1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Balen Woerdie! Hopen dat het meevalt

Combinatietest:Doen wij zeker wel. En we zijn ook zeker van wat we doen met welke uitslag. We hebben die met onze middelste ook gedaan. Bij de oudste niet, toen was ik pas 26 en ik weet ook eigenlijk niet of die toen al bestond. Vanwege een scala aan afwijkingen en problemen bij andere zwangerschappen zitten we sowieso in een protocol bij de gyn in het ziekenhuis met 1000 onderzoeken en controles.

Vertellen: Onze oudste is er zo blij mee. Hij hoopt op een zusje, want een broertje heeft hij al :-D

Misselijk: Gisteren de hele dag in bed gelegen en overgegeven :( Morgen moet ik de hele dag werken, zie er best wel tegenop.

2. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ik ben inmiddels nog 4x wezen plassen en niks meer gezien met afvegen... Hoop dat t veroorzaakt werd door de gezelligheid met manlief vanmorgen ☺️
    Morgen gelukkig even spieken op de echo, ik hoop dat alles goed gaat met ons kleine frummeltje!!
    Zeker gaat ons kindje voor op m'n werk maar kan m'n collega ook niet zomaar in de steek laten en de cliënten ook Al niet,..
    Zou ik nou krampen krijgen en als t erger word kan ik altijd nog kijken of ik naar huis kan toch?

3. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Jazeker, zolang het nog goed voelt voor jou is het toch prima. En het feit dat je inderdaad verder geen krampen hebt of nog meer bloedverlies, klinkt jouw bedachte oorzaak best logisch;)

4. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Halo iedereen, ik ben 14 december uitgerekend :) Het is ons 1ste kindje, ik kijk er zo naar uit !

5. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig morgen echo woerdie! En we willen een mooie baby zien!

Morgen 9 weken zwanger, joepie dat begint al ergens op te lijken. Kan niet wachten tot de hele wereld het kan horen :)

6. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Ik hoop morgen ook goed nieuws te kunnen vertellen!! 😘

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Succes morgen Woerdie!

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd!!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Welkom nieuwe dames

Mavene dat gaat hard ik morgen nog maar 7 😉

Ik tel af nog 10 dgn tot echo, vrijdag over een week

Heb even de bibbers trouwens vandaag ineens kwaaltjes zo goed als over.. Als dat maar geen slecht voorteken is ofzo

10. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Had ik vorige week ook, maar vandaag echt mega veel last van bandenpijn en groeipijnen, dus wil niks zeggen meis!

11. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fidel ik had het weekend ook opeens geen kwaaltjes meer. Helemaal niet meer misselijk.. maakte me ook zorgen maar het is nu weer volop terug! Dus lekker van genieten als het ff wat minder is;) veel plezier en. Succes vandaag met de echo woerdie!

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de echo Woerdie!

13. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier komen en gaan de kwaaltjes ook. Vooral de eerste weken. Sinds een week lijkt het wat stabieler

14. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Gelukkig Woerdie. Succes met de echo!

15. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hier voelde ik mij gister ook een stuk beter, heb mij weer beter gemeld op werk...maar vanmorgen werd ik wakker en alles is weer keihard terug...en nu vandaag werken van 14.00 tot 22.00:eek:
    En mijn baas komt zo langs met mijn nieuwe contract ...hij weet nog niet dat ik zwanger ben hoor...klinkt lullig maar eerst teken ik en over 5 weekjes ofzo vertel ik het wel...

Xx

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Succes Woerdie alles zit vast nog goed!!

Hier hetzelfde kwaaltjes komen en gaan. Vorige week zelf 4dgn weg dus was als de dood gelukkig bleek alles op de echo nog goed.

17. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Succes met je echo Woerdie!!

Zou ook niks zeggen hoor dames met een contract verlenging. Er wordt zoveel gediscrimineerd op dat gebied. Beter eerst de boel maar veilig stellen!!

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Probeer er toch van de genieten als je je even beter voelt. Nog even en dan hoeven we ons daar niet meer druk om te maken, als we leven gaan voelen.
    Hier zijn de kwaaltjes nog volop aanwezig. Misselijk, zere borsten en zo moe. Laat de tijd maar snel gaan dan voel ik me hopelijk wat beter.

Woerdie succes met de echo!

19. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hoe was je echo woerdie? Of ben je nog niet geweest?

20. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Zit in de wachtkamer... Loopt allemAL uit 😔

Deel Deze Pagina