenover elkaar. Best lastig dus...
Wat grappig dat een aantal al aan de positiekleding gaan. Mij valt vooral vandaag wel mijn buikkie op. En heb wel steeds al dat ik knopen v mijn broeken los doe waar dat kan haha. In auto ook mijn rits open haha. Wij hebben ook opdracht gekregen om na te denken over de combinatie test en zijn er ook nog niet uit.. Waarom wel en waarom niet volgens ons denken we steeds. Wel zodat stel voor dat er een slechte berekening eruit komt je daar miss meer mee kan voorbereidend op, wijzelf en ziekenhuis, maar aan andere kant het is maar een kansberekening.. Ik wil sowieso geen punctie erna mocht dat nodig zijn dan zon NIPT. Ik vind het wel spannend morgen. Ik ga met een vriendin koningsdag vieren en zij weet het niet, hopelijk voel me goed genoeg dat niet opvalt hihi. Vandaag met ml geshopt en dat was best zwaar af en toe. Fijne dag allemaal morgen!